Aparthotel Gloria Maris

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°10°
Aparthotel Gloria Maris
6,3

Omschrijving
Op het Griekse eiland Zakynthos ligt Gloria Maris. Een aparthotel met schone, maar gedateerde kamers. Wel heb je een prachtig uitzicht vanaf je kamer. Koel af in het zwembad of drink een drankje bij de bar. Ook bij het strand vind je een gezellige bar en hier kun je naar wens een bootje huren. Op loopafstand van Agios Sostis en Laganas.

137 reviews over Aparthotel Gloria Maris in het Nederlands

Wij hadden dit hotel geboekt voor 11 dagen inclusief ontbijt. Het ontbijt was prima te doen, wel werd niet alles op tijd bij gevuld. Hotel heeft een prachtige ligging maar een scooter of auto is zeker geen overbodige luxe aangezien er in de omgeving niet zoveel te doen is. Onder het hotel zit wel een inimini supermarkt waar je een kleine boodschap kan halen. De kamers die wij hadden waren wel erg gedateerd... veel schimmel en kalk plekken. De douche was erg klein en de douchekop moest je in de hand houden... door het matras heen voelde je de veren maar beneden bij de receptie kan je om een topper vragen wat het toch wel wat comfortabeler maakt. Het schoonmaken werd echter wel keurig gedaan elke dag en 1x in de twee dagen kreeg je 2 schone handdoeken. De entree van het hotel ziet er wel keurig uit net zoals het zwembad, de brug die je boven het zwembad ziet hangen is er echter al wel weg gehaald... het strandje was klein maar erg mooi

Gereisd met partner in september 2018

Voor dit geld nooit meer.

Margaretha Tamis,
28-8-2018

Het betreft een 3-sterrenhotel met veel 2-sterren kamers. Alleen tegen bijbetaling krijg je een knappere kamer met zeezicht waar je vooraf bij je boeking al als preferentie hebt opgegeven! Met touroperator ook in overleg dat dit geen manier van service is. (Geen lastminute en veel te veel geld aan uitgegeven). De schoonmakers en de bar jongens waren erg aardig. Het ontbijt is in 3 weken tijd nooit op tijd klaar geweest tot frustratie van vele gasten. Alle gasten vluchten 's avonds omdat er niets wordt georganiseerd en dezelfde technomuziek je niet gezellig aan de bar doet zitten. Helaas, na twee dagen hadden wij al een waslijst aan verbeteringen voor ze, maar ja.....

Gereisd met partner in augustus 2018

Dimitri,
2-10-2017

Als je op zaterdag aankomt zorg dat je genoeg cash bij hebt want de pinautomaten in Laganas zijn serieus allemaal leeg....de meeste mensen boeken meteen excursies en rekenen die cash af, niet doen dus want dan zit je tot maandag zonder geld ! Verder heel goed eten bij Aperito op 10 minuten lopen en bij Taverna Vardiola op 5 minuten dit is echt een aanrader alles uit eigen tuin, Ole Ole laat asjeblieft links liggen voor de culinaire liefhebbers !

Verder over het hotel : perfecte ligging, heerlijk zwembad en bar bij het zwembad, bij het strand ook gezellige bar met bedjes en lekker eten, ontbijt minder ik bestelde aan de bar tosti met koffie en een sapje en de vriendelijke barman gaf daar elke dag gratis een schaal verse meloen bij.

En ja de kamers zijn gedateerd maar daar slaap en douche je....voor de rest ben je aan het genieten van het perfecte uitzicht en de omgeving !

Ik zeg doen !

Gereisd met partner in september 2017

Tjingo

Nooit meer Dierenmishandeling !

Sjoukje
26-5-2016

uitzicht zee is mooi restaurant aan zee ook Jammer genoeg op de vreemdste tijden dicht en slechte bediening. Kamer klein en smerig. Voor die prijs moet je misschien niet zeuren. En dan zie je een paard wat naast het hotel staat vastgeketend aan een ketting zonder water schaduw of eten. Een kettinkje groeit in zijn neus . De hoteleigenaar is eigenaar van het paard maar zegt dat hij het verkocht heeft Vreemd dat zijn zus en moeder hier niets van weten Bah vreselijke man Hier mag je je geld niet naar toe brengen Veel leuke andere hotels gezien

Gereisd met partner in mei 2016

prachtig gelegen hotel

vicky
4-8-2015

De kamers zijn inderdaad basic, maar het terras met zeezicht maakt het helemaal goed. Het zwembad is leuk, hier geen handdoeken leggen van smorgens vroeg, zalig rustig. Aan het strand is er een leuke bar en je kan er je eigen bootje huren bij Jimmy. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden enkel ontbijt genomen en gingen in de buurt eten...beste tip is restaurant Ole Ole :-) mooi, goedkoop maar vooral heel lekker en leuke cocktails. Prijs\kwaliteit een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtig!

