We hebben een aantal aanbieders voor Lourdas voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lourdas voor je op een rij gezet:

Reviews over Lourdas

Aardig dorpje aan lang strand

Paul de Vries,
    13-8-2017

De meeste accommodaties liggen beneden aan een ca. 2 kilometer lang kiezel/zandstrand. Het is hier meestal niet druk (augustus 2017) behalve op de plaatsen waar je een ligbed met parasol kunt huren voor 7 euro per dag. Er is keuze uit een tiental restaurantjes waar je voor een redelijke prijs best goed kunt eten al verschillen ze weinig van elkaar. Als je bereid bent om wat klimwerk te verrichten vind je in het traditionele dorpje nog wat restaurants die wat meer keuze hebben.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel rustig plaatsje met prachtig zandstrand

Adja,
    20-2-2017

Het plaatsje stelt weinig voor; heel rustig. In het plaatsje zijn heel veel restaurants ook enkele goede. Het zandstrand dat beneden ligt, is prachtig. Vanuit het plaatsje is het handig om een auto te hebben anders is het erg ver naar beneden lopen (zeker half uur).

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige natuur en mooie uitzichten

pia,
    17-6-2016

veel te doen en te zien, zowel lopend, met het openbaar vervoer of met de auto.Goed eten, gastvrije ontvangst, je kunt zelf van alles regelen zoals het huren van een auto of een boottrip boeken, ik was er van eind mei tot half juni en dan zijn er heel veel bloemen, nog niet teveel drukte , niet te warm en ik ben in ieder geval heel ontspannen thuisgekomen.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig plaatsje met prachtige natuur

marisca,
    11-6-2016

Heerlijk, wat een rust. Als je van wandelen houdt, en een klimmetje via de weg niet erg vindt, zit je hier goed. Het uitzicht is hier prachtig en bij helder weer kijk je tot Zakynthos aan toe. De meeste zwembaden bij de complexen zijn toegankelijk voor iedereen zolang je maar een consumptie neemt. Het strand is schoon en niet te smal met vrolijk gekleurde bedjes en parasols die te huur zijn voor € 6,- per dag. Het zand is grof (handig) en in zee zijn stenen dus een slipper of schoentje is aan te bevelen. Er zijn op het strand douches aanwezig. Er zijn genoeg restaurants en tavernes aanwezig. Bij het strand springt "Klematis" eruit, een familietaverne waar de Grieken zelf ook graag komen." Casa de Blue" en het "Souvlaki & Giroshouse" in het hogere gedeelte van het plaatsje zijn ook de moeite waard. Heerlijk eten met prachtig uitzicht. Houd je meer van uitgaan en dansen dan zit je hier niet goed. De natuur is er prachtig en stranden en natuur worden goed onderhouden.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima plek met paar restaurantjes

Mariette,
    20-7-2015

Wij hebben een heerlijke week gehad in Lourdata. We hadden de hele week de beschikking over een auto en hebben het hele eiland over gereden. 's Avonds prima gegeten in één van de restaurants van Lourdata. Wij zijn geen strandgangers, dus daar heb ik geen mening over.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Lourdas scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews