vakanties Kefalonia

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Compleet, schoon en rustig

Karin, 29-11-2017

Klein complex 5 min van de hoofdstraat gelegen. Laatste 200 meter behoorlijk stijl. Mooie 3 kamer appartement, netjes, schoon, goede bedden, heerlijke douche en kleine keuken. Voor ons deur een groot gezamenlijk balkon met ligstoelen en prachtig uitzicht richting zee. Niet gehorig, alleen de krekels overdag. Aardige eigenaars, spreken prima Engels.

Binnen 5-10 min bij winkels en leuke restaurants, met aardig en gezellig personeel. Het openbare zwembad op 10 min lopen, met tuin en bar is gratis.

Strand met restaurant is 15 min lopen en met een trap naar de gratis ligstoelen ( alleen wel een drankje nemen, is echter niet duur)

Hoofdstad is een half uur lopen langs de hoofdstraat, geen steile wegen.

Kefalonia één mooi verrassend eiland

Peter, 28-9-2017

Het eiland is zeer verrassend, bergachtig, en groen in September.

Wij hadden één upgrade en kregen een familie kamer zeer ruime kamer,met dubbele wastafel een trap naar boven waar nog een tweepersoons bed stond en airco beneden en boven.

De cocktails zijn nogal prijzig, happy hour van 16.00 - 18.00 uur.

Er is wel een groot minpunt aan dit hotel, als je niet van katten houd moet je er niet zijn, er waren op dat moment nogal wat katten met kittens leuk zou je denken.

Als ze met het ontbijt en het avondeten door de eetzaal lopen, en bij de mensen op schoot proberen te springen wordt dit niet meer zo leuk.

Het personeel maakt zich er niet zo druk over, of heeft er geen vat op,

Ze zitten buiten in de loungesets lekker vol kattenharen dan.

inteelt zit hier zeker op de loer.

Erg vriendelijk personeel

Kefalonia2017, 15-8-2017
    Iedereen spreekt goed engels en ik zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg restaurants in de buurt en de bushalte naar de hoofdstad is bijna voor het hotel. Ook het strand is aan de overkant van de weg (wel een stukje naar beneden lopen) de kamer is niet erg groot, maar voor Griekse begrippen wel goed en netjes.

Schitterend!

jvanwijngaarden, 3-8-2014
    Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!
Kefalonia scoort een 8 uit 10, op basis van 831 reviews