Sorteren

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Verrassend mooi

L klarenbeek
    8-10-2018

Geweldig mooi schoon complex op een hele mooie locatie . Fijne fam waar je als gast hartelijk wordt ontvangen en geholpen waar mogelijk is . Ons appartement was best groot en werdt keurig bijgehouden. Je ligt blak bij het vliegveld waardoor er in de avond een paar vliegtuigen over ons heen vlogen maar dat vonden wij geen probleem. Zeker een aanrader met meerdere zwembaden en bij ieder zwembad een bar . Super 👍🏻

Prima Hotel/personeel/strand, een aanrader

p.westerbeke
    12-9-2018

Wat ouder hotel wat heel schoon wordt gehouden. Kamer was prima. Vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie ligging, zeker als je zeezicht hebt zit je daar prachtig. Ontbijt uitgebreid/gevarieerd en goed. Diner hebben we één keer in het hotel gedaan, dat vonden wij van mindere kwaliteit dan in Lassi zelf. In de straat van Lassi kan je overal heel goed Dineren voor maar 8 t/m 13 euro per hoofdgerecht. Een enkele keer ook een voorgerecht besteld maar dan krijg je in totaal wel heeeeel veel eten. Na 16 treden naar beneden zit je op het strand wat ook heel goed wordt onderhouden, zelden heb ik zo'n schoon strand gezien. Het strand is van zand net als bij ons en het water is kraakhelder. 2 bedjes plus de parasol kost je 6 euro in totaal per dag . De strandtent is ook goed, en de prijzen liggen een stuk onder de Nederlandse prijzen. Toeren over het eiland en naar het eiland Ithyca moet je zeker doen, wij deden dat georganiseerd met een bus.

fantastisch!

Willy
    11-9-2018

Prachtig eiland, lieflijk en niet toeristisch, wel noodzakelijk om auto te huren, maar het wegennet is eenvoudig en alle plaatsen goed te vinden.

Goed hotel, fijne kamer, goed eten, vriendelijk personeel, 5 minuten vanaf strand en winkeltjes. Een aanrader!

Schitterend!

jvanwijngaarden
    3-8-2014

Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!