Thailand

Reviews over accommodaties in Thailand

Top vakantie gehad!

Merel Snijders,
    23-2-2019

Jeetje dit hotel is ver boven onze verwachtingen. Wat een prachtige entree, ruime schone kamers, zwembad keurig, en vriendelijk personeel. Met 2 minuten lopen sta je in het centrum van ao Nang. En loop je 2 minuten verder sta je op het strand. Super vakantie gehad

Gereisd met partner in februari 2019

Halinka Stefanska-Ansems,
    3-2-2019

Ik ben nu in dat geweldig hotel en eerste keer ben werkelijkheid overtref mijn verwachtingen,is mooier dan op de foto's. Heb best veel gereis maar eerste keer in Azië en beleefdheid en alertheid is hier enorm. Kamers voorzien van alle grondigheid,decoratief, sfeervol,schoon,eten gevarieerd en resorts gelegen tussen geweldig groen natuur. Het was lange weg naar toe maar zo blij,dat ik en mijn man en vrienden mogen hier geweldig vakantie meemaken. Aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Marc Landuyt,
    2-12-2018

Echt mooi hotel ....proper en in orde met mooi zwembad....echter geen bar aan het zwembad wat ons toch tekortkwam. Verder goede service en vriendelijke mensen. Wij verbleven 3 weken en na 1 week werd het ontbijt toch wat eentonig. Prijs kwaliteit voor ons toch een goede verhouding overall

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig!

Dorine,
    1-12-2018

Back to basic maar wat een geweldig verblijf!! Geen elektriciteit, enkel een douchekop op je raft en het water stroomt zo de rivier in maar wat een rust en mooi. We hebben hier super genoten! Het eten was niet super maar ze deden hun best. En je werd aan een lange tafel gezet met andere gasten dus je leert er sowieso mensen kennen.

Gereisd met partner in juli 2018

Wederom top !!

Wilma Pulles,
    1-12-2018

De hele maand November voor de 4e maal in dit werkelijk schitterende resort verbleven. En wederom zijn we verbaasd over de service, kwaliteit, hygiëne, en de know how van de medewerkers.

Over het zwembad...kamers en het eten is al zoveel geschreven....ik hou het op 1 woord....Top !!

Graag wil ik toch nog even melden dat wij de komst van Leroy, als aanspreekpunt voor de gasten, een geweldige verbetering vinden. Hij reageert snel en adekwaat op vragen, hij is altijd vriendelijk en behulpzaam....super joh !!

René Pisters ....jij bent en blijft de o zo belangrijke man in dit geheel. We hopen nog vaak gebruik te mogen maken van Thai Garden Resort. In elk geval tot volgend jaar.

Nogmaals dank voor alle service.

Gereisd met partner in november 2018