Sorteren

Reviews over accommodaties in Kefalonia

fantastisch!

Willy
    11-9-2018

Prachtig eiland, lieflijk en niet toeristisch, wel noodzakelijk om auto te huren, maar het wegennet is eenvoudig en alle plaatsen goed te vinden.

Goed hotel, fijne kamer, goed eten, vriendelijk personeel, 5 minuten vanaf strand en winkeltjes. Een aanrader!

We hebben hier een fantastische vakantie gehad.

Diana
    10-9-2018

Gastvrij onthaal, appartement en zwembad top. Heerlijk om hier te zijn

Werelds!

Kees
    1-9-2018

Het appartement was eenvoudig maar schoon. Vriendelijk personeel en een fantastisch zwembad. Ligt dicht bij het centrum. Aanrader neem de veerboot naar Argostoli. Je bent een half uurtje onderweg, geweldig uitzicht op de boot, je waait lekker uit en Argostoli is een hartstikke leuke plaats. Enkele reis 3,80 pp. Voor de kosten hoef je het niet te doen want het is een echte aanrader en de laatste boot naar Lixouri gaat om 00.30 uur. En als je geluk hebt zie je ook nog de beroemde schildpadden. Hoef je daar ook niet voor naar Zakynthos toe. Kortom TOP!

Schitterend!

jvanwijngaarden
    3-8-2014

Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!