• Type accommodatie

Kefalonia

Reviews over accommodaties in Kefalonia

Prachtig hotel.

Fam. van Aalst, 7-11-2017

De accomodatie is mooi. De kamers netjes en compleet.

Een minpunt zijn de houten stoelen op het balkon. Zelfs met een kussen zaten ze verschrikkelijk.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. s'avonds maar 1 keer hier gegeten. Het eten was goed maar het hoofd van de bediening was chagrijnig en stond je weg te kijken.

Het plaatsje zelf is 10x niks. Geen leuke winkeltjes, terrasjes o.i.d.

Er zijn 2 goede, gezellige restaurantjes op loopafstand.

De supermarkt kan je geen supermarkt noemen.

Het strand was op loopafstand en was heerlijk gezellig, niet te druk. Diverse keren per dag komt er een vliegtuig laag over vliegen. Bleef altijd weer leuk om te zien en was niet hinderlijk.

Argostoli vonden wij een leuke plaats om te bezoeken.

De eilandexcursie en de excursie naar Ithaka zijn aanraders.

Het openbaar vervoer is vanuit Argostoli was goed geregeld maar het vertrek uit Svoronata is een ramp.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad maar dit is geen plek voor een tweede bezoek.

Kees Jongh, 30-8-2017

Een uitstekend hotel, prima moderne kamers met terras of balkon en inloopdouche en uitstekende bedden. Zeer vriendelijk Engels sprekend personeel, sommigen spreken enkele woorden Nederlands. Uitstekend eten, zowel ontbijt als diner. Goed zwembad met ligbedden. Handdoekservice. Leuk entertainment. Strand op loopafstand met verhuur van bedden en bediening van eten en drinken.

Heerlijke zee met wat grind langs de kust. Aan te bevelen om een auto te huren om het eiland te verkennen. Gezellig toeristisch. We komen zeker nog een keer terug.

Erg vriendelijk personeel

Kefalonia2017, 15-8-2017
    Iedereen spreekt goed engels en ik zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg restaurants in de buurt en de bushalte naar de hoofdstad is bijna voor het hotel. Ook het strand is aan de overkant van de weg (wel een stukje naar beneden lopen) de kamer is niet erg groot, maar voor Griekse begrippen wel goed en netjes.

Schitterend!

jvanwijngaarden, 3-8-2014
    Mooiste camping die we hebben gehad op onze 3 maanden trip met een ouwe camperbus. Grote, mooie plekken met struiken en bomen zo geplant en gesnoeid dat het heel prive is. Sanitair is superschoon wordt meerdere keren per dag schoongemaakt, er is een apart overdekt deel met kook -en afwasgelegenheid en picknicktafels zodat je lekker ruim buiten kan eten, een klein supermarktje en een restaurant, er is een schitterend groot zwembad en speeltuin. Camping is direct aan het strand gelegen (voor echt mooie stranden moet je wel een auto hebben) en er zijn leuke dorpjes op loop -en fietsafstand. Vriendelijke mensen bij de receptie, we konden en kunnen nu thuis geen minpuntje vinden. Gaan we zeker nog eens terug!
Kefalonia scoort een 8 uit 10, op basis van 829 reviews