Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Wauw! Het is duidelijk waarom Bellevue Club één van de populairste kindvriendelijke hotels op Mallorca is. Met meerdere zwembaden, verschillende sportmogelijkheden en een restaurant is er voor ieder wat wils. Vanuit de comfortabele appartementen van Bellevue Club beleef je een fijne vakantie op Mallorca!

Over het algemeen laat men positieve beoordelingen achter voor Bellevue Club. Met name de kindvriendelijkheid en de ligging vallen goed in de smaak bij andere vakantiegangers. Ike was daarnaast ook enthousiast over het personeel en de kamers. Ike zegt: “Op de eerste plaats werden we goed en vriendelijk ontvangen en het personeel was gedurende de vakantie heel vriendelijk en behulpzaam (receptie, keuken, schoonmaak). [...] Ons kamer werd regelmatig schoongemaakt, we sliepen prima en we hadden een balkon aan de gezellige, drukke straatkant waardoor we op balkon een soort "prive-terrasje" hadden.. Dit was voor ons genoeg omdat ons vakantie niet in het hotel is maar juist daarbuiten.” Hou er ook rekening mee dat Bellevue Club een groot complex is met bijna 1500 kamers. Hierdoor kan het er in het hoogseizoen vrij druk zijn. Ook zijn sommige kamers gerenoveerd en anderen niet.

De ligging

Bellevue Club ligt net buiten het centrum van Alcudia op het Spaanse eiland Mallorca. Vanaf het hotel wandel je in 10 à 15 minuten naar het strand. Hier vind je allerlei restaurants, terrasjes en winkels. Het is ongeveer 5 kilometer naar het centrum van Alcudia. Hier kan je naar het strand en de jachthaven bezoeken. Alcudia heeft een oud centrum met diverse bezienswaardigheden, zoals ruïnes uit de Romeinse tijd.

Het hotel en faciliteiten

Bellevue Club is een driesterrenhotel. Het gastvrije personeel staat voor je klaar bij de receptie, die 24 uur per dag geopend is. Verder is er een souvenirwinkel, wasservice, internethoek en doktersservice, waar je tegen betaling gebruik van maakt. Het hotel heeft meerdere zwembaden. Hier kan je terecht voor wat verkoeling op warme zomerdagen! Daarna strijk je neer op het zonneterras, waar de ligbedden en parasols al voor je klaar staan. Ook aan de kleine vakantiegangers is gedacht: er zijn twee kinderbaden en een speeltuintje. Naast zwemmen kun je meerdere sporten beoefenen bij Bellevue Club. Zo is er een tennisbaan, squashbaan, minigolf en een minikartbaan. Ook is er in het hoogseizoen regelmatig entertainment bij Bellevue Club voor gasten van alle leeftijden!

De kamers

Bellevue Club heeft ongeveer 1500 studio's en appartementen, verdeeld over meerdere gebouwen. Ze beschikken over een kitchenette, televisie, telefoon, kleine koelkast en huurkluisje. De studio's en appartementen hebben een privébadkamer met een bad of douche, een toilet en een haardroger. Sommige slaapplaatsen zijn normale bedden, andere slaapplaatsen zijn sofabedden. De studio’s en appartementen hebben een balkon of terras.

