• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Zeer mooi

Johan
    6-8-2018

Mooie locatie op een schitterend eiland, net onderhouden en mooie ruime kamer, met waterkoker en koelkast. Douchen gaat wat moeizaam, bij de eerste handeling had ik de knop al in mijn hand, een douche met gebruikshandleiding, douchestang maar profisorisch vastgemaakt anders donderde die naar beneden. Wij hadden kamer boven met een mooi balkon, gelukkig wel aan de voorkant, uitzicht over het zwembad en de zee. Gastvrouw is vriendelijk en erg aanwezig, ze hoort haarzelf graag praten, ontbijt hebben wij geen gebruik van gemaakt, naar aanleiding van reviews en vragen ter plekke.

Ontbijt bij de strandtent verder op beviel ons goed, zeezicht en aankomst badgasten was gewoon goed.

Fijne vakantie gehad, op een mooie locatie, auto is een must.

Fantastisch!

Taartaar
    6-7-2018

Heerlijk schoon, gezellig appartementencomplex. Met een groot zwembad en voldoende ligbedjes. In het centrum van lassi en op een paar minuten van het strand. Wij hebben nog nooit een appartement gehad die zo schoon was! Het enige min puntje is de badkamer. Heel erg klein en dan met name de douche. Het appartement verder is heerlijk groot. Ook kan je bij het zwembad heerlijk lunchen en drankjes bestellen! Kortom, top week!

Erg goed!

Vera Peters
    17-6-2018

Vrij nieuw hotel (2011). Mooie ruime modern ingerichte kamer met kingsize bed. Erg vriendelijk personeel en lekker eten. Buffet biedt veel keus. Ruim zwembad met voldoende ligbedden. Handdoeken service gratis. Elke avond entertainment. Strand op loopafstand. Scala is een klein plaatsje met een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Rustige omgeving.

Schitterend!

jvanwijngaarden
    3-8-2014

Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!

Kefalonia scoort een 7,9 uit 10, op basis van 843 reviews