Playa Blanca

Reviews over Playa Blanca

Heerlijk!

P.Cramer,
    18-3-2019

Leuk plaatsje aan de kust met fijne wandelboulevard met restaurantjes, cafeetjes en winkeltjes.

Met de veerboot in ongeveer 40 minuten naar Fuertaventura voor de liefhebbers van zandstranden.

Met de bus ben je in een uurtje in de hoofdstad.

Gereisd met partner in maart 2019

We komen zeker terug naar Playa Blanca !

Henri Roggeman,
    21-12-2018

Ge verveelt U echt niet op playa blanca, richting veerhaven winkeltjes, restaurantjes en terrasjes, richting jachthaven idem maar dan iets mondainer,

daar zijn ook echte boetieks met merkkledij ( prijs !!!),en twee winkelcentra.

Ga eens eten bij " Lanis " , prijs / kwaliteit OK, ook bij "La Cubierta " is het gezellig tafelen !!

Voor de stevige wandelaars : je kan er Uren wandelen ( van de veerhaven tot Papagayo beach,) het kan daar wel stevig waaien !!!(voor 's avonds neem je best iets extra kledij mee, het wordt meestal wat frisser .

Voor de sportievelingen : bewandel eens de "rode berg " ,gelegen ten oosten van de veerhaven.

Voor hen die graag eens overzetten naar Fuerteventura, neems eens de overzet ( 29 Euro pp heen en terug) en bezoek de mooie zandstranden !!!

Let ook eens op " Freddy's " kattenhuisjes langs de wandelroute,deze dieren worden hier tenminste goed verzorgd !!!!

Gereisd met partner in december 2018

Perfect

Zoe,
    21-11-2018

Het is echt een vakantie om tot rust te komen. Het is geen feest/ uitgaanseiland. De vulkanische landschappen laten het lijken alsof je op mars bent en er zijn genoeg mooie plekjes te zoeken aan het water. Het is lekker betaalbaar, er zijn heel veel tapas tentjes en je kunt zelfs gebruik maken van het openbaar vervoer op het eiland mocht een auto huren geen optie zijn. Je hebt wel een leuk uitgaansgebied maar ik zou eerder naar Lanzarote gaan voor de rust

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

P. Van Lith,
    19-11-2018

Mooie zandstranden. Waarin kleine baaien zijn gemaakt waardoor je daar fijn kunt zwemmen. Er zijn ligbedden te huur. Hele lange boulevard met winkels en restaurants. Met de auto makkelijk bereikbaar.

Sowieso is het makkelijk om met een huurauto heel lanzarote te bezichtigen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Paar aandachtspunten en dan kom ik graag terug.

Barbera,
    30-10-2018

Oké Lanzarote it is!

Flink schrikken toen we met onze transferbus een heel stuk moesten rijden naar onze accommodatie en zo veel van t eiland zagen.

Het was zwart, grijs, puinachtig, veel rotsen, vulkanen en er groeit echt niets.

Groot voordeel: geen insecten! Woehooeee!

Het is een maanlandschap met prachtige uitzichten. Je moet je er echt voor openstellen. Ik had t niet verwacht namelijk.

Gereisd met partner in mei 2018
Playa Blanca scoort een 8 uit 10, op basis van 883 reviews