Arrecife

Reviews over Arrecife

Leuk stadje

H.de Vries
    21-12-2017

Arrecife is de hoofdstad en leuk om een dagje door te brengen. Leuk wandelgebied aan het gerenoveerde havengebied. En een gezellige winkelstraat met de "gewone " winkels en terrassen waar je heel goedkoop een lekkere cappucino met churros kunt nuttigen.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Hoofdstad Lanzarote

Trudeke Alberts
    1-4-2015

Geschikte plaats om van daaruit het eiland Lanzarote te verkennen. Bijna alle buslijnen vertrekken vanaf Arrecife. Mooi, goed onderhouden strand. De stad is wat rommelig. De omgeving van de vissershaven is mooi. Daar is op woensdag markt. Veel winkel(tje)s, restaurants en banken. De boulevard en omgeving worden perfect schoongehouden.

Gereisd Met partner in Sun Mar 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Enkel voor een kort bezoek

Marc
    15-2-2014

Bij een verblijf op Lanzarote zal een bezoek aan Arrecife veelal ook niet ontbreken. Heel veel te zien en te bezoeken is er niet. Ben je in de buurt dan stop je even. Wandel eens de promenade op en af tot aan het fort en loop eens de kerk binnen. Het museum voor moderne kunst (net buiten de stad gelegen) is mooi qua opzet maar ook eerder klein. Kortom Arrecife heb je vlug gezien maar, gezien het de hoofdstad van het eiland is, mag het misschien toch niet ontbreken op de lijst van de bezoekjes.

Gereisd Met partner in januari 2014

vrij suffe stad, leuk om even te winkelen

sylvia van der klauw
    5-1-2014

Alles in de stad is van de jaren 70, niet bijster mooi of sfeervol. Het is wel de enige plek waar je kunt winkelen

En het huis van Cesar Manrique deels ondergronds even buiten de stad moet je uiteraard gezien hebben! Dit is een museum, maar voor kunst en architectuur liefhebbers een must

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Lanzarotte: vulkanen en Manrique

Chris
    13-10-2009

Lanzarotte heeft voor iemand die houdt van natuurschoon heel wat te bieden: de Papagayostranden van Playa Blanca, de Salinas van Janubio, de oase Haria en als hoogtepunt het vulkaangebied Timanfaya. Cultuurliefhebbers kunnen er de fantastische architect Manrique ontdekken. Overal op Lanzarotte heeft hij knappe creaties achtergelaten: Los Javeos del Agua, de Mirador del Rio en zijn woning in Tahiche. Manrique zorgde voor een architecturale eenheid die zich over geheel Lanzarotte uitstrekt.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Arrecife scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews