vakanties Patong Beach

Reviews over Patong Beach

Zeer Goed

Ruurd Kuipers,
    30-9-2018

Het was een goede hotel .kamer was goed en schoon

Onbijt was zeer goed personeel was altijd vriendelijk

Park rond om verblijf zeer goed onder Houden

In algemeene mening een Dikke voldoende

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Shanna,
    15-6-2018

Ontzettend gastvrij personeel, nette verzorgde kamers, ontbijt was goed verzorgd en er was genoeg keuze. Je ligt direct aan het strand en het centrum van Phuket is op loopafstand. Het zwembad was niet groot, maar groot genoeg en met voldoende ligbedjes. Je kunt aan het zwembad eten en drinken bestellen. Ik heb hier een perfecte vakantie gehad en zou zo weer terug gaan.

Prachtig hotel

Jenny,
    17-5-2018

In 2010 geweest en nu weer. Wederom prima verblijf gehad. Mooi luxe kamers en netjes schoon. Genoeg ligbedjes bij het zwembad. 10 min. Lopen naar bangla road langs de boulevard, prima ligging. Veel kinderen in het gewone zwembad die regelmatig veel te luiddruchtig zijn. Hier word aan gewerkt begreep ik. Kinder zwembaden worden aantrekkelijker gemaakt.

Geweldig, relaxed , onder de indruk!

Astrid,
    10-5-2018

Prachtig hotel met grote tuin en 3 zwembaden, kamers prima, personeel is supervriendelijk. Ontbijt voor ieder wat wils. De ligging is perfect ,om de hoek kun je de drukte opzoeken , in het hotel is het heerlijk rustig. Excursies hebben wij geboekt bij lokaal bureau. Zij spreekt perfect Engels en is duidelijk qua prijs. Fietstocht gedaan , erg leuk!

fantastisch

Netty,
    3-5-2018

Perfecte ligging, op loopafstand naar het stadje, mooie ruime schone kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden en niet te ver van het strand. We hebben er alleen ontbijt gebruikt en dat was zeer uitgebreid.: warm, koud en zeer gevarieerd. Kortom: geweldig

Patong Beach scoort een 7,5 uit 10, op basis van 174 reviews