Playa del Inglés

All-inclusive Playa del Inglés

Playa del Inglés is een geliefde all-inclusive zonbestemming op het eiland Gran Canaria. Dat is natuurlijk niet voor niets. Het hele jaar door is het hier heerlijk vertoeven dankzij de Spaanse temperaturen. In de zomer vind je hier vooral jongeren, terwijl ‘s winters vooral ouderen komen overwinteren.

Aan natuur is er geen gebrek in deze badplaats. Maak de mooiste wandelingen in het duingebied van Maspalomas of struin over het drie kilometer lange zandstrand. Reviewer Corine schrijft hierover: ‘Playa del inglis is heerlijk, waar voor iedereen wat te doen is! Of je nu heerlijk aan het strand wil liggen, lekker terrasje op de boulevard wil pakken, heerlijk wilt wandelen over het mooie strand naar Maspalomas, lekker uit eten wil gaan, voor elke leeftijd is het een aangenaam eiland, waar bijna 52 weken de zon schijnt! Maar ook als je wil wandelen, of leuke excursies wil doen, is er genoeg te doen!’ Zie jij jezelf al liggen op het heerlijke strand van Playa del Inglés? Kies voor een all-inclusive vakantie in Playa del Inglés en ontdek de populairste accommodaties.

Populaire all-inclusive accommodaties in Playa del Inglés

Met de hele familie genieten van een all-inclusive vakantie in Playa del Inglés? Dan is Aparthotel Sol Barbacán the place to be. Het personeel is volgens reviewer Anni altijd bezig om je in de watten te leggen: ‘De maaltijden zijn zeer uitgebreid en van hele goede kwaliteit in buffetvorm. De service is bijzonder goed, als vegetariër werd er elke avond gevraagd of ik voldoende keuze had, zo niet werd er in de keuken een gerecht voor mij bereid.’ Op de kamers kijk je zelfs naar Nederlandse televisieprogramma’s. Wel zo handig voor de kids.

All-inclusive naar Playa del Inglés, maar een keer wat anders dan een hotel? Bij Vakantiepark Parque Cristobal geniet je van een heerlijke zon-, zee- en strandvakantie. Met de gratis bus van het hotel sta je zo op het mooie strand van Maspalomas. Of geniet bij het zwembad van de leukste activiteiten. Familie Roche schrijft hierover: ‘Professionele shows in de avond en aan het zwembad steeds weer leuke dingen. Van aquagym tot bingo en salsalessen. Ook sporten als darten, schieten en leuke spellen.’

Genieten van een zonnige all-inclusive vakantie in Playa del Inglés doe je bij hotel Riu Papayas. De hele dag door geniet je van de buffetten en verschillende snacks. Familie de Wit schrijft: ‘Het ontbijt, lunch en diner waren erg gevarieerd en heerlijk. Er wordt non-stop gekookt en de koks wensen je voortdurend eet smakelijk.’ Of laat je vermaken met de gezellige spelletjes van het animatieteam. Doe bijvoorbeeld mee met een potje darten, met de bingo of geniet van de leuke shows.

Benieuwd naar alle all-inclusive bestemmingen in Playa del Inglés? Ontdek hier het hele aanbod.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Gran Canaria

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Playa del Inglés met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

Kras
Kras