Sorteren

Reviews over Puerto del Carmen

goed

diane
    13-11-2018

het hotel is wat verouderd. het restaurant niet gezellig.verouderde kamer. het eten was goed, maar de dessertjes niet. Aan de receptie waren ze vriendelijk. het animatie team deed zn best. redelijk kort aan de zee, met veel winkeltjes.

Leuk voor 1 keer.

Fam.van Kampen
    12-11-2018

Het eiland is vrij kaal en het hotel is erg gedateerd en de eetzaal is erg ongezellig.Kantine tafels met houten stoeltjes op een rijtje.Massaal.Geen restaurant gevoel. Geen kontakt met serveersters of kok. Een afruimploeg die heel hard werkt.Het eten is wel goed! Receptie niet vriendelijk, niet groeten.Jammer sfeer bepalend.

Desiree
    12-11-2018

Super schoon! Gerenoveerde huisjes. Alles is heel netjes..ontbijt is ook heel goed genoeg keus en iedere dag wel wat andere dingen. Ze komen iedere dag je huisje doen. Al met al kan er niks van zeggen alles goed en heeel schoon.

Heel heel goed

Van Dessel Herbert
    12-11-2018

Was perfect alleen mocht het zwembad verwarmt worden temp. Van het water was iets te koud.Personeel heel vriendelijk,eten heel goed en afwisselend.Is een aanrader voor met kinderen.

Goede vakantie, vgl. keer liever meer in centrum

Hagen
    12-11-2018

We hadden hp geboekt en het eten was redelijk tot goed. Het huisje lag gunstig, was schoon maar slecht te ventileren, met name de badkamer en de slaapkamer roken muf. Haarföhn en badlakens waren tegen borg te lenen. Zou handig zijn dit bij de info te vermelden!

Puerto del Carmen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1223 reviews