Hotel Louis Phaethon Beach ***

Hotel Louis Phaethon Beach ***

Hotel Louis Phaethon Beach
Hotel Louis Phaethon Beach
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Phaethon Beach voor je op een rij gezet:

181 reviews over Hotel Louis Phaethon Beach in het Nederlands

Heerlijk hotel

A.E. Schramm, 28-10-2017

Het personeel is gastvrij en heel klantvriendelijk, ook bij het "afscheid".

De kamer is ietwat gedateerd en klein. Het tweepersoonsbed is ruim voldoende. Het sofabed daarentegen ligt niet lekker. De badkamer is goed, maar er is een rioollucht.

De zwembaden zijn goed en de glijbanen zijn erg leuk en uitnodigend. Het badpersoneel houdt heel goed alles in de gaten en bij de glijbanen zijn er boven altijd twee mensen paraat. Heel goed!

Het eten is goed en divers. Dit geldt ook voor het drinken.

Het animatieteam is heel goed!

De hygiene bij de eetzaal is heel goed: bij ingangen handzeep, steeds wordt er in de bakken gekeken wat de temperatuur is van het het eten.

De bushalte is twee minuten lopen van het hotel.

Heerlijke relaxende vakantie

Marja, 14-10-2017

Leuk hotel. Prima eten en vriendelijk personeel. Prima kamers. Zeker voor herhaling vatbaar. Bus stopt voor de deur en met 10 minuten ben je in Paphos. Dat is misschien het enige minpuntje als je dicht bij het dorp wil zijn. Het is een half uur lopen.

We kwamen niets te kort

Truus, 7-10-2017

Eten was super, enthousiast animatieteam, schone kamers. Het la g voor ons te ver van Paphos stad, en het is te erg gericht op Engelsen.

Heel fijn Hotel met goed eten en drinken.

Marieke van den Brink, 7-9-2017

Eten was heel goed en voor ieder wat wils. Ik vond persoonlijk dat de schoonmaak, vooral de toiletten bij het zwembad, veel beter kon. De gastvrouw Niamh was zeer vriendelijk en heel goed geschikt om de gasten een warm welkom te heten en goede tips mee te geven.

Super!!!!!!

Ruud, 11-8-2017

Het is een goed kindvriendelijke en schoon hotel.

Het ligt wat afgelegen maar door een zeer goede busverbinding met om de 10/15 min. een bus zit je zo in de stad.

De bushalte is voor het hotel en de prijs is € 1,50 voor volwassene en € 0,75 voor kind enkele reis.

Voor de negatieve reacties wil ik graag aangeven dat elk land verschillend is en dat je je zelf moet aanpassen en dat je er zelf een mooie vakantie van moet maken want als je naar negatieve dingen gaat zoeken vindt je altijd wel wat en is uiteindelijk zonder van je tijd en energie.

fantastisch, zeker de moeite waard !

marion, 9-8-2017

Alles ruim maar toch compact opgezet, 3 zwembaden die super goed gecontroleerd worden door badmeesters, vriendelijk personeel, ruime all inn !Geen breed zandstrand, maar wel een strook met stoelen en trappen om de zee in te gaan, schoentjes meenemen, heb overigens een zand strand totaal niet gemist !! Geen mayonaise :-))

Een aardig hotel

Wilfred , 5-8-2017

Ondanks dat het Hotel wat gedateerd is hebben wij ons uitstekend vermaakt. Kamers zijnwat verouderd en klein (19m2). Wij hadden een familiekamer die zijn net zo klein als een standaard kamer, enige verschil is een extra bed. Het eten was wel zeer goed. Voor kluisje en wifi op de kamer moet je voor betalen, dit hebben tot nu toe nog nergens meegemaakt. Openbare wifi is vrij zwak. Het stadje Paphos is met de bus goed bereikbaar.

Aanrader

Ingeborg, 1-8-2017

Hotel is proper en net, lekker eten , ontbijt is wel erg engels gericht, maar er zijn ook veel engelse gasten. Je had nooit de indruk dat het heel druk was, er was altijd ergens een plaats in de lobby, restaurant en aan het zwembad. Aan het zwembad was het aanbod eten erg ruim en de hele dag, en dan ook nog in het restaurant zelf. Rond 16 u nog eens extra pannenkoekjes met allerlei erbij en heel lekkere nutellasaus Kortom het is een aanrader .

Enige negatieve puntjes zijn : kleine kamers en de wifi kan ook beter

Super!!

Karin de Groot, 11-7-2017

De service is top, alle medewerkers zijn vriendelijk, van receptie tot schoonmaak en restaurant medewerkers.

Het eten is erg goed, iedere dag een ander thema met erg veel keus. Ook voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet met genoeg keuze.

Lekkere cocktails, en ijsjes voor de kinderen.

Animatie voor de kinderen is leuk maar minpunt is dat het beneden in een soort kelder is (niet handig met buggy / kinderwagen en erg warm)

Ook is de animatie volledig op de Engelse bezoekers gericht, de meiden van de kinderdisco weten niet zo goed wat ze moeten met de kids die andere taal spreken, terwijl ze wel heel graag mee willen doen.

Toen wij er waren waren er ook voor 90% Engelse bezoekers, dus logisch dat hier alles op gericht is. Verder helemaal geen problemen van gehad.

De kamer die wij hadden was supergroot, nummer 1111. Maar hier is er maar 1 van, de overige kamers zijn voor een gezin van 4 wel erg klein, een kamer met connecting door is dan aan te raden.

fijn hotel

Tania Vermaeren, 9-7-2017

Eten is lekker en verzorgd. Kamers eenvoudig maar netjes en alles is er wat nodig. Zwembaden en glijbanen prima.

All in goed. Vriendelijk personeel. Groot minpunt en zeker met tieners WiFi werkt heel slecht wat jammer is in de tijden van nu.

Hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis Phaethon Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis Phaethon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louis Phaethon Beach scoort een 8.37 uit 10 op basis van 184 reviews.