Sorteren

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Het was fantastisch..natuur..milieu..en gastvrij

Mieke slootheer
    8-6-2018
    Het verdient aandacht om te kijken hoe je je verplaatst..voor wandelen dien je conditioneel te zijn. Om je te verplaatsen is huur van fiets..scooter of auto..noodzakelijk

Fantastisch hotel, met 1 minpunt

Mark
    30-9-2017
    Het is een vrij nieuw resort en daarom erg luxe en goed afgewerkt. Eten is prima. Voldoende keus en redelijk afwisselend. Dit hotel heeft wel een zwerfkatten probleem, het stikt ervan ook in de eetzaal (die open is en grenst aan het zwembad) In de omgeving van het hotel is weinig te doen, een auto is daarom een must. Als je leuk wilt snorkelen en zonnen is Petani beach een aanrader (25min met de auto). Drankjes zijn erg duur, 9 tot 12 euro voor een coctailtje. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de kamers worden goed schoongehouden. Ik geef voor hygiene een laag cijfer maar dat heeft alles te maken met de kattenoverlast. Kefalonia is een heel mooi eiland met heel veel mooie stranden.

Erg vriendelijk personeel

Kefalonia2017
    15-8-2017
    Iedereen spreekt goed engels en ik zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg restaurants in de buurt en de bushalte naar de hoofdstad is bijna voor het hotel. Ook het strand is aan de overkant van de weg (wel een stukje naar beneden lopen) de kamer is niet erg groot, maar voor Griekse begrippen wel goed en netjes.

Schitterend!

jvanwijngaarden
    3-8-2014
    Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!
Kefalonia scoort een 8 uit 10, op basis van 834 reviews