Aparthotel BelleVue Clubstersterster

• Animatie
Meer aparthotel info

322 reviews over Aparthotel BelleVue Club

• 3Sandra30-10-2019

Mensen ga hier nooit naar toe.

ZEER SLECHT. Eten was niet te eten, vieze borden. Restaurant had saai wit licht. Er was wel 1 goed restaurant waar we 1 x zijn gaan eten, maar mocht eigenlijk niet. De dag erna werd ons de toegang geweigerd, omdat we andere bandjes hadden dan deze gasten van Yet2 Holidays die beter bediend werden. Verouderd gebouw. Hoognodig aan renovatie toe. Alles ongeveer 50 jaar oud. Vieze oude liften waar de keuring al 1 maand van was verlopen. De snacks by the pool... elke dag vanaf 10.30 uur hamburgers met friet voor de dikke Britten. De frieten dreven in het zwembad, samen met de plastic bekers. Ook s'avonds plastic bekers bij de ongezellig bij de bar. Leek wel 1 grote parkeerplaats waar entertainment was wat tegen viel. Heel saai en sfeerloos. Nog nooit zo'n slecht hotel gehad. Al 12 jaar all inclusive vakantie gedaan. Dit was slechtste ooit. Mensen geef hier geen geld aan uit. O ja, de ligging is wel prachtig aan het meer.

• 3Carolien27-10-2019

Noooooooit meer

Zorg dat je een premium kamer boekt. Wij hadden dat niet en kwamen in een oud gebouw met nog verouderende kamers. Donker, oud, alles viezig echt verschrikkelijk! Dit staat nergens vermeld op de website en de foto’s zijn dus ook zeker niet van deze kamers. We zijn meteen terug gegaan en moesten 150 euro voor 6 nachten extra betalen om iets beters te krijgen. Dit was zeker niet geweldig maar het was oké... ooit was dit vast een mooi resort maar je wilt hier niet zitten! Heel veel Engelsen die erg genieten van de all inclusive. Wij hadden alleen ontbijt en daarna snel weg van het park. Auto huren zeker doen zodat je mooie plekjes kunt bezoeken. Het resort staat in een straat wat volledig gericht is op toeristen. Om echt iets te zien moet je hier niet zijn. Mallorca is geweldig maar deze plek absoluut niet!

• 5Maaike26-10-2019

Niet echt voor herhaling vatbaar

Het is een 3 sterren resort maar dat vind ik wel een beetje overdreven. Het is opzich prima als je niet te veel luxe verwacht en niet om de zwembaden gaat. Wij hadden een huurauto, dus over het algemeen waren we niet op het park. De zwembaden zien er niet uitnodigend uit en dat terwijl ze er 8 hebben en je in eerste instantie denkt, wauw!! We hebben zonder eten geboekt en achteraf ben ik daar blij om, niks van het eten gehad of de kwaliteit ervan kunnen beoordelen. Maar tijdens het langs lopen ziet het er al ongezellig uit. Bij zelf voorziening zoals wij hadden heb je opzich de basis wel maar niks extra's. Er was geen afwasmiddel of sponsje om je vaat weer mee af te wassen. We hadden een studio met 1 slaapkamer en waren met 4 personen. Het was maar op 3 mensen berekend en moesten zelf improviseren met de bank als bed. Het was al erg laat en waren moe van de reis dus zijn we niet naar de receptie gegaan maar netjes was het niet.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7EJK13-10-2019

Leuke week gehad met mooi weer.

Groot complex, wij zaten in gebouw Diana 2 , op de 2e verdieping, later naar top verdieping gegaan ivm springende en rennende kinderen, gehorig gebouw (kamer 321, mooi uitzicht) Geen airco. Wel naast kart baan. Appartementen netjes. Personeel , harde werkers en vriendelijk. Appartement werd 3x per week schoongemaakt. Winkelstraatje direct buiten het complex, Strand groot, breed ligbedden, veel vertier. supermarkt onder het appartement. Elke avond een optreden in het buitentheater, wel lange rijen voor 1 geopende bar. Wij zaten All-inclusive. Ons advies, neem alleen ontbijt, Het restaurant is te klein voor al het publiek en eten alleen binnen. Kwaliteit van het eten , elke avond divers, kwaliteit / smaak redelijk. Barretjes bij de zwembaden, leuke muziek. . Het park met palmbomen ed is mooi en goed onderhouden. Wij hebben een paar foto,s gezien op de site van meerdere buiten bars, restaurant en terrassen, maar die zijn er niet.

• 7W. Dekker30-09-2019

Prima locatie, zou best nog een keer heen willen.

Vooraf veel twijfels bij deze accommodatie vanwege de wisselende reviews, maar het is ons 100% meegevallen. We hadden een premium studio last minute geboekt en de kamer was boven verwachting. Voorzien van airco, schoon, de bedden waren prima, heerlijke douche en het keukentje....tsja veel is er niet aanwezig maar wij hebben ons er prima mee kunnen redden. Het complex van BelleVue is enorm. Meerdere appartementencomplexen, zwembaden en het complex heeft zelf veel voorzieningen (supermarkt, restaurants, winkeltjes, sportactiviteiten). Ook gaat er vanaf het begin van het park een treintje die stopt op meerdere punten in de buurt. Het strand ligt op 10 minuutjes lopen, wat via een winkelstraat gezellig en prima te doen is. Minpuntje vonden wij dat er maar 1 hoofdingang is. Zelf keken wij uit ons appartement op de hoofdweg, maar om daar te komen moesten we helemaal omlopen. Een zij ingang had helemaal top geweest.

