Regio's in Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Fenomenaal!

G.Kerkhof
      18-11-2018

Samen met mijn dochter 13 dagen in Riu Palace verbleven.

Wat een schitterend hotel met zulk lief en behulpzaam personeel, werkelijk alles word voor je gedaan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven, fantastisch.

De kamers..zo mooi, je voelt je echt welkom.

Er werd geholpen met de koffers tot in de kamer, geen gebedel om een fooi, die kregen ze natuurlijk vanzelf voor hun vriendelijke hulp.

All inclusive is ook echt alles, tot een midnightsnack die roomservice bracht.

De restaurants, t zwembad de animatie en de avondshows..geweldig!

Een prachtig wit strand met warm zeewater, waar de obers je van een heerlijk drankje voorzien. Alles is superschoon en word goed onderhouden.

Shuttlebussen om te shoppen in de winkelcentrums. Het leuke Carribische straatje op t resort, je komt ogen te kort. Dit was mijn eerste vliegreis , ik ben zeker van plan dit jaar terug te gaan!

Alles is precies wat er op de foto's staat, niet 1 woord gelogen

Tamira
      17-11-2018

Super mooi hotel! Heel groot en lekker aan het strand. Veel verschillende restaurants waar je uit kan kiezen. Echt een aanrader!!

Very good

Wim peeters
      16-11-2018

Fantastische vakantie met mooi weer en lekker keuken

Lekkere vakantie!

Laury
      16-11-2018

12 dagen in vik arena blanca verbleven. Erg goed hotel. Lekker eten, lekkere cocktails, lekker strand, fijne kamer. In 1 woord een lekkere vakantie! Een aanrader dus.

Heerlijk vertoeven aan het prachtige Bavaro strand

Cellie
      13-11-2018

Grandioos gelegen resort met directe ligging aan het mooiste stukje strand. Het resort bestaat uit een hoofdgebouw (2 hoog) en diverse 'huizen', waarin zich 8 kamers bevinden. De zogeheten villa kamers, met jacuzzi, ruime badkamer met douche en toilet. De kamers zijn zeer ruim opgesteld. Alle kamers beschikken nog over een terras. Platinum kamers , iets luxer ingericht, hebben een eigen balie en extra voordelen. Je hebt altijd toegang cq voorrang bij de diverse à la carte restaurant en een apart gedeelte aan het strand.

De diversiteit aan restaurants is enorm maar het hoofdrestaurant is ook geweldig. Elke avond een ander thema.

Helaas is er maar 1 bar, in het centrale gedeelte. Muziek staat er meestal vrij hard, zodat je niet echt rustig kunt praten ... da's jammer.

Het personeel is geweldig, het strand fantastisch. Buiten het resort is niets te beleven ... jammer.

Het is hier fantastisch en zeker de moeite waard om te verblijven.