Nicole
3-12-2014

Hotel is super mooi gelegen, wel een eind lopen van Laganas. Hotel ziet er super uit, tropische stijl is fantastisch en heel gezellig! Kamer die wij hadden was aan de straatkant gelegen, geen bijzonder mooi uitzicht. Klein balkon, en een té kleine douche. Erg vriendelijk personeel, vooral bij de strandbar en restaurant bar. Echt genoten in Gloria Maris! Overal mooie, leuke plekjes om te liggen.

Gereisd met partner in september 2014

Nooit meer

Ceelen
17-8-2014

Hotel Gloria Maris is niet aan te bevelen. Het uitzicht is prachtig de accommodatie dramatisch. Het is een rustige omgeving.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ze doen wat ze kunnen.

Prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken.

Er is een restaurant, als je het zo mag noemen, het ruikt niet fris en er lopen honden en katten rond die bedelen aan je tafel.Als de honden de kans krijgen eten ze het eten van je bord.

De kamers worden dagelijks, met de franse slag, schoongemaakt. De staat van de kamers is zeer slecht. Erg slechte matrassen, veren komen eruit, er liggen latten in het bed die niet de naam lattenbodem mogen dragen. De lucht in de kamers en rondom het hotel is een sterke rioollucht. De douchebak is erg klein en rondom schimmel, de wastafel en kranen zien groen en zwart.

Veel achterstallig onderhoud en de reling langs en de balken onder de vlonder zijn rot waardoor het gevaarlijk is. De bruggen over en bij het zwembad zijn bijna doorgerot. Daardoor is de brug afgesloten.

Gereisd met partner in augustus 2014

Wat een ligging, wat een uitzicht!

Lars
12-8-2014

8 schitterende dagen in Gloria Maris in Porto Koukla bij het mooie dorpje Agios Sostis gehad. We kregen in het begin een studio toegewezen, waar we bij binnenkomst bijna omvielen van de (muffe) stank en verwelkomd werden door 20 muggensteken. Meteen bij de receptie aangegeven dat we echt niet in deze kamer konden blijven (oude krakende meubels, stinkende koelkast) en direct de dag erna door de aardige receptionistes een kamer in het hotel toegewezen gekregen, welke perfect was, schitterend zeezicht vanaf het balkon en verder een degelijke, sobere kamer, meer heb je niet nodig! De ligging is geweldig, uitzicht op het 'turtle-eiland' Marathonisi en op loopafstand van de grotere plaatsen Agios Sostis (5/10 minuten) en Laganas (20 /25 minuten). Vriendelijk personeel, degelijk ontbijt (voldoende hoor) en heerlijk á la carte avond gegeten! Voor mensen die van (een beetje) rust houden en prachtig uitzicht zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie omgeving!

Marieke
26-7-2014

Strand en het zwembad is prachtig! Een van de mooiste tuinen en stranden in de omgeving. De kamers zijn wel verouderd. Wij hadden by touroperator een Junior Suite geboekt in de hoop dat we aan het privé zwembad kwamen. We kregen de 'oudere' junior suite. Bij aankomst deed onze wc én douche-cabine het niet. Er was een douche cabine en een ligbad met douche. Er is meteen iemand gekomen om de wc te maken, de douche lukte niet daar zou de volgende dag iemand voor komen maar die hebben we nooit gezien. Ik denk dat ze al langer wisten dat die douche het niet deed. Er kwam wel wat water uit maar dat stonk ongelofelijk.Voor het bedrag dat wij voor de junior suite hebben betaald had ik meer verwacht.We hebben twee keer op het hotel gegeten en dat was helemaal niet slecht. Naar het dorpje liepen wij steeds door de zee omdat dat sneller was.Echt handig was het niet, in het donker is het een behoorlijk survival. Kortom: prima hotel maar verwacht geen overdreven luxe, ook niet bij de Junior Suites.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige plek, geweldige ervaring!

Sjoukje
3-7-2014

Wij hoorden van te voren mindere verhalen over het hotel en ook niet hele goede beoordelingen hier. Door de super ligging hebben we toch geboekt. Nou ik kan u vertellen, de vakantie was geweldige. De ligging is geweldig, de atmosfeer van het hotel is top, geweldig persoon, lekker eten en een schone kamer. Je zit aan zee, dus je loopt een trappetje af en je bent aan zee. Ze stonden altijd voor ons klaar, altijd een praatje maken en goed te pas. Ik raad dit hotel zeker aan, ik vond het verschrikkelijk om naar huis te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gloria Maris in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gloria Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.