Sorteren

Reviews over Skala

Goed hotel, lekker rustig, maar neem geen avondete

Jack
    13-9-2018

Mooi hotel, heerlijk rustig doordat het adult only is. Zou alleen geen half pension nemen, avondeten was erg teleurstellend. Dit is in buffet vorm en zag er voor ons grotendeels niet smakelijk uit en zoals bij buffet meestal is is het beetje lauwwarm. Het is ook veel hetzelfde alleen dan net wat anders de andere dagen. Voor dat geld verwacht je ala carte. Bakken met eten en aardappels en vis in romige saus ipv lekker naturel. Beter en goedkoper eten in dorpje vlakbij! Ontbijt is prima, lekker en uitgebreid.

Erg goed!

Vera Peters
    17-6-2018

Vrij nieuw hotel (2011). Mooie ruime modern ingerichte kamer met kingsize bed. Erg vriendelijk personeel en lekker eten. Buffet biedt veel keus. Ruim zwembad met voldoende ligbedden. Handdoeken service gratis. Elke avond entertainment. Strand op loopafstand. Scala is een klein plaatsje met een aantal leuke restaurantjes en winkeltjes. Rustige omgeving.

Dit jaar weer.

Vogels
    21-4-2018

Een klasse verblijf, kamers zeer netjes, personeel zeer vriendelijk, mooie ligging.

Prachtig design hotel.

Thamar en Gerard
    4-10-2017

Mooi onderhouden modern strak hotel. De eye-catcher is de infinity pool, als je erin ligt lijkt deze zo over te gaan in de Ionische zee. Het water is wel erg koud, wat maakte dat bijna niemand erin zwom. (zeker geen verwarmd bad dus)

Het meest opvallende en hartverwarmende aspect van dit hotel is de all-over vriendelijkheid en gastvrijheid: de bediening, de receptie, het kamermeisje en niet te vergeten de eigenaar zelf die je elke ochtend en avond weer persoonlijk groet en een praatje met je maakt wanneer je het restaurant betreedt. Deze persoonlijke benadering getuigt van oprecht gastheerschap.

Onze kamer lag aanvankelijk aan de achterzijde op de begane vloer. Boven ons en naast ons werd gerookt, de nicotinedampen gaven direct een nare ervaring aan onze aankomst. We hebben dit gemeld bij de receptie, en de volgende dag kregen we een upgrade naar een veel grotere kamer, gelegen op de bovenste etage aan de kopse kant van het gebouw, de kamer onder ons was leeg, niemand boven ons, en ons balkon was het enige aan de kopse kant dus niemand naast ons. (en dus ook geen last meer van ongewenste rook pluimen) FANTASTISCH opgepakt door het hotel!! We hebben genoten van deze heerlijke kamer waar het aan niets ontbrak. Zalige bedden, goed werkend koelkastje met voldoende ruimte om je eigen blikjes in te koelen, en thee voorzieningen. (oploskoffie zijn wij geen fan van..., thee werd elke dag aangevuld)

Qua buffetten helaas geen 5-ster niveau. Eentonig ontbijt, weinig broodvarianten of beleg keuze, na een week komen de ei varianten je neus uit. Geperste goedkope ham en 'rubberen' gladde champignons overduidelijk uit blik. Dit is 5* onwaardige kwaliteit! Ook het diner, in de basis was dit wel goed, voldoende variatie maar veelal lauw en de tafel gedekt met slechts een placemat en een papieren servet!! Placemat werd met een doekje afgeveegd, klaar voor de volgende gasten die er plaats namen. In een 5* hotel is de tafel gedekt met tafellinnen en een katoenen servet. Ook dit dus absoluut niet het niveau wat je mag verwachten.

De lunch heb ik 2x teruggestuurd: eenmaal koude friet, eenmaal spierwitte kip tussen een broodje wat door moest gaan voor gegrilde kip sandwich. Geen grillspoor te bekennen. Zeer matige kwaliteit. Werd wel goed en met excuses opgepakt door de bediening, maar had in de first place nooit zo mogen worden uitgeserveerd. Koffie is overtrokken duur: 4,50 voor een zeer kleine cappucino (2 slokken en het is op, bovendien ook niet warm!!)

Al met al een heerlijke vakantie gehad, maar verwacht niet de 5* luxe als je vaker in 5* hotels gewend bent te vertoeven. Dan kom je bedrogen uit.

Kees Jongh
    30-8-2017

Een uitstekend hotel, prima moderne kamers met terras of balkon en inloopdouche en uitstekende bedden. Zeer vriendelijk Engels sprekend personeel, sommigen spreken enkele woorden Nederlands. Uitstekend eten, zowel ontbijt als diner. Goed zwembad met ligbedden. Handdoekservice. Leuk entertainment. Strand op loopafstand met verhuur van bedden en bediening van eten en drinken.

Heerlijke zee met wat grind langs de kust. Aan te bevelen om een auto te huren om het eiland te verkennen. Gezellig toeristisch. We komen zeker nog een keer terug.

Skala scoort een 7,6 uit 10, op basis van 33 reviews