Kamala Beach

Reviews over Kamala Beach

Rustig

Echtpaar Grubbenvorst
    13-12-2017

Ten opzichte van het 12 kilometer zuidelijker gelegen Patong een oase van rust. In het dorp Kamala is voldoende winkel-, restaurant-, supermarkt- en horeca-aanbod. Alles te voet bereikbaar.

Zandstrand van ca 1,5 kilometer lang.

Gereisd Met partner in november 2017

Prachtige locatie maar wel ver van het echte leven

Samantha
    21-11-2015

Als je rust wil ben je hier aan het goede adres, in Patong (ongeveer 15 min met taxi)heb je wel meer te doen, maar je betaalt 400 bat om daar naar toe te gaan dat is net iets meer dan 10 euro. Totaal dus gemiddeld 20 euro heen en terug. Uitgaansleven is er niet in Kamala, wel een mooi strand. Helaas heb je alleen bedjes bij de zwembaden en niet op het strand. Ontbijt is goed wel iedere dag hetzelfde. Eten in het hotel is erg duur. Loop liever naar het strand of het centrum dit bespaart je heel wat euro's! Verder moet je een deposit van 100 euro betalen bij het inchecken van het hotel mits je een credit card hebt. Excursies zijn goedkoper buiten het hotel vaak al voor 1/3 van de prijs. Als je naar een excursie gaat waar je een handoek nodig hebt haal ze dan 1 dag van te voren op want anders heb je er geen. (Opent pas om 9 uur) Tip wissel geld in pa tong op Bangela road (best rate staat erboven) heeft altijd hoogste koers!

Gereisd Met partner in november 2015

Gemoedelijke sfeer

maik800
    26-1-2013

Mooie badplaats met een gemoedelijke sfeer. Mooi strand om prima te vertoeven. Genoeg eetentjes in de avond op het strand maar ook in het centrum van Kamala. Genoeg kleine kraampjes om te winkelen (de spullen zijn bij elk kraampje hetzelfde). Iedere vrijdag markt op het zandterrein voor de ingang van het Sunwing resort hotel. Op de markt veel eetentjes. Leuk om daar iets te eten. Ook voordeliger dan elders in Kamala. Ongeveer 30 minuten rijden vanaf de luchthaven.

Gereisd Met partner in Fri Jan 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige en mooie baai

Toon
    5-11-2012

Kamala is een plaats voor mensen die de drukte van Patong willen vermijden. Met de taxi of brommer kan je zo naar Patong, dus de afstand mag je zeker niet tegenhouden In Kamala zijn er wekelijks een drietal verschillende markten. Er zijn ook de 7/11 en Big Csupermarkt.

Gereisd Met partner in oktober 2012

heel goed vertoeven hier

nellie
    28-3-2011

mooie kamers vriendelijke mensen goede verzorging scooter verhuur en taxi vervoer kortom het is er goed om te logeren,bedden zijn goed en was gelegenheid is erg ruim,ijskast en koffie en thee app,broodrooster en airco en losse fan,elke dag schone handdoeken en flessen water ,ook tv aanwezig en de kamers zijn niet gehorig.

Gereisd Met vrienden in februari 2011
Kamala Beach scoort een 8,9 uit 10, op basis van 26 reviews