Hotel Louis Phaethon Beach

Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°8°
Hotel Louis Phaethon Beach
8,5

Omschrijving
Een vermakelijk verblijf voor het hele gezin bij Louis Phaethon Beach Hotel. De kids spetteren in het kinderbad met speeltoestellen, roetsjen van de glijbaan of spelen in de speeltuin. De camping beschikt over verschillende zwembaden waar ook sportieve activiteiten als waterpolo georganiseerd worden door de animatie. Gelegen in Paphos, Cyprus.

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Phaethon Beach voor je op een rij gezet:

191 reviews over Hotel Louis Phaethon Beach in het Nederlands

top vakantie!

tim krollen,
18-11-2018

Prima hotel met veel faciliteiten voor kinderen, glijbanen, speeltuintjes en een kinderbad met toestellen!

De verschillende zwembaden zijn groot en schoon.

Het animatieteam verzorgd waterpolo, beachvolleybal, boogschieten etc etc.

Alleen de kinderanimatie vonden wij minder - erg engels georienteerd en de minidisco is elke avond hetzelfde met typisch Engelse spelletjes.

Onze kamers hadden een inloopdouche (met zeep/shampooflesjes), koelkastje, haardroger, houten vloer, uitstekende bedden die echter wel aan de korte kant zijn!

Voor mannen van rond de twee meter een probleem want voeten steken uit.

De familiekamer op de begane grond beschikt over een ruim terras met zitje voor 4 personen. Alle kamers zijn even groot. De familiekamers hebben een bad met douche erin.

Het eten is erg goed en afwisselend. Wij verbleven 10 dagen in het hotel en verveelde ons nog niet met het buffet. erg afwisselend dus!

Fijne plek

Marja,
4-11-2018

Leuk hotel, schoon en vriendelijk personeel. Leuke animatie en goed eten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Lopend naar het plaatsje is langs de zee een half uur lopen maar er stopt ook een bus voor de deur. Handdoeken service is ook fijn

Degelijk

mario,
1-11-2018

Goed hotel, beetje afgelegen maar goede busverbinding naar Kato Paphos vlak bij het hotel. Geen uitgebreid maar degelijk buffet. Prima animatie en zeker voor kinderen (glijbanen in zwembad). Ik had een verouderde kamer, maar heb vernomen dat er volgend jaar renovatiewerken op til zijn.

Geweldig!

Kaatje,
23-10-2018

Niet te volgen dat sommige mensen klagen over oa het eten. Alles was perfect geregeld. . Heerlijk eten en drinken. Personeel supervriendelijk. Kamers inderdaad wat klein maar well schoon en je gaat niet de hele dag op je kamer zitten. Veel kastruimte

Prima hotel maar niet weer

MIke,
11-10-2018

Last minute dit hotel geboekt. Prijs kwaliteit verhouding was daardoor goed te noemen. Betreft een groot hotel die gericht is op Engelse gasten en op ouders met kinderen. De overige gasten mogen zeker niet klagen, maar de Engelse gasten gaan voor. Dit merk je bijvoorbeeld bij autohuur (als Nederlander moet je borg staan voor 500 euro) en je merkt het bij het bestellen van drankjes.

Eten en drinken is verder goed te noemen. Er is afwisseling genoeg. Het eten is helaas soms niet even warm. Zwembaden en glijbanen zijn verder goed. Er zijn ook voldoende bedjes. Wel zijn de beste bedjes bezet door de vaste handdoek leggers. Het hotel ligt direct aan de zee. Van strand is geen sprake. Er is een zandstrook aangelegd, hier staan maar enkele bedjes. De zee zit vol met gladde stenen en is verder ondiep (wel leuk om te snorkelen). Wil je (betaald) op een zandstrand liggen dan moet je 300 meter wandelen.

Samengevat prima hotel voor 1 keer.

Fantastisch !

Saskia,
21-9-2018

Prima hotel, familiekamers zijn prettig omdat je net wat meer ruimte hebt dan de standaard hotelkamer. Eten was heerlijk en gevarieerd. De zwembaden waren ook top! Echt een aanrader!

Eén nadeel, de kamer langer boeken op de laatste dag kost 70 euro. Dat vonden wij wel behoorlijk aan de prijs.

Topvakantie

Regina Snijders,
2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mijn dochter hebben we 2 weken niet gezien. Mooie zwembaden. Heerlijk bij de zee. Goed eten en drinken. Vriendelijk personeel.

2e keer en waarschijnlijk nog wel een 3 e keer

familie roskam willeme (Michael,annick,thibeau en alexander),
15-8-2018

onze kids zijn gek van het hotel is niet meer altijd up to date maar dan nog. je vraagt iets en je krijgt het

nog nooit problemen gehad en mijn jongens houden van het animatie team .

dido,Charlotte... etc you rock zoals ze zeggen

aan eten geen tekort en er is veel variatie

kortom hopelijk see you all next year

kom graag nog eens terug

Alex,
27-7-2018

Heerlijke vakantie gehad. Super vriendelijk personeel. Eten was gewoon goed. Veel keuze. Schoon hotel. Leuke glijbanen voor de kinderen. En er waren ruim voldoende ligbedjes bij de zwembaden.

Handdoeken kan je bij het hotel gratis huren.

Kamer was niet heel ruim. Maar voor 2 volwassenen en 1 kind ruim genog.

Het hotel ligt wel iets buiten Phafos, maar met de bushalte voor het hotel ben je er zo!

Het louishotel concept is fantastisch

Peter,
30-5-2018

Een fijn service gericht hotel, die alles in het werk stelt om je een heerlijke vakantie te bezorgen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Phaethon Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Phaethon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.