Phuket

Phuket

vakanties Phuket

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Phuket voor je op een rij gezet:

Van Verre
Van Verre

Reviews over Phuket

• 5Jerry31-05-2019

Massatoerisme en duur.

Openbaar vervoer is een chaos. Na 18.00 uur ben je overgeleverd aan tuc tucs en taxi's welke bereid zijn je tegen woekerprijzen te vervoeren.

• 6Cultuur
    • 4Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Carol02-12-2018

Phuket is een fantastische bestemming, alleen deze tijd van het jaar regelmatig regen. Vriendelijke mensen in een geweldig land. We hebben enkele tours gedaan zoals een boottocht naar James Bond Island, een bezoekje aan Big Buddha en Elephant Sanctuary en kanoen. Alleen had ik meer verwacht van het eten en de kleur van de zee. Maar zeker de moeite waard!

• 6Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

oktober 2018

• 10Wijbe van dijk27-11-2018

Fantastisch en een heel mooi groot strand

Echt goede hotels met mooie kamers en een groot lang strand het nacht leven voor iedereen wat wils en ook goede restaurants met een nederlandse bar restaurant bo beach bar heel goed nederlands en thais eten.

• 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

Alleen gereisd in februari 2018

• 8S15-05-2018

Wij zaten in Phuket aan patong beach. Hier hebben we nog even een paar dagen genoten aan het strand voordat we terugvlogen naar Nederland. Phuket is echt heerlijk genieten. Fijne stranden (zee wel erg wild) maar relaxmodus aan en chill. De Thai wil alles voor je doen en willen je helpen waar nodig. Thailand gaan we zeker nog eens terug en brengen we weer een bezoek aan Phuket.

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Rob21-05-2017

viel erg tegen

Na een flink aantal keren in Pattaya/Jomtien vakantie gevierd te hebben een keer wat anders: Phuket. Het blijft beslist bij eenmaal! Strand viel tegen, weinig stoelen, water zeker niet zo schoon als men zegt. Een groot overschot aan veel te veel massagesalons / taxi´s en kleermakers met als gevolg zeer irrtitante verkoop "aanbiedingen" in 1,5 KM van hotel (Deevana) via beachroad, Banglaroad weer terug: 44 x aangesproken door masagesdames, 29 x door taxichauffeurs en 14 keer door kleermakers. Het ergste is de pingpongsexverkopers. In de Banglaroad ( 800 meter ) zeker 60 personen die je elke 1,5 meter lastig vallen. Duurder als Pattayaen benauwder weer ´s avonds. Wel leuke restaurantjes, betaalbaar en mooi strand bij Paradisebeach. Toch voor ons NIET meer.

• 7Zorg voor natuur
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8paul24-03-2015

Prachtig strand

Strand loopt wel snel af. Je kunt bij het strand lekker eten bijvoorbeeld bij Maria.

• 7Sfeer in stad

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 1995

• 10Willem Douma11-01-2014

Fantastische plek

Phuket is een heel mooi stukje van Thailand, gelegen in het zuiden. Ideaal voor mensen die van strand, maar ook van het uitgaansleven genieten. Het heeft veel hotels en winkelcentra en de hotels variëren in prijs van goedkoop tot duur. Zelf heb ik er met heel veel plezier gezeten en het is voor mij de moeite waard om het nog vaker te doen. Thailand is gewoon zo mooi en het eten is ook goed. Je kunt er echt heel goedkoop eten als je de restaurants weet te vinden en ook weet wat een bath op dat moment waard is. Een land en ook een plek waar je niet één maar meerdere keren naar toe wilt om veel van het land te zien. Ook het weer is er geweldig. Het kan elke dag regenen, maar qua temperatuur boven de 25 graden zijn. En dan maakt het niet uit in welke maand je dit land bezoekt. Neem wel een hotel met airco en waar het eten goed is en voor wat betreft Phuket, neem een hotel wat iets meer naar het strand ligt en verder van het uitgaansleven anders kun je bijna niet slapen.

• 8Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Alleen gereisd in mei 2012

• 6Anastasia12-12-2013

Niet voor alleenreizenden

Kata beach erg mooi, rechterkant veel midnder druk en mooier dan linkerkant, kan mooie strandwandelingen maken en zwemmen, want de zee loopt langzaam af en er zijn bijna geen golven, Dit is ook alles wat ik positief vond, verder heel veel stellen en gezinnen, dus je maakt moeilijk contact. Patong is minder mooi, maar meer te doen qua vertier, al vond ik het allemaal iets te overweldigend met teveel sex-toerisme, je kan niet even door Bangla road lopen, door elke 20 m aanbod voor een pingpong show te zien... Taxi's schandalig duur, om van Kata naar Patong te komen, betaal je al 500 baht one way.

• 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in november 2013

• 5jojo04-11-2013

Nooit meer.

Wij waren op door reis, en zijn ook even in phuket geweest. Vreselijk!!! Wel leuk voor mensen die van uitgaan houden, maar het is een soort van kermis/benidorm. Veel gelegenheid om uit te gaan, maar je moet zoeken naar iets leuks. De meeste tenten zijn met mooie damens die een beetje om een paal proberen te dansen.

• 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur