Sorteren

vakanties Kefalonia

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Als “Heaven” bestaat is het hier!

Jan en Anita.
    16-11-2018

Wat hebben wij een Super vakantie bij lieve Maria en Tassos gehad!

Een geweldig thuis na een dag op stap.

En Poppy die zorgt dat alles enorm schoon is!

De keus om ‘s avonds ook thuis te kunnen dineren is echt fijn; en ze koken het samen echt perfect.

Kortom een team dat weet wat gastvrijheid en verwennen is.

De stilte is daar Goddelijk, zo ontspannen......

Alles een dikke 10!

Een heerlijke week en we gaan graag nogmaals!

Joke de Boer
    22-10-2018

Sotiris, een erg leuk, kleinschalig app. complex op 5 loopmin. van strand + kleine supermarkt. Weg van drukte van meer in het C gelegen complexen. Dicht bij vliegveld van Kefalonia, waardoor je regelmatig vliegtuigen van zeer nabij ziet en hoort opstijgen/landen. Wij vonden het totaal geen probleem, maar het is wel een punt om eerlijk te vermelden. Wij hebben lastminute geboekt.

De inrichting van ons appartement was wat gedateerd, maar ach wij waren meestal buiten en hebben weinig gebruik gemaakt van b.v. kitchenette. Ook het beddengoed paste qua maat niet goed, te smal voor het grote 2-pers. bed.

Zeer schoon en ruim zwembad dat rondom iedere dag werd gedweild.

Prachtige en verzorgde tuin!

Last but not least een zeer aardige, lieve en warme Griekse eigenaarsfamilie die er heel veel aan gelegen was om het de gasten goed naar de zin te maken. Je kon er voor weinig geld heerlijk vers eten.

Kortom, wij willen er graag nog een keer heen!

Prima eiland

Dini
    18-10-2018

Dichtbij een strandje was leuk maar Lassi op zich was een beetje uitgestorven

Voor herhaling vatbaar!

wil jurg
    18-10-2018

Kefalonia is een prachtig eiland. Het appartement was netjes, alleen de inventaris was slecht. Geen waterkoker niets, wel gevraagd en toen hebben we er 1 gekregen. De bedden waren slecht. Elke dag werd er wel schoongemaakt.Het zwembad water was groen. Het eten in het restaurant was prima.

aanrader als je een mooie rustige locatie.

Ramon Pape
    11-10-2018

Heerlijk rustig gelegen , rood zandstrand op 40 min wandelen, supermarkt ook ongeveer 40 min wandelen in andere richting maar de eigenaar brengt je ongevraagd gratis met zijn eigen auto naar de markt en wacht op je om je terug te brengen. Een huurauto is aan te raden daar er voor de rest niets in de omgeving te doen is. Myrtos beach is een echte aanrader om te bezoeken , neem wel waterschoenen mee de witte kiezelstenen zijn pijnlijk aan de blote voeten.