Het verschil in kamers

Bellevue Club biedt verschillende studio’s aan. Deze bestaan uit één woon- en slaapruimte en zijn geschikt voor maximaal drie gasten. Er zijn twee eenpersoonsbedden en een sofabed. De studio’s deluxe zijn het meest recent gerenoveerd en hebben dus een moderne inrichting. De standaard studio’s zijn een aantal jaar geleden gerenoveerd en dus iets minder modern, maar zijn nog steeds comfortabel.De voordeel-studio’s zijn niet gerenoveerd en hebben dus oudere inrichting. Ook zijn er studio’s zonder kitchenette aanwezig. Verder heeft Bellevue Club ook tweekamerappartementen, die geschikt zijn voor maximaal vier gasten. Deze appartementen hebben één aparte slaapkamer met bedden. De overige slaapplaatsen zijn sofabedden in de woon- en slaapruimte. De tweekamerappartementen deluxe zijn recent gerenoveerd en hebben een moderne inrichting. De standaard tweekamerappartementen zijn een aantal jaar geleden gerenoveerd en dus minder modern. De voordeel-tweekamerappartementen zijn niet gerenoveerd. Tot slot biedt Bellevue Club driekamerappartementen aan, die ideaal zijn voor gezinnen. De driekamerappartementen hebben twee aparte slaapkamers. Ze zijn geschikt voor maximaal zes gasten, waarvan maximaal vier volwassenen en twee kinderen. De driekamerappartementen deluxe zijn recent gerenoveerd en de standaard driekamerappartementen een aantal jaar geleden. De voordeel-driekamerappartementen zijn niet gerenoveerd.

Eten en drinken

Je verblijft bij Bellevue Club op basis van logies, logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies zijn geen maaltijden inbegrepen en bij logies met ontbijt alleen het ontbijtbuffet. Bij halfpension is daarnaast ook het dinerbuffet inbegrepen. Bij de all inclusive verzorging zijn alledrie de hoofdmaaltijden in buffetvorm inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. Er is een restaurant waar je heerlijk kan eten. Daarnaast is er een bar waar je de lekkerste drankjes en snacks haalt!

Kindvriendelijke vakantie

Bellevue Club is van alle markten thuis, wat het ideaal maakt voor gezinnen met kinderen. Er zijn verschillende soorten appartementen en meerdere zwembaden. Er is zelfs een waterglijbaan! Dankzij de verschillende sportmogelijkheden hoeft niemand zich te vervelend. Doordat je de keuze hebt uit logies, logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging, kies je zelf wat het beste bij jouw reisgezelschap past!

Goed om te weten

Sommige faciliteiten en voorzieningen kunnen afwijken door bijvoorbeeld een te lage bezetting in het laagseizoen of weersomstandigheden. De toeristenbelasting en ecotax zijn niet bij de reissom inbegrepen en moeten ter plekke worden voldaan. Sommige bars in het hotel zijn alleen toegankelijk voor all inclusive gasten. Er kunnen babybedjes op de kamer worden bijgeplaatst. Geef dit tijdens of direct na het boeken aan in verband met beperkte beschikbaarheid. Er kunnen mogelijk kosten aan verbonden zijn.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

307 Reviews over BelleVue Club

• 4Sjan van gelooven04-09-2022

Nooit meer

Het eten was slecht kamer zo oud en versleten, is echt aan renovatie toe bedjes bij het zwembad water kapot of te vies om aan te pakken. Wij hadden all-in bij het zwembad gaat de bar om 17.50 dicht als je dan nog iets wil drinken kan je een pokken eind gaan lopen naar het restaurant dat om 6 uur open gaat . Dus van veel All-in hebben we niet veel gebruik kunnen maken , ga niet elke keer 10 min lopen om een glas drinken te halen . Ze zijn wel zo slim om één automaat in de hal te zetten waar je blikjes drinken kan kopen van 3 euro per stuk.kochten we zelf maar Steeds drinken bij de spar. Het is een veel te groot complex er zijn 17 flat gebouwen en dan moet dan allemaal naar 2 vreetschuren .mensen trap Er niet in

• 7Dhr Valentijn19-08-2022

Leuke vakantie gehad maar niet voor herhaling

Een zeer groot en druk hotel waar uiterst vriendelijke personeel werken. Hotel heeft een goede ligging gelijk in een gezellige straat met winkels en horeca met loopafstand van het strand. Animatie is matig en zeer lange wachtrijen aan de 2 bars voor een drankje. s avonds goed insmeren met citronella anders wordt je opgevreten door de muggen. Veel mensen met grote rode schijven in het hotel vanwege muggenbeten. Eten is ook matig in de enorm drukke buffet restaurant. Veel van hetzelfde en eten lauw. All inclusive drankjes is ondermaats. Slechte wijnen en goedekope drank. Keycards van kamer heb ik tot 3x moeten laten activeren om kamer op te komen. Kamer was prima, goede bedden en douche alleen WC spoelde slecht door. Je kan van zwembad naar zwembad hoppen met elk zwembad een eigen bar. Openbare toiletten zijn ronduit vies. Veel britten houden ligbedjes bezet door handdoeken er dag en nacht op te laten liggen en laten hun troep slingeren

• 8RH13-08-2022

Leuke, fijne vakantie gehad!

