Sorteren

Reviews over Lassi

Geweldig

Monique
    12-10-2018

Het hotel is een goed hotel. Ook voor mensen die slecht ter been zijn. Je kan zelfs met de rolstoel op het strand komen met de lift. Mijn matras was te hard, kreeg dezelfde dag nog een topper erop. Het ontbijt zeer uitgebreid. Personeel heel vriendelijk. Lekkere stoelen op het balkon. Hotel was superschoon. Eten op het strand is heerlijk en goedkoop. Een mijnpuntje de weg van het hotel naar boven toe waar de restaurantjes zijn is erg stijl, voor ouder en mensen die slecht ter been zijn is dat niet te belopen. Er staan wel taxi’s voor de deur die je naar boven brengen tegen betaling natuurlijj

Niet meer over nadenken, meteen doen!

Tamara
    8-10-2018

Super hotel, aan de rand van Lassi en recht tegenover 1 van de mooiste stranden van Kefalonie, Makris Beach. Kamer is gewoon een normale hotelkamer, kleine badkamer met bad en douche in het bad. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijtbuffet is elke dag hetzelfde maar wel erg veel keus. Zwembad is een bak water van 25 bij 5 meter. Lekker om even in te plonzen na een dag sightseeing.

Absolute aanrader!

Sonja van Dijk
    2-10-2018

Mooi en gezellig appartementencomplex met fenomenaal uitzicht op het schiereiland met Lixouri. Schone, ruime kamers, airco beschikbaar tegen kleine vergoeding, genoeg kastruimte. Het zwembad met ligbedden en parasol naast het complex mag gratis gebruikt worden. Wanneer je vanuit het appartement naar beneden loopt komt je bij de hoofdstraat van Lassi, daar veel restaurants, souvenirwinkels en supermarkten. In de hoofdstraat zelf wel 3 a 4 pinautomaten maar er kan bijna overal met pin betaald worden. Wanneer je bij de hoofdstraat rechtsaf gaat loop je zo naar Argostoli waar je gezellig kan shoppen, koffie drinken, met de seabus naar Lixouri of de schildpadden kan bewonderen ('s morgens in de haven tussen 8 en 11 uur ) Absolute aanrader

Prima hotel.

Margot
    15-9-2018

Het is een Engels georiënteerd hotel. De kamers zijn ruim en de badkamer is voor griekse begrippen ook best groot. De bedden sliepen heerlijk. De airco en de kluis zaten bij de prijs inbegrepen. Het ontbijt ( ook Engels) was uitgebreid. Er is een zwembad, waar voldoende bedjes omheen stonden. Het strand was te bereiken via wat trappen of de lift, ook hier voldoende bedjes die voor hotelgasten te huren waren voor 6 euro per dag. Bij de receptie waren aardige receptionistes, maar er waren er een paar die beter een ander beroep konden kiezen( achter de schermen)!

Prima Hotel/personeel/strand, een aanrader

p.westerbeke
    12-9-2018

Wat ouder hotel wat heel schoon wordt gehouden. Kamer was prima. Vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie ligging, zeker als je zeezicht hebt zit je daar prachtig. Ontbijt uitgebreid/gevarieerd en goed. Diner hebben we één keer in het hotel gedaan, dat vonden wij van mindere kwaliteit dan in Lassi zelf. In de straat van Lassi kan je overal heel goed Dineren voor maar 8 t/m 13 euro per hoofdgerecht. Een enkele keer ook een voorgerecht besteld maar dan krijg je in totaal wel heeeeel veel eten. Na 16 treden naar beneden zit je op het strand wat ook heel goed wordt onderhouden, zelden heb ik zo'n schoon strand gezien. Het strand is van zand net als bij ons en het water is kraakhelder. 2 bedjes plus de parasol kost je 6 euro in totaal per dag . De strandtent is ook goed, en de prijzen liggen een stuk onder de Nederlandse prijzen. Toeren over het eiland en naar het eiland Ithyca moet je zeker doen, wij deden dat georganiseerd met een bus.

Lassi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 72 reviews