Sorteren

vakanties Kata Beach

Reviews over Kata Beach

Weinig authentiek, erg toeristisch.

Bob
    14-5-2015
    De restaurants en winkels bieden allemaal het zelfde en zie je weinig enthousiaste verkopers. De tuk-tuk's hanteren allemaal dezelfde prijzen ( 200 baht = 6 euro enkele reis) voor korte stukjes. Al met al minder voordelig dan je mag verwachten voor Azie.

Omgeving is leuk

Sandvink
    22-9-2014
    Phuket is voor mij minder dan het vaste land van Thailand. Waar het vaste land volstaat van cultuur heeft Phuket dit veel minder. Hier hebben ze het bijna alleen over Buddah. Op het vaste land heb je meer culturele zaken die je als toerist zullen interesseren. Je kan hier wel lekker winkelen en er zijn veel (goedkope) eettentjes.

Gezellige plaats

Johan
    14-4-2014
    Kata Beach is een gezellige niet al te drukke plaats met veel restaurants en een mooi strand. Phuket town is eenvoudig en goedkoop met de bus bereikbaar. Taxi's zijn (in geheel Phuket) niet echt goedkoop.

Leuke locatie met mooi strand.

Birgit64
    11-3-2014

Een leuk plaatsje,niet zo druk als Patong.

Mooi en rustig strand. (Kata Noi Beach).

Kata Beach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 36 reviews