Gereisd met partner in september 2019

• 7sjaak11-09-2019

goed maar voor mij geen all-in nodig.

Het is een enorm complex maar vanwege de vele verschillende gebouwen wel redelijk te overzien, veel gebouwen zijn wel verouderd en hebben geen airco, maar alleen een plafondventilator. Sommige zwembaden zijn gelijk voorzien van handdoeken 's morgens, maar dat is te verwachten in een all-in vakantie. Het eten is redelijk tot goed, regelmatig variatie, maar ik zou zelf de volgende keer kiezen om alleen logies te nemen en heerlijk in andere restaurants te eten puur vanwege de gezelligheid en iets anders te zien. Personeel vond ik aardig en waren zeer behulpzaam. Al met al een goede vakantie wat je kan verwachten van een 3* hotel, verwacht niet super de luxe en geweldige buffet, het is normaal. Men stond netjes in de rij voor de drankjes, had ik zelf niet verwacht, maar alle mixjes is goedkope drank en niet echt lekker vandaar geen all-in meer voor mij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Femke16-07-2019

Prettige vakantie in Bellevue Club

Wij verbleven in een low-cost appartement (geen premium). Gedateerd meubilair, géén airco (wel ventilators te huur voor 10 euro), maar gelukkig wel schoon. Voor 2 studenten was het prima. Het restaurant zag er prima uit alleen het is erg massaal. Ook de kwaliteit van vooral het avondeten was niet zo goed. Het ontbijt was wel oke. Wees voorbereid op enorme drukte. Omdat er 8 zwembaden zijn, waren er voldoende ligbedden voor iedereen en was het niet druk bij het zwembad. Het ligt op 10 min lopen van het strand, waar helaas geen gezellige boulevard is. De haven van Alcudia en het centrum zijn wel gemakkelijk te bereiken met de lijnbus voor 1.55 per persoon. Al met al hebben we een prettig verblijf gehad. We raden het aan om een auto te huren. Dit is ons goed bevallen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marc Oolthuis05-06-2019

prima vakantie, voor herhaling vatbaar

We zijn hier geweest in mei 2019 omdat onze dochter voor werk in de animatie daar zat. Volgens Reviews was park wat minder, echter hebben wij een geweldig mooi en goed verblijf gehad aldaar. Voor een 3-sterren accommodatie is het een absolute aanrader. Ze zijn volop aan renoveren met de appartementen en airco´s aan het plaatsen in de gebouwen. Het restaurant (ook gerestaureerd) was tijdens ons verblijf voor ruim de helft voorzien van goede airco en nieuw meubilair, het volgende deel (uitbereiding) zal in dit seizoen ook gereed zijn. Het eten was goed en de keuze was voldoende. Er zijn voldoende ligbedden aanwezig bij alle zwembaden. Echter wel veel (Engelse) bezoekers die behoorlijk luidruchtig waren. Maar, een mooi en goed park waar we zeker nog een keer naar terug gaan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Fam. de Kort15-05-2019

Grote complex, prima voor buiten het hoogseizoen.

Het is een zeer groot complex, met meerdere hotels/appartementblokken. Bij ieder blok is een zwembad in de buurt. Toen wij er waren werd er een blok gerenoveerd en je zag dat het een stukje luxer zou worden. Het was eind april en al vrij druk. Ik zou hier niet in het hoogseizoen willen zitten. Wij hadden met 4 volwassen een vrij ruim appartement en die was een stuk beter dan ik had verwacht (gezien de reviews is het me 100% meegevallen). De zee is 10 minuten lopen. Er is geen gezellig historisch dorpcentrum.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    7Femmy06-10-2018

Helemaal goed

We vonden het verblijf prima , beter dan we hadden verwacht bij een 3 sterren accommodatie

Gereisd met vrienden in september 2018

5 tips over Aparthotel BelleVue Club

• Mark, 05-05-2012

Het is waar voor je geld maar ga alleen in het voorseizoen

• Mo, 30-08-2012

Oordopjes......voor de nacht ! Een dikke portemonnee voor de plaatselijke supermarkt... Muggenstiften voor in de avonduren .... En verder lekker genieten van een heerlijke tijd !

• Nicole , 18-08-2013

Het strand is echt prachtig en zeker aan te bevelen wanneer je kinderen bij hebt! Het loopt zeer geleidelijk af en is daardoor erg kindvriendelijk. Een bezoek aan de hoofdstad, Palma is ook een aanraderen, even als het oude centrum van Alcudia. Beide zijn prima en voor een goede prijs te bereiken met de lijnbussen!

1 vraag over Aparthotel BelleVue Club

• Bosman, 22-07-2010

Wel of geen handoekkenservice mbt zwembad

Ik kan niet meer terugvinden of er ook een badlakenservice voor het gebruik van strandlakens is bij het zwembad-strand. Wie weet dit? Alvast bedankt!

fam Hoeppe, 18-03-2012

nee er is geen badlaken service bij het zwembad

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Spaans

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats