Kata Beach

Reviews over Kata Beach

Prima hotel.

Esmee,
    5-1-2019

Prima hotel. Wel krap voor 3 personen maar ach, je slaapt er alleen. Wel veel muggen, neem of koop genoeg deet. Bedden zijn super hard, voor mezelf vreselijk. Mooie zwembaden, netjes. Ontbijt viel ons tegen.

Strand 10 minuten lopen, zijn bedjes te huur. Eet tentjes en winkels om de hoek. Gratis strandlakens en om 18.00 uur worden ze bij je kamer gewisseld, top.

Heel veel russen en fransen, totaal geen last van gehad.

Kortom, prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Goed hotel om vakantie gevoel te hebben

Heidi,
    3-3-2018

Goed hotel, schoon, heerlijk ontbijt, prettige sfeer en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in februari 2018

Mooi uitzicht, fijn zwembad en goede service!

B. Schuurman,
    29-4-2016

Wij hebben een heerlijke driedaags verblijf gehad in het Andaman Cannacia. De ligging biedt rust en een schitterend uitzicht, terwijl je toch binnen een paar minuten in Kata bij het strand bent (of bij de hoger op de heuvel gelegen sunset bars/restaurants). Voor mensen die slecht ter been zijn of kleine kinderen lijkt het me minder geschikt. Het zwembad was mooi aangelegd en schoon, de kamer netjes. Ontbijt goed en uitgebreid (aziatische en westerse opties). Snacks en diner aan de prijzige kant maar het smaakte zeer goed. Voor cocktails is er een happy hour. De service aan het zwembad, in het restaurant alsook aan de receptie was vriendelijk en efficiënt. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel

Pascale,
    4-1-2015

Vlak bij een rustig en mooi strand, alleen de weg oversteken. Voor mensen die wat meer rust willen. Mooi zwembad, mooi uitzicht over de baai, zeer goede service. Wel trappen lopen.

Gereisd met partner in oktober 2004

Degelijk hotel

Meneer,
    16-12-2014

Een prima hotel met mooie kamer en luxe badkamer. Bed is hard en eten (bij zwembad en via roomservice) erg matig. Personeel niet bijzonder behulpzaam en spreekt slecht Engels. Zwembad groot en fijn en goede ligging tov winkels, restaurants en strand.

Gereisd met partner in december 2014
Kata Beach scoort een 7,6 uit 10, op basis van 36 reviews