Karon Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Karon Beach voor je op een rij gezet:

vakanties Karon Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Karon Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Karon Beach

Mooi strand met fijn zand

gurko
    12-11-2018

Je kan 50 meter in zee en je kan nog staan. Helder water en geen drijvende plastiekzakken. Strand en straten zeer proper, veel winkels en restaurants in de buurt. Heftig nachtleven voor de liefhebbers.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig plaatsje, als je van rust houdt

KevinVerlinde
    24-6-2017

We hebben een topvakantie beleefd voor onze eerste keer Thailand. En voor de eerste keer naar Thailand, waren we blij dat we in Karon Beach zaten! Echt rustig, maar toch met de nodige ambiance in het dorpje. Een mooie kustlijn, met gezellige restaurantjes. Een échte aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2017

Leuk voor een paar stranddagen

Vicky
    2-2-2014

Karon is op zich een prima en gezellig gedeelte van Phuket om een paar dagen op het strand te doorbrengen. Ik zou hier echter geen 2 weken kunnen blijven. Wij hebben hier onze reis afgesloten, maar vergeleken met Bangkok en Chiang Mai heb je in Phuket niet het gevoel in Thailand te zijn.

Gereisd Met partner in januari 2014

Rustig plaatsje op het eiland Phuket

Ron
    10-8-2011

Karon beach heeft een vervallen uitziende boulevard dit komt doordat men al jeren bezig is met het leggen van kabels, door slechte samenwerking bedrijven worden de starten iedere keer weer opengebroken. Het starnd is breed en redelijk schoon. Karon zelf is niet al te groot en er zijn een aantal leuke restaurantjes. Voor een paar daagjes goed te doen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima lokatie

van der Ven
    9-1-2010

Voor degene die niet in de disco drukte willen zitten en toch wat gezelligheid willen is dit een prima lokatie. In nabij buurt diverse excursie mogelijkheden, in stad zelf een tempelcomplex aanwezig. Tevens diverse restaurants, winkels, stalletjes en barretjes. Lokatie voor alle leeftijds groepen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010
Karon Beach scoort een 6,2 uit 10, op basis van 40 reviews