Mooi resort, groot opgezet, wel massaal. Genoeg zwembaden, drukke en rustige baden. Wel alle bedjes steeds bezet. Serena II complex was mooi,: goede, moderne, ruime kamers. Veel Engelsen.... main restaurant heeeeeel druk, vreetschuur, eten redelijk. Veel Wc's in restaurant en bij zwembaden veel kapot: spoelde niet door, geen slot. Steakhouse en pizzeria waren gesloten. Entertainment stelde niet zoveel voor in onze ogen, hadden ze meer van kunnen maken.park uit en direct i drukke en gezellige winkelstraat met barretjes en restaurants. Het strand was goed te belopen.

• 9Net terug van Bellevue11-08-2022

prima hotel voor prijs/kwaliteit

Voor de prijs/kwaliteit prima hotel. Enorm groot park, met meerdere zwembaden. Positief: zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst werd er gevraagd welke ligging we wilde voor de kamer. Ze proberen het zo aangenaam voor je te maken. Alles kan en mag bij Bellevue. Mooie ligging. Aan een meer. Direct aan winkelstraat met terrasjes, restaurantjes en winkeltjes. Strand aan einde van de winkelstraat. Circa 15 a 20 min lopen. Negatief: lange busrit van vliegveld naar hotel. 1,5 uur. Animatie was matig, zowel overdag als in de avond. Animatie team was ook niet echt enthousiast. Zeer lange wachtrijen in de avond voor drankje. Handdoek leggen hoefde niet. Iedereen liet gewoon de handdoek liggen op de bedjes voor de volgende dag....nooit meegemaakt. Eten redelijk, wel vaak wat koud en vaak van hetzelfde. Veel engelsen, die zich ook asociaal gedroegen. Eten en drinken in het zwembad en bekertjes/bordjes aan de badrand lieten staan. Ruimen niks op.

• 2Tamar29-07-2022

Nooit meer!

Het begon met inchecken, we moesten een dik uur wachten in de warmte totdat we werden geholpen. Kreeg niet de geboekte luxe kamer. Ipv daarvan een vieze, airco deed het niet en dus geen oog dichtgedaan. Raam was kapot waardoor mijn dochter bijna een bloeding aan haar hand had. Ontbijt was net vee dat gevoerd moest worden. Grote mensenmassa’s en niet al te best ontbijt. Vieze borden. Pasjes van de kamer werken niet altijd. Zwembaden zijn vies en niet genoeg bedjes met schaduw. Later kregen we betere kamers, maar er volgt geen financiële compensatie. De medewerkers werken hard, ik denk dat het MT in zijn handen wrijft. Veel te veel problemen met de boekingen. Een deel van mijn zuur verdiende vakantie is in ieder geval de eerste 2 dagen weggegooid. Gelukkig nog lekker in zee kunnen zwemmen en uit eten geweest. Maar hier kom ik nooit weer en als u het van plan bent, boek het niet!

• 8Kilic12-07-2022

Zeer fijn voor de prijs

Leuk verblijf, wel zeer groot! Het is niet 1 hotelcomplex waar je toe komt & alles op verschillende verdiepingen kunt terugvinden. Het is eerder een dorp, waar er allemaal appartementen staan met 1 ruim restaurant. De appartementen zien er oud uit als je de inkomhal binnenloopt & liften ook, maar de kamers zijn top (wij hebben een 3 persoonskamer, met rode zetel zo kan je het mss afleiden van op de foto’s van het hotel) we zitten niet zo ver van de 3 zwembaden, 5 min lopen van het restaurant. De zwembaden zijn niet echt naar wens, buiten 1 zwembad die ze ook tonen op de foto’s. Het is ongeveer 10 min lopen naar de zee, maar het valt echt goed mee. Neem zeker iets mee tegen muggen, ons benen armen gezicht staat vol met beten. Vriendelijk personeel, het eten is ook echt goed!

