Kefalonia

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalonia voor je op een rij gezet:

vakanties Kefalonia

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalonia voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Fantastisch resort! 💋 In 1 woord geweldig!

Danielle Verbiest,
    8-1-2019

Tsja wat moet ik nog toevoegen. In 1 klap verliefd geworden op het eiland kefalonia. De mooiste stranden die je ooit gezien hebt. Mijn favorite is Petani Beach.. Zo'n half uurtje rijden vanaf het Resort... Zo'n blauw water nog nooit gezien.. Het was er aangenaam liggen, heerlijk uitkijkend over al dat moois.. Lekker eten in een supertentje aan het strand.. Top. Verder een week met een huurauto rondgereden, veel gezien oa myrtos Beach. Prachtig. Assos en fiscardo, supermooie vissersplaatsjes. Heerlijk gezwommen in romantische baaitjes onderweg en heerlijk gegeten overal. Maar nu over het resort. Je voelt je een princess voor een week.. Prachtige kamer met uitzicht naar de zee. Elke dag perfect schoongemaakt. En iedere dag keken we ernaar uit om te gaan eten.. Er is zoveel lekkers.. En heel gevarieerd en vers. Supervriendelijk personeel en wat werken ze hard!! Ik heb voor aankomende zomer weer geboekt!!! 💋

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Alweer fantastisch gehad!

Sandra,
    7-1-2019

Wij waren in Nautilus voor de tweede keer. Wederom 15 dagen fantastisch gehad! Want wat een lieve mensen zijn Gregory en Chrysanthi toch! Ook de studio's zijn heerlijk; gratis airco, gratis wifi , heerlijke boxspring bedden en horren tegen de muggen.

Let wel op: het ligt wat verder van alles vandaan dus een scooter of auto heb je wel nodig. Het is ook zonde om iedere dag bij het zwembad te gaan liggen, als er zoveel te ontdekken is aan mooie baaitjes, mooie dorpjes en ga zo maar door. De overtocht maken met de ferry en de snelferry is ook een belevenis en zo relaxt!

Eet tip: eten bij Bella Mangia, Tsibibo of Akrogiali in Lixouri en afsluiten met een ijsje bij I Scream.

Baai tip: Bezoek Petani Beach, wat ons betreft de mooiste baai, maar wel waterschoenen mee!

Als het aan ons ligt gaan we dit jaar weer terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische ligging, rustig maar toch centraal.

Oscar,
    2-12-2018

Fijn kleinschalig appartementencomplex met rustige ligging. Angela is een super aardige gastvrouw en zorgt dat alles brandschoon is. Agia Efimia is een vriendelijk en toch levendig plaatsje op Kefalonia, ons favoriete griekse eiland!

Let op: Nu te boeken via touroperator. Lekker uit eten? Vlakbij bij Spiros, bij Pergol, of bij Paradise Beach. Maar nog vele andere mogelijkheden! Huur er een auto bij. En vergeet je snorkel niet in te pakken.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig eiland

Maria,
    1-12-2018

Mooi en ruim 2 kamer appartement met een fantastisch uitzicht, goede service en iedere dag werd er schoongemaakt. Vlakbij strand, supermarkt en restaurants. Kefalonia is een prachtig eiland, wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Het was een super vakantie !

Lisa van mil,
    22-11-2018

Het was echt een super accommodatie vriendelijk personeel schoon en erg modern en het eten was elke avond anders voor iedereen wat wils. Ook is het eiland super, wel een eiland om zeker een auto te huren. We hebben genoten !

Gereisd met partner in juni 2018