Costa Teguise

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Teguise voor je op een rij gezet:

vakanties Costa Teguise

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Teguise voor je op een rij gezet:

Reviews over Costa Teguise

Verassend mooie omgeving, Costa Teguise!

Johan Ceulemans
    19-2-2019

Normaal gingen we elk jaar naar Playa Blanca, onze eerste keer naar Costa Teguise viel erg in de smaak! Teguise is kleiner dan Playa Blanca en ook kleiner dan Playa Del Carmen, wél winkels en gezellig restaurant-pleintje waar elke week een marktje is... gezellig! We huurde een wagen in het centrum bij een lokale dealer. Drie dagen voor iets méér dan honderd euro. Héél het eiland nog eens verkend, was vier jaar geleden. Goede wegen naar het oude centrum van Teguise, vóór de wekelijkse markt van ambachtelijke spulletjes... we gaan zéker nog eens terug,,,!

Gereisd Met partner in december 2018

Heerlijk eiland om te relaxen

Dennie Berns
    30-11-2018

Costa Teguise is een kleine badplaats op Lanzarote en heeft als een van de weinige plaatsen gele strandjes. Er zijn in het centrum ruim voldoende restaurants en een aantal bars waar je je prima kunt vermaken. De kwaliteit van de restaurants is over het algemeen prima. De sfeer is relaxed en (in November) niet te toeristisch. Als je meer wil zien van het eiland (kan ik wel aanraden), dan is een huurauto de beste optie. Excursies zijn prijzig en het OV beperkt zich tot de badplaatsen. Een van de hoogtepunten van het eiland vonden wij het nationale park Timanfaya. Je mag helaas niet zelf rijden maar vanuit de toeringcar zie je ook erg indrukwekkende zaken.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige plaats

miranda
    9-7-2018

Costa tequise is een hele leuke plaats, niet zo heel groot, maar wel gezellig. Echt spaans, leuke winkeltjes, veel terrasjes. Wij hebben een paar keer wat gedronken, en geluncht bij de Beach Club, en bij Bachus, was heerlijk eten en bij alle twee vriendelijke bediening, en niet duur Wij hadden wel last van de wind, toch wel 10 dagen windkracht 6 gehad, schijnt vooral in juni en july te zijn. Maar wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooie ontspannen vakantie!

Marielle & Roger
    20-6-2018

Costa Teguise is een badplaats met veel strand gelegenheid. Voor een gezellig avondje uit, ga je naar Plaza Pueblo Marinero! Rondom dit pleintje vind je diverse goede restaurants en barretjes (Hook!!). Wij hebben vanuit Costa Teguise alle bezienswaardigheden bezocht met een huurauto, terwijl de mogelijkheden van het openbaar vervoer ook goed zijn. Een retourtje Arrecife kost per persoon 2.80 euro. Het eiland is niet al te groot dus de busritten duren ook niet al te lang. Tijdens ons bezoek was het ook nog geen hoog seizoen, dus qua drukte viel het erg mee. De grotten en het nationale park zijn absoluut de moeite waard van het bezoeken!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Erg schoon en gezellig klein plaatsje.

Marga van de Glind- Zijp
    24-1-2018

Ze hebben een mooie boulevard aangelegd waar langs je prima kan wandelen langs de kust. Wij deden dat iedere dag. Met busje van hotel naar het centrum laten brengen en langs de boulevard terug wandelen. Onderweg zijn er bankjes om te rusten en een restaurant om wat te drinken.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Costa Teguise scoort een 7,8 uit 10, op basis van 290 reviews