Maspalomas

All-inclusive Maspalomas

Je koffers pakken en zorgeloos vertrekken naar het vliegveld zonder over eten en drinken na te hoeven denken? Dan is een all-inclusive vakantie in Maspalomas echt wat voor jou. Zodra je uit de bus stapt en voet zet in het hotel hoef je nergens meer aan te denken. Drankjes haal je bij de bar en je bord schep je vol tijdens een van de buffetten. En vaak is er ook nog de mogelijkheid om een paar keer per week aan te schuiven in een van de à la carte restaurants. Laat die onbezorgde vakantie maar beginnen.

Ga je een dag naar het strand? Dan hoef je geen koelbox mee te nemen. Op het strand geniet je namelijk vaak ook van de inbegrepen drankjes. In de omgeving van Maspalomas is bovendien genoeg te doen. Maak de mooiste wandelingen door de duinen of verken ze per kameel. Ook vuurtoren El Faro de Maspalomas is zeker de moeite waard. Al overtuigd van een zonnige vakantie? Lees mee en ontdek de populairste all-inclusive accommodaties in Maspalomas.

Populaire all-inclusive accommodaties in Maspalomas

Wanneer je kiest voor een luxe all-inclusive vakantie in Maspalomas heb je een ruime keuze uit verschillende accommodaties. Ga je met het gezin op vakantie? Dan is Hotel H10 Playa Meloneras Palace een goede keuze. Dit is een luxe familiehotel aan de kust. Binnen ‘no time’ sta je met je voeten in het zand en geniet je van de verkoelende zee. ‘s Ochtends geniet je met een vers broodje van het prachtige uitzicht. Reviewer Corine schrijft: ‘Heerlijke relax vakantie met mooi weer, onbeperkt eten, cocktails en genoeg bedden aan het zwembad uitkijkend over zee. Eten blijft aangevuld worden tot aan de eindtijd van ontbijt, lunch of diner.’

Ook bij Hotel Riu Gran Canaria] kun je terecht voor een gezinsvakantie. Terwijl de kids spetteren rondom het piratenschip geniet jij van een heerlijke cocktail. Of doe mee met de sportieve activiteiten van het hotel. Trap een balletje op het voetbalveld, doe mee met een potje beachvolleybal of ga los bij de miniclub.

Verblijf je liever in een appartement, maar wil je toch all-inclusive genieten in Maspalomas? Dan ben je bij Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas aan het juiste adres. Je start de dag met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Reviewer Wes schrijft: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes. Eten: veel keus en goed warm, wij hebben de hele week ontzettend heerlijk gegeten, vooral veel vis.’

Al enthousiast geworden over een all-inclusive vakantie in Maspalomas? Bekijk hier het hele aanbod en kies de vakantie van jouw wensen.

Bekijk alle accommodaties

accommodaties Maspalomas met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon