Kata Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Kata Beach voor je op een rij gezet:

vakanties Kata Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Kata Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Kata Beach

Weinig authentiek, erg toeristisch.

Bob
    14-5-2015

De restaurants en winkels bieden allemaal het zelfde en zie je weinig enthousiaste verkopers. De tuk-tuk's hanteren allemaal dezelfde prijzen ( 200 baht = 6 euro enkele reis) voor korte stukjes. Al met al minder voordelig dan je mag verwachten voor Azie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Omgeving is leuk

Sandvink
    22-9-2014

Phuket is voor mij minder dan het vaste land van Thailand. Waar het vaste land volstaat van cultuur heeft Phuket dit veel minder. Hier hebben ze het bijna alleen over Buddah. Op het vaste land heb je meer culturele zaken die je als toerist zullen interesseren. Je kan hier wel lekker winkelen en er zijn veel (goedkope) eettentjes.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige plaats

Johan
    14-4-2014

Kata Beach is een gezellige niet al te drukke plaats met veel restaurants en een mooi strand. Phuket town is eenvoudig en goedkoop met de bus bereikbaar. Taxi's zijn (in geheel Phuket) niet echt goedkoop.

Gereisd Met partner in februari 2014

Kata beach prima vakantieplaats

karin_maubach
    15-9-2013

Kata beach is een mooie, gezellige plaats om je vakantie op Phuket door te brengen. Het strand en de zee zijn prachtig. Er was dat wij er waren wel veel stroming waardoor je niet ver kon zwemmen. Er zijn veel leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Vanuit Kata beach ben je binnen een half uur in Chalong waar de boten vertrekken naar Koh Phi Phi of Coral island. Ook andere bezienswaardigheden zijn vrij snel te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg toeristisch

Astrid
    27-5-2013

Het strand is niet erg schoon. Het plaatsje komt in de avond tot leven met allerlei kraampjes en winkeltjes. Wel opdringeringe mensen om diensten aan te bieden, zoals tuk tuk en massages..tot op het vervelende af. Veel plekken om wat te eten. Voor het echte uitgaansleven kun je beter naar bijv. Patong gaan. Kata Beach is wel goede locatie voor het maken van allerlei excursies. Veel Russen die alleen komen voor het drinken.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kata Beach scoort een 7,6 uit 10, op basis van 36 reviews