Hotel Louis Phaethon Beach

Hotel Louis Phaethon Beachstersterster

8.9Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Phaethon Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Een vermakelijk verblijf voor het hele gezin bij Louis Phaethon Beach Hotel. De kids spetteren in het kinderbad met speeltoestellen, roetsjen van de glijbaan of spelen in de speeltuin. De camping beschikt over verschillende zwembaden waar ook sportieve activiteiten als waterpolo georganiseerd worden door de animatie. Gelegen in Paphos, Cyprus.

204 reviews over Hotel Louis Phaethon Beach

• 2019
    8AvD22-10-2019

Gezellig familiehotel!

Gezellig familiehotel. De kamers zijn klein en verouderd, wij hadden ook behoorlijk last van mieren op de kamer. Eten behoorlijk. Veel keuze, maar wel elke dag hetzelfde. Meestal ook lauw. Wel hele dag door ijs. Animatie echt waanzinnig goed. Heel veel te doen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor zowel (kleine)kinderen als volwassenen. Enig nadeel vond ik de locatie van de shows en de kinderdisco, die zijn ergens onderin in een donkere kelder met niet zoveel sfeer. buiten zou zoveel gezelliger zijn. Ook is het heel erg Engels georiënteerd waardoor kleine kinderen moeite hebben om de spellen te begrijpen. Zwembaden inclusief glijbanen en kinderbad ook top. Het hotel ligt wel een beetje afgelegen waardoor je meestal de bus nodig hebt om ergens te komen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Els Korevaar03-10-2019

Voor mij geen ander hotel dan dit hotel!

Dit familiehotel is rustig gelegen en zeer gastvrij; het eten is uitmuntend en zeer gevarieerd; de kamers hebben goede matrassen en zijn schoon; de tuin is heel ruim van opzet waardoor iedereen wel een eigen plekje met een bedje kan vinden; er is bijna de gehele dag entertainment voor zowel jong als oud; het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk; en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Nienke28-09-2019

Fantastische 2 weken gehad on door hotel!

Leuk resort! Fijne ontvangst met bubbels, bier en spekjes voor onze dochter. Prima schone kamer, niet al te groot, maar wij slapen er alleen maar. 3 zwembaden, genoeg bedjes, altijd wel een bedje te vinden. Heel veel toezicht in het zwembad, wat een veilig gevoel geeft. Overdag bij het zwembad heerlijk eten voor ieder wat wils. In de avond thema-avonden in het restaurant, genoeg keuzes. Leuk animatie team die heel veel leuke activiteiten orgsniseerde. Als je mij vraagt om minpuntjes op te noemen, dan vond ik het jammer dat er niet echt een strandje is bij het hotel. En dat het erg op de Engelse georiënteerd is, dit was bijvb bij de animatie shows te merken. Maar verder weinig last hoor.

Goede busverbinding naar het centrum van het stadje. Waar je kan kijken naar een prachtige zonsondergang. Ook leuk om even door heen te lopen. Niet al te groot maar leuk ter afwisseling.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Fam. Peters24-09-2019

Superhotel voor jong en oud.

Een geweldig hotel.... Eten was supergoed..... In het restaurant, bij de poolbar, allemaal even goed en iedere dag afwisseling. Ook het personeel was geweldig.... Echt geen negatieve dingen over dit hotel..... Een aanrader en wij gaan volgend jaar zeker terug want in januari en februari is het hotel gesloten vanwege een algehele renovatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Stephanie van Rijsewijk29-07-2019

Leuk hotel met genoeg vertier

Het was een leuk hotel, met genoeg animatie. Leuke glijbanen, en genoeg eten. Buiten kon je wat meer snack achtig eten en binnen wat meer buffet dingen. Badmeesters in het zwembad letten super op. Enig nadeeltje wel dat je in een zwembad niet mocht snorkelen of met zwembad dingen in mocht. Bij het strand lag ook heel veel zeewier dit zou wel weggehaald kunnen worden.

Verder een prima hotel

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Petra02-07-2019

fantastische vakantie gehad!!

Heel erg mooi en verzorgd hotel. Kamer is wat klein, maar ging prima. Aangezien je er toch bijna nooit bent. Het personeel is hartstikke vriendelijke en behulpzaam. Animatie is super. Overdag heel veel leuke activiteiten en s'avonds geweldige shows. Eten was heerlijk en gevarieerd. En die mensen die klagen dat het eten lauw/koud is, dit klopt niet. Wij moesten vaak uitkijken dat we onze mond niet verbrandde. Superleuke quadsafari gedaan. Echt een aanrader. En ook zeker de blue lagoon cruise doen. let wel op dat je via touroperator de cruise boekt van Paphos Sea Cruises. Deze is all-in met live-muziek, eten en drinken en is in 1 woord geweldig. Een klein 'minpuntje' (als je het zo al moet noemen) was dat om 00.00u. de all inclusive was afgelopen en daardoor de security de lichten ging uitdoen in de bar. Terwijl wij een spelletje zaten te doen en de bar nog vol zat. Dit was een beetje raar. Maar echt een supervakantie gehad. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9RCZ18-06-2019

