Sorteren

Reviews over accommodaties in Lanzarote

Geweldig,netjes en schoon!

Peter van der Putten
    13-11-2018

Mooie grote en schone kamers.

Uitgebreide keuze met eten en warm eten.Op het gebied van animatie is er zowel voor kinderen als volwassenen veel te doen.Aardige mensen.

Ligt aan zee.

Zwembaden prima en genoeg ligbedden,je hoeft je handdoek niet meer te leggen.

Nadeel is dat je je kluisje nog extra moet betalen,€18 voor 1 week dus best prijzig.

Genoeg te zien op het eiland vooral de vulkaan is prachtig.

Voor herhaling vatbaar.

R.H
    12-11-2018

Mooi en net park met waterpark ernaast.

Hotelkamers zijn geschakelde bungalows wel wat gedateerd.

Met tussendeur waar je helaas zelf geen sleutel van bij krijgt.

All inclusieve zit niet alles bij in. Maar staat duidelijk in de beschrijving aangegeven.

Animatie vonden we erg leuk en spontaan zonder opdringerig te zijn.

Schoonmaak van de bungalows kan beter er werd zelf een keer overgeslagen.

Erg fijn dat je kan lunchen/drinken in het aquapark.

Aquapark was erg schoon en netjes.

Leuke glijbanen met banden.

Vriendelijk personeel overal waar je kwam.

Eten was prima altijd wel iets erbij.

Werd goed bijgevuld.

Omkleedruimte met douches erg fijn.

Nadeel vonden wij.

S avonds drinken uit plastic bekers zowel bier als cocktails enz.

S avonds soms lange rij bij de bar.

Erg veel kinderen. Die er helaas een beetje rommeltje van maken zowel in restaurant als met plastic bekers bij het zwembad.

Helaas ruimen veel gasten hun eigen troep niet op.

Leuk voor 1 keer.

Fam.van Kampen
    12-11-2018

Het eiland is vrij kaal en het hotel is erg gedateerd en de eetzaal is erg ongezellig.Kantine tafels met houten stoeltjes op een rijtje.Massaal.Geen restaurant gevoel. Geen kontakt met serveersters of kok. Een afruimploeg die heel hard werkt.Het eten is wel goed! Receptie niet vriendelijk, niet groeten.Jammer sfeer bepalend.

Een fijne eerste ervaring met all-in concept

Hoogstad
    11-11-2018

Paradise island is een heel net complex met veel palmbomen, cactussen en mooie bloemen. Er is veel speelgelegenheid voor kleine kinderen, zeker in het naast gelegen dinopark. De huisjes zien er prima uit, goed schoon en compleet met een fles cava, vers fruit en zelfs ochtendjassen!!

Er zijn twee restaurants, eén internationaal en eén italiaans/chinees. Er is genoeg veel keus, op het eerste gezicht wel brits ingestoken, maar een uitgebreid salade/groentebuffet maakt elke maaltijd compleet. Ook voor de kleintjes (bloemkool&broccoliroosjes bv)

Elke avond is er minidisco, leuk voor mijn dreumes, maar de kleuter vond het veel te kinderachtig! Die had liever ook wat coole muziek erachteraan gehad;-)

Al met al, heel fijne vakantie gehad voor 8 dagen. 15 dagen was denk ik net te lang geweest.

Volveremos....pero en un tiempo

Chema Ruiz Guerrero
    11-11-2018

10 años como clientes. 1° vez como 5*. Volveremos cuando sean 5* de verdad. Ninguna queja solo que les falta pulir detalles para la excelencia. Se que lo conseguiran. Tienen un equipo humano excepcioal.