Patong Beach

Reviews over Patong Beach

Erg druk weinig te zien

RonQuichotte
    16-8-2017

Dit is echt een toeristisch hart. Heel veel toeristen, toeristenwinkels, tuktuks, ladyboys, enoooooooorme barren en clubs. Overvol strand en ontzettend drukke 4 baanswegen. Ik zat wat afgelegen en heb nog een paar dagen gerelaxed voor ik terug vloog. ongeveer 40minuten per taxi van de luchthaven. Hou je wel van wat leven in de brouwerij en veel uitgaansgelegenheden en een leger van proppers en promoters? Dan zit je hier goed. Wil je een paar dagen rust zoek dan even verder.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Druk maar gezellig.

Anne
    11-2-2017

Voor jonge mensen geweldig voor ons, als ouderen, erg druk maar absoluut niet storend. Een groot maar behoorlijk druk strand waar allerlei activiteiten zijn. Het plaatsje heeft een geweldig winkelcentrum "Jungceylon" waar je je hart kunt ophalen aan winkelen en heel lekker eten. Een aanrader om 's avonds te eten is The Red Chopsticks gelegen bij The Banana Walk. Kwaliteit en prijs geweldig alsmede The Orchids in één van de zijstraten. Als je een rustige bar in de open lucht zoekt met Live Music is " Lai Mai "een aanrader. Niet geschikt voor zeer jeugdig publiek zij kunnen zich beter vermaken in Bar Street en omgeving.

Gereisd Met partner in januari 2017

Heel leuk

de Boer
    27-10-2015

Patong is zeer gezellig! Leuke straat met leuke winkeltjes, restaurants en barretjes. Wel veel 'massage' tenten!

Op de stranden zijn geen ligbedden wat wij een nadeel vinden.

Jungceylon is een leuk winkelcentrum met heel veel restaurants.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Voor ons als stel was het wel oké

Ellen
    5-10-2015

Het strand en de zee vonden wij niet heel super. Er lag veel vuil op het strand en vuil in het water, dat vond ik erg jammer. Gelukkig was het wel fijn wandelen en zitten langs het strand. De baai ligt wel mooi. Patong zelf is een drukte van jewelste! Er zijn onnoemelijk veel bars, cafees en tenten waar van alles gebeurt en waar je ook van moet houden. Wij, als stel, houden meer van elkaar dan van al die dames en heren die zich daar te koop aanbieden en/of blootgeven. Wij hadden geen interesse in de hele sex- en massage-industrie! Maar als je "nee" zegt, laten ze je ook gewoon met rust. Voor mooie natuur moet je wel echt verderop op het eiland zijn. Thaise mensen zijn wel heel erg aardig, lief en hebben ook een goed gevoel voor humor!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Mooi drukke badplaats

P.keurentjes
    7-8-2015

Patong beach is heel mooi. Mooi strand, kan alleen wel een grote schoonmaak gebruiken. In de avond komt de stad tot leven, eettentjes en kroegen volop. Ik zou alleen niet in het regenseizoen komen, teveel bewolking en regen. Ik ben hier nu drie dagen, heb welgeteld 1 uur zon gezien. Uitstapjes en excursies zijn in overvloed te boeken al zijn ze wel aan de prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Patong Beach scoort een 7,6 uit 10, op basis van 174 reviews