• 10wils07-05-2022

Hebben en super verblijf gehad

Nou we zagen de beoordelingen van anderen heel vaak zo negatief maar wij hebben een heerlijke vakantie gehad mooi vernieuwd appartement en handdoeken om de dag maar wij vroegen bij receptie kregen we dubbel mee alles waar je om vroeg kreeg je waren allemaal super vriendelijk en erg behulpzaam .en dan over het eten het ontbijt was echt super alles lag er en lunch was ook top avond eten was ook echt geweldig er lag gewoon van alles variatie genoeg begrijp niet dat er zoveel word geklaagd over het eten want het was heerlijk.

• 8Ike11-10-2021

Super aangenaam verrast!

We wisten dat het een groot complex was en nav de vele negatieve ervaringen van anderen hielden we ons hart vast. Ook omdat we aan het einde van het seizoen daar waren. Echter, daar aangekomen viel het reuze mee! Op de eerste plaats werden we goed en vriendelijk ontvangen en het personeel was gedurende de vakantie heel vriendelijk en behulpzaam (receptie, keuken, schoonmaak). We hadden alleen ontbijt en dit was prima (genoeg aanbod voor ons)! Ons kamer werd regelmatig schoongemaakt, we sliepen prima en we hadden een balkon aan de gezellige, drukke straatkant waardoor we op balkon een soort "prive-terrasje" hadden.. Dit was voor ons genoeg omdat ons vakantie niet in het hotel is maar juist daarbuiten. We hebben fietsen gehuurd en hebben veel vd omgeving genoten en het hotel bood ons, ons rust...al met al een geslaagde vakantie!

• 7Nancy21-08-2020

Nu heel rustig en goed, zonder corona veel te druk

Wij waren blij dat het nu niet druk was. Als je hier zou zitten als alles normaal is. Dan is het veel te groot en te druk. Er kunnen 4000 man op het complex.dan zouden wij gillend gek geworden zijn. De kamers zijn goed alleen wel erg gehorig! En we zijn wel 5x bij de receptie geweest voor nieuwe pasjes voor de deur van de kamer. En schoonmaak van de kamers is niet geweldig. We hebben een aantal x handoeken bij moeten vragen. Het eten was er goed! Je hebt geen WiFi die moet je kopen! Je loopt door de winkel straat richting zee. 10 min lopen naar het onwijs mooie strand! Verder hebben wij op het complex een auto gehuurd om de mooie plekjes te zien van het eiland. Het was nu natuurlijk allemaal anders door de corona. Maar voor ons was het hotel nu goed. Normaal als het vol zou zitten denk dat je er over de koppen kunt lopen. En dat je dan echt een handdoekje moet leggen bij het zwembad. En ik denk dat je in de rij staat voor het eten.

• 8love mallorca27-02-2020

ieder jaar weer geweldig!

Wij komen hier al een aantal jaren op een rij, het is hier goed vertoeven. leuk resort met vele zwembaden, winkels restaurants en bars, burger king gelijk als je het resort afloopt. Een waterpark zit in Alcudia ,een geweldig mooie zee en strand met verschillende watersportmogelijkheden op loopafstand. eten/drinken is prima . all inn tot 23.50 kinderen en wij komen toch steeds weer als het gaat om de zomervakantie te boeken op Belle Vue terug..... Dus aankomende zomer ook weer...zegt denk ik genoeg! En je kunt kiezen wat voor een appartement ,studio of kamer je wil, met of zonder airco of met ventilator die keuze heb jezelf.... Voor de kleine kinderen is er een hele mooie kermis met verschillende attracties ,voor de grote is er een kartbaan aanwezig op het resort.

Aparthotel BelleVue Club info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)

• KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.5 km