• 2.152

vakanties Thailand

Reviews over accommodaties in Thailand

Marc Landuyt,
    2-12-2018

Echt mooi hotel ....proper en in orde met mooi zwembad....echter geen bar aan het zwembad wat ons toch tekortkwam. Verder goede service en vriendelijke mensen. Wij verbleven 3 weken en na 1 week werd het ontbijt toch wat eentonig. Prijs kwaliteit voor ons toch een goede verhouding overall

Geweldig!

Dorine,
    1-12-2018

Back to basic maar wat een geweldig verblijf!! Geen elektriciteit, enkel een douchekop op je raft en het water stroomt zo de rivier in maar wat een rust en mooi. We hebben hier super genoten! Het eten was niet super maar ze deden hun best. En je werd aan een lange tafel gezet met andere gasten dus je leert er sowieso mensen kennen.

Wederom top !!

Wilma Pulles,
    1-12-2018

De hele maand November voor de 4e maal in dit werkelijk schitterende resort verbleven. En wederom zijn we verbaasd over de service, kwaliteit, hygiëne, en de know how van de medewerkers.

Over het zwembad...kamers en het eten is al zoveel geschreven....ik hou het op 1 woord....Top !!

Graag wil ik toch nog even melden dat wij de komst van Leroy, als aanspreekpunt voor de gasten, een geweldige verbetering vinden. Hij reageert snel en adekwaat op vragen, hij is altijd vriendelijk en behulpzaam....super joh !!

René Pisters ....jij bent en blijft de o zo belangrijke man in dit geheel. We hopen nog vaak gebruik te mogen maken van Thai Garden Resort. In elk geval tot volgend jaar.

Nogmaals dank voor alle service.

Voor herhaling vatbaar.

Carmen Blauw,
    30-11-2018

Voor ons was het de eerste keer in Thailand en we komen zekers nog een keertje terug. We hebben geweldig genoten in het Vijitt Resort vriendelijke mensen schoon en op en top service goed eten maar niet echt goedkoop.In de periode dat wij er waren waren er voldoende strandbedjes vrij en gelukkig geen handoekken-plakkers.

Wat een fantastisch paradijs.

Heleen,
    15-11-2018

Als je in september gaat, kan het zijn dat je regenbui krijgt overdag. Vaak na 14/15 uur. Een bui van een uur en het is weer over.