Geweldig

Goed en leuk hotel voor jong en oud. De kids kunnen zich goed vermaken in oa de zwembaden of het vele entertainment wat het hotel aanbied. Het hotel heeft veel keuze in het eten. Er bestaat dagelijks een oa kinder, gezonde en vegetarische eethoek in het restaurant. Ook is het ontbijt, de lunch en het eten bij het zwembad gewoon lekker. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. De laatste dag krijg je kosteloos een hotelkamer om even te douchen of op te frissen. Het personeel is vriendelijk. De badmeesters iete minder vriendelijk, maar die nemen hun taak erg serieus dus wmb prima. Sporten kan er ook ze hebben er technogymspul. Het hotel is ong 25 min rijden van het vliegveld. Een auto huren kan hier ook goed, let wel dat ze hier links rijden😑

1 minpuntje is dat coral bay, het zandstrand, met het openbaar vervoer ong 45 min rijden is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Janine13-06-2019

Super hotel!

Het hotel is netjes en schoon. Het personeel is vriendelijk. De restaurants zijn netjes en hygiënisch. Voor je het restaurant binnengaat moet je eerst je handen desinfecteren. Er zijn meerdere lifeguards bij het zwembad. Het kinderbad is geweldig met glijbaantjes, krokodil, etc. Voor het hotel stopt de bus en hiermee ben je in een paar minuten in het centrum. Als ik een min puntje zou moeten noemen dan is het dat de kamers niet erg ruim zijn wanneer je er met een gezin verblijft. Verder is het echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10de Jong26-05-2019

Ik kan niks anders zeggen dat het echt een leuk hotel is.Bij aankomst om 20.30 uur stond er al eten klaar.De bewaker vertelde ons dat we eerst de koffers moesten neerzetten en gelijk gaan eten.Volgende dag handoeken gehaald voor bij het zwembad.Deze kan je gewoon omwisselen voor schone.Er zijn 2 zwembaden.Wij zijn alleen bij het zwembad vlak bij zee geweest.De zee kan je in via een trappetje.Geen strand om te liggen maar er stonden wel ligstoelen om aan zee te zitten.Het eten was heerlijk s avonds en erg afwisselend.Het ontbijt was ook gevarieerd voor elk wat wils.S middags kan je bij het restaurantje lekker oosters eten.De haven is makkelijk bereikbaar dmv van een bus.Dat koste 1.50 euro per persoon.Na 21.00 uur was dit 2.50 per persoon.Leuk om ff te shoppen of om wat te gaan drinken.Op het complex veel engelsen en hollanders.Persoonlijk vind ik de engelsen een leuk volk.Op het terras kan je gewoon gaan zitten en word je bediend.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Annika19-05-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Kamers zijn erg verouderd, zijn wel toe aan renovatie.
    Eten is erg gericht op de Engelse toeristen, die er in overvloed zijn (lawaaierig volk). Strandje is niet bijzonder, niet echt een strand te noemen. Animatie is volop aanwezig, en ze doen echt hun best voor leuke shows en activiteiten.

Gereisd met partner in augustus 2017

11 tips over Hotel Louis Phaethon Beach

• Myrthe, 03-06-2014

Ga met de bus naar de haven en koop bij het eindpunt bij het busstation een weekkaart voor 15 euro. Hiermee kan je onbeperkt een week lang door heel Paphos reizen! Huur een auto en ga op verkenning naar Kourion, Aphrodites birthplace en ga het Troodos gebergte in, zeer de moeite waard! Hou er rekening mee dat je in kloosters niet met blote schouders en knieën naar binnen mag. Glijbanen bij het hotel moet je minimaal 1.20m voor zijn. King's Cafe in de haven erg leuk en leuk personeel!

• tea idsinga, 03-10-2011

ga met de bus erg makkelijk en kost maar 2 euro een hele dag boek excursies niet bij de reisorganisaties veel te duur, het zelfde krijg je voor de helft minder alleen engels- talig

• Mariëla, 23-10-2013

Locatie is vanaf het vliegveld in 20 min te bereiken. Naar de oude haven is het 50min lopen, maar met de bus 5 min. Buskaartje is E1,50.

27 vragen over Hotel Louis Phaethon Beach

• Dinie , 03-01-2020

Lange broek en koelkast

Is lange broek verplicht is er een koelkasten op de kamer

• Project zonder naam, 29-12-2019

lange broek

Zijn ze bij het avondeten echt streng op dat mannen een lange broek aan moeten?

• Buursma, 22-05-2019

Glijbanen

Op de tui site zie ik minimaal 1.30 lengte voor de grotere glijbanen staan. Maar op de eigen site van dit hotel zie ik 1.20 staan. Weet iemand uit ervaring welke lengte er aangehouden wordt? (Onze zoon is namelijk 1.21 )

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages