Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Fijne ontspannen vakantie!

Britt,
      7-3-2019

De ontvangst aan de receptie was hartelijk, ook weer afhankelijk wie je had aan de receptie. Wij hadden All-in formule en hadden gereserveerd in het vip gedeelte, kamer met zeezicht. Kamer zeer vuil, rook echt zeer muf, klamme lakens en geen zeezicht te bespeuren. Gaan melden aan de receptie en dag nadien kregen we de kamer die we gevraagd hadden. Zeer proper, geen geurhinder en mooi zeezicht. Zeer gehorige kamers, of de buren waren zeer luidruchtig?

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en lekkere dranken. Alleen jammer dat er in het hoofdrestaurant mag gerookt worden en wij dit vaak zeer storend vonden daar de tafels dicht bij elkaar staan. De shows vonden wij matig en hadden we meer van verwacht. Het vip- gedeelte vonden wij zalig en was zeer rustig, de andere zwembaden ervaarden wij als zeer druk(nooit gelegen).

Uitstap gedaan naar Isla Saona. Top!

Zeer fijn en mooi hotel. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in december 2018

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Rafaéla van den IJssel,
      27-2-2019

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only.

Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed.

Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed.

Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan.

De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet.

Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2019

Mooi en schoon resort

Rene,
      29-1-2019

Veel Amerikanen die allemaal veel fooien geven waardoor je als Nederlander niet mee telt als je daar niet aan mee doet krijg jr veel minder aandacht!

Gereisd met vrienden in januari 2019
      Gelson, Hospitality Manager, 31-1-2019

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw waardevolle opmerkingen.

Volgens zijn woorden, begrepen we dat sommige entertainers de Amerikanen betere service bieden voor tips, we willen dat je weet dat het hotel deze acties niet promoot of tolereert en dat als een servicegericht bedrijf al onze gasten belangrijk zijn, dus bieden we je een oprechte excuses en we garanderen dat we dit aspect met ons animatieteam zullen versterken.

Het zou een genoegen zijn om u opnieuw te mogen ontvangen in dit uw vakantiehuis in Punta Cana.

Met vriendelijke groet!

Gelson Zorrilla

Hospitality Manager

goed...

Dulin,
      29