Svoronáta

Reviews over Svoronáta

heerlijk rustig!!!

conny,
    11-7-2018

heerlijke vakantieplek,heel rustig ,mooi zwembad en geen drukte. vlakbij het strand en restaurants.mooie appartement.zonder auto zit je wel erg afgelegen.als je van rust houdt is dit echt een aanrader.de drukte kun je met de auto opzoeken .

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi hotel op een groen en bloemrijk eiland

Jan en Mirjam Romeijn,
    30-7-2017

Goed hotel met vriendelijk personeel op een groen en mooi eiland. Het eten is in buffetvorm en zeer afwisselend.

Het hotel ligt op een goede uitvalbasis voor toertochten over het eiland. Je hebt wel een auto nodig. Er zijn een aantal leuke havendorpjes en kloosters om te bezichtigen en leuke restaurantjes voor onderweg. Het hotel ligt vlak bij het vliegveld maar wij hebben hier geen hinder van ondervonden. Het strand ligt op 5 minuten lopen van het hotel en je kan daar bedjes en een parasol huren.

Gereisd met partner in juli 2017
    Irene Kouvielou, MANAGER, 8-12-2017

Dear guest,

I would like to thank you for your review.

I am glad that you enjoyed our facilities & services.

A car hire is suggested as the island is big, and there are too many things to explore. There are many rental options on offer at reception for all our guests at very good rates.

Looking forward to offering you our hospitality in the future,

Best Regards

Heel fijn!

Es,
    9-7-2017

Prima kamer, bad met douchegordijn ( redelijk uniek voor Griekse begrippen), goed ontbijt, geen last van de vliegtuigen ondanks zo dichtbij het vliegveld.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie ligging, groot zwembad, maar ook minpunten

Marjan,
    7-7-2017

Accommodaties op de begane grond hebben een terrasje aan voor- en achterzijde. De zijn niet gescheiden van elkaar waardoor je dicht op je buren zit. De appartementen op de bovenste verdieping hebben alleen een balkonnetje aan voorzijde (niet prettig bij warm weer) en kunnen ook op de achtergalerij zitten. Geen parasols aanwezig.

De inrichting is zeer eenvoudig. Serviesgoed zeer minimaal. Wij hadden zelfs geen koffiezetapparaat of waterkoker.

Het grote zwembad, dat elke dag wordt schoongemaakt, is omringd door ligbedden en parasols. De poolbar was tijdens onze aanwezigheid van 09.00 tot 19.00 uur geopend.

De ligging in een voormalige olijfboomgaard is rustig, maar wel vlakbij het vliegveld waardoor er lawaai van vliegtuigen is, maar nooit 's nachts.

Het Ammes strandje, met ligbedden en parasols, ligt op tien minuten lopen.

In de omgeving zijn ook een aantal taverna's.

Svoronata heeft geen centrum, het is een dorp met verspreid liggende huizen, accommodaties en taverna's.

De eigenaren zijn vriendelijk, maar spreken slecht Engels.

Gereisd met partner in juni 2017

Goed met minpunten

Henk.,
    11-10-2016

De eigenaren, Mario en Natassa (die ook het management voeren) zijn zeer gastvrije lieve mensen. Het complex ziet er prima uit. Zeer schoon en goed onderhouden. Dit geldt voor de tuin , het zwembad en de appartementen.

Wat tegenviel was de summiere inrichting van de keuken (bijv geen koekepan om een eitje te bakken) , de relatief kleine slaapkamers, smalle korte bedden en vooral de wel zeer harde matrassen. De ligging is goed, vlak bij een mooi strand. Van het vliegveld heb je nauwelijks last.Kefalonia een mooi eiland maar de luchthaven is te klein. Regematig chaos als 2 of meer vliegtuigen kort na elkaar aankomen, vliegmaatschappij als grootste vervoerder zou iets moeten doen om dit te verbeteren

Gereisd met partner in september 2016
Svoronáta scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews