Patong Beach

Patong Beach

vakanties Patong Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Patong Beach voor je op een rij gezet:

Van Verre

Zeewatertemp (℃)28°28°30°30°30°30°28°29°29°29°29°29°
Dagen regen43410191818172120137

Reviews over Patong Beach

• 8Cor Oosterom05-12-2018

Fantastisch rustgevend verblijf met hectiek rondom

Verbleef in Austrian Garden, een fantastisch klein resort, midden in het drukken en lawaaierige Patong. Maar eenmaal via het restaurant binnen, een oase van rust. Je weet niet wat je beleeft.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Alleen gereisd in april 2018

• 7Rianne29-08-2017

leuk en druk

Drukke omgeving met mooi strand. Heerlijk eten overal ! Leuk om te combineren met verblijf in Thalang (jungle,wharongs etc)..authentieker.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7RonQuichotte16-08-2017

Erg druk weinig te zien

Dit is echt een toeristisch hart. Heel veel toeristen, toeristenwinkels, tuktuks, ladyboys, enoooooooorme barren en clubs. Overvol strand en ontzettend drukke 4 baanswegen. Ik zat wat afgelegen en heb nog een paar dagen gerelaxed voor ik terug vloog. ongeveer 40minuten per taxi van de luchthaven. Hou je wel van wat leven in de brouwerij en veel uitgaansgelegenheden en een leger van proppers en promoters? Dan zit je hier goed. Wil je een paar dagen rust zoek dan even verder.

• 7Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2017

• 8Anne11-02-2017

Druk maar gezellig.

Voor jonge mensen geweldig voor ons, als ouderen, erg druk maar absoluut niet storend. Een groot maar behoorlijk druk strand waar allerlei activiteiten zijn. Het plaatsje heeft een geweldig winkelcentrum "Jungceylon" waar je je hart kunt ophalen aan winkelen en heel lekker eten. Een aanrader om 's avonds te eten is The Red Chopsticks gelegen bij The Banana Walk. Kwaliteit en prijs geweldig alsmede The Orchids in één van de zijstraten. Als je een rustige bar in de open lucht zoekt met Live Music is " Lai Mai "een aanrader. Niet geschikt voor zeer jeugdig publiek zij kunnen zich beter vermaken in Bar Street en omgeving.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in januari 2017

• 10John27-06-2016

Nice place to go out!

Nice beaches, amazing nightlife...for adults = perfect

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 5renzo27-01-2016

mare tropicale?

Pensavo di trovare piu pesci e piu coralli ma a patong anche se il mare sembra smeraldo il fiume che sfocia nella baia è una fogna a cielo aperto e le isole vicine non inquinate ma pochi coralli e pesci spaventati anche nel parco marino da pescatori bombaroli.

• 4Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 8de Boer27-10-2015

Heel leuk

Patong is zeer gezellig! Leuke straat met leuke winkeltjes, restaurants en barretjes. Wel veel 'massage' tenten!

Op de stranden zijn geen ligbedden wat wij een nadeel vinden.

Jungceylon is een leuk winkelcentrum met heel veel restaurants.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Ellen05-10-2015

Voor ons als stel was het wel oké

Het strand en de zee vonden wij niet heel super. Er lag veel vuil op het strand en vuil in het water, dat vond ik erg jammer. Gelukkig was het wel fijn wandelen en zitten langs het strand. De baai ligt wel mooi. Patong zelf is een drukte van jewelste! Er zijn onnoemelijk veel bars, cafees en tenten waar van alles gebeurt en waar je ook van moet houden. Wij, als stel, houden meer van elkaar dan van al die dames en heren die zich daar te koop aanbieden en/of blootgeven. Wij hadden geen interesse in de hele sex- en massage-industrie! Maar als je "nee" zegt, laten ze je ook gewoon met rust. Voor mooie natuur moet je wel echt verderop op het eiland zijn. Thaise mensen zijn wel heel erg aardig, lief en hebben ook een goed gevoel voor humor!

• 4Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8P.keurentjes07-08-2015

Mooi drukke badplaats

Patong beach is heel mooi. Mooi strand, kan alleen wel een grote schoonmaak gebruiken. In de avond komt de stad tot leven, eettentjes en kroegen volop. Ik zou alleen niet in het regenseizoen komen, teveel bewolking en regen. Ik ben hier nu drie dagen, heb welgeteld 1 uur zon gezien. Uitstapjes en excursies zijn in overvloed te boeken al zijn ze wel aan de prijs.

• 4Cultuur

augustus 2015

• 8Katrien Slegers26-06-2015

mooi Hub voor van alles te doen

Patong Beach is niet alleen uitgaan en strand, maar ook een mooi vertrek punt voor een trip naar een van eilanden... Ikzelf was op Kho Phi Phi en had er een geweldige tijd!

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur