Sorteren

vakanties Kefalonia

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Chloe: wat wil je nog meer!

Frans
    6-7-2018

Chloe ligt op een zeldzaam mooie locatie. Je loopt zo vanuit je appartement het mooie strand op. Wat wil je nog meer?

Chloe is een klein (7 appartementen) en vooral gezellig complex. De 2 eigenaren (broer en zus) staan altijd voor je klaar.

Je kunt (gratis) gebruik maken van ligbedjes en een parasol en er is prima bediening op het strand. We wisten al dat Chloe wat afgelegen ligt dus we hebben via de eigenaar een scooter geregeld.

De bar met uitzicht op de mooie zee is erg gezellig en het geserveerde eten is allemaal even vers. Visliefhebbers komen hier zeker wel aan hun trekken.

We gaan in de nabije toekomst zeker nog een keer terug naar Chloe, we hebben ook nog niet alle hotspots van Kefalonia gezien.

Lixouri (5 km van Chloe) is trouwens een erg gezellig dorp, uitermate geschikt om een avondje heerlijk te dineren, keuze genoeg.

Kortom: we hebben intens genoten. Chloe is een aanrader!

Erg goed!

Vera Peters
    17-6-2018

Vrij nieuw hotel (2011). Mooie ruime modern ingerichte kamer met kingsize bed. Erg vriendelijk personeel en lekker eten. Buffet biedt veel keus. Ruim zwembad met voldoende ligbedden. Handdoeken service gratis. Elke avond entertainment. Strand op loopafstand. Scala is een klein plaatsje met een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Rustige omgeving.

Goed maar niet meer

Elizabeth Smit
    20-5-2018

Hier 4e keer geweest. Blijft fantastisch maar dit jaar voor t eerst veel stellen met kleine kinderen. Konden niet slapen door vele lawaai hiervan door huilende baby's en peuters. Service tijdens eten was minder, minder personeel. Apollonian breidt uit, ze zijn nu bezig met bouwen. Wordt dus 2 keer zo groot. Het rustige en kleinschalige is er vanaf aan het gaan. Jammer, voor ons was dit de laatste keer.

Apollonion Team, GENERAL MANAGER, 26-5-2018

Dear Mrs. Smit,

Thank you very much for your review.It is especially important to us to quarantee our guests nice and relaxing holidays.We take your feedback as a reason to continuously work on our service.

At this point we would like to state that the Apollonion Resort & Spa is a family orientaded hotel so our little friends are more than welcome.For this reason we have also created a mini club in order for them to be kept occupied by different activities through out the day.

Nevertheless, because we do respect all types of quests, the Apollonion Resort & Spa is expanding with extra facilities that will can easily by next year facilitate both families and adults.

Apollonion Resort & Spa is becoming bigger and in 2019 all tastes and expectations will be met.

Looking forward to welcoming you next year in our brand new facilities.

Schitterend!

jvanwijngaarden
    3-8-2014

Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!

Kefalonia scoort een 7,9 uit 10, op basis van 837 reviews