vakanties Phuket

Reviews over accommodaties in Phuket

Marc Landuyt,
    2-12-2018

Echt mooi hotel ....proper en in orde met mooi zwembad....echter geen bar aan het zwembad wat ons toch tekortkwam. Verder goede service en vriendelijke mensen. Wij verbleven 3 weken en na 1 week werd het ontbijt toch wat eentonig. Prijs kwaliteit voor ons toch een goede verhouding overall

Voor herhaling vatbaar.

Carmen Blauw,
    30-11-2018

Voor ons was het de eerste keer in Thailand en we komen zekers nog een keertje terug. We hebben geweldig genoten in het Vijitt Resort vriendelijke mensen schoon en op en top service goed eten maar niet echt goedkoop.In de periode dat wij er waren waren er voldoende strandbedjes vrij en gelukkig geen handoekken-plakkers.

Uitstekend hotel met goede prijs kwaliteit.

Nico,
    26-11-2018

Uitstekende prijs kwaliteit, net gelegen buiten de drukte van t centrum van Karon.

Uitgebreid ontbijt buffet met vriendelijk personeel en mooie zwembaden.

Zeer Goed

Ruurd Kuipers,
    30-9-2018

Het was een goede hotel .kamer was goed en schoon

Onbijt was zeer goed personeel was altijd vriendelijk

Park rond om verblijf zeer goed onder Houden

In algemeene mening een Dikke voldoende

Geweldige verblijf in het Sunwing resort.

Sadhna Jagram,
    11-9-2018

We zijn 11 dagen gebleven in het Sunwing Kamala Beach resort en hebben erg genoten van het hotel en de services.

Ons kamer was erg schoon en werd dagelijks uitgebreid schoongemaakt. Op elk hoekje in het hotel zie je schoonmakers die continue bezig zijn. De zwembaden zijn goed verzorgd en overal zijn er ligbedjes te vinden. Het ontbijt kon beter qua assortiment want er lag elke dag hetzelfde. Roomservice is erg goedkoop en ook in het restaurant kan je lekker en goedkoop eten. Enige nadeel is dat het resort op afstand ligt van de drukke winkel/eet straatjes. Maar voor 7 euro per dag kan je een scooter huren waarmee je binnen 15 minuten bij patong Beach bent. De medewerkers waren erg vriendelijk en stonden altijd voor ons klaar. Sunwing, wij komen zeker een keer terug.