Argostoli

Reviews over Argostoli

Prachtig land.

Diana,
    16-9-2018

Kefalonia is een prachtig land. Heel groen en erg mooie stranden. Met een huur auto kun je het hele eiland over rijden. Wat echt de moeite waard is. Ook de relax cruise was een geweldig leuke ervaring. Kijk op Google voor de beste restaurantjes in Lassi ga vooral naar butlers house, het sfeertje het restaurant op zich is al een bezienswaardigheid. Gezellig pesoneel en goed eten. Ook de muziek is leuk. Kefalonia heeft mijn hart gestolen prachtig stuk land. 😍👍🏼

Gereisd met vrienden in september 2018

Leuke centrale stad

Mascha,
    22-2-2017

Argostoli is een leuke stad die je echt moet bezoeken als je op Kefalonia bent. Een gezellig plein met leuke eetgelegenheden en leuke winkeltjes in de aangrenzende straatjes. Vanuit Argostili kun je makkelijk de veerboot nemen naar het schiereiland, scheelt omrijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuk stadje, er is meer te zien dan je denkt!

Gerry en Dick van Braak,
    28-9-2016

Er zijn weinig parkeerplaatsen aan de Boulevard, maar in de steegjes en straatjes wel. Er zit een brood en banketbakker Spathis heet hij, die heeft heerlijke producten. Ook zit er een groenten en fruitkraam tegen over hem die lekker fruit heeft, en ook een winkel met specialiteiten heeft, a.o. verschillende olijfolie en andere producten. Ze zijn ook erg vriendelijk. Je kan op de Boulevard aan de waterkant ook Caretta's zien dat zijn grote schildpadden, die hun eieren ergens op een strandje leggen. Ze worden gevoerd door de vissers. Je kan er ook leuk shoppen in de Hoofdstraat, die met crème kleurige marmeren tegels, Lithostrotos heet die straat. En er zijn overal leuke terrasjes waar je kan eten of drinken.

Gereisd met partner in september 2016

Caretta Caretta

Ger Heuts,
    16-9-2016

Dit moet je gezien hebben als de vissers terug komen naar een nacht vissen eten de caretta caretta van het slacht afval. zijn wel zo groot als een kleine keukentafel. wel aanwezig zijn voor 10.00 uur in de haven van Argiostoli langs de boulevaard.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch eiland,rust lekker eten

arno,
    5-9-2016

een hele goede tip.ga s''morgens vroeg schildpadden spotten in de haven,neem een lekkere lunch en ga dan op zoek naar de Ark.dit is de enigste honden+kattenopvang van het hele eiland,er zitten momenteel 350 honden en 40 katten.deze opvang wordt gerund door een lieve Griekse dame met haar hondstrouwe nederlandse vrijwilligster Joyce.help een paar uurtjes mee en je zult zien dat je er een paar nieuwe vrienden bij krijgt.grt arno en consuela

Gereisd met partner in augustus 2016
Argostoli scoort een 7,5 uit 10, op basis van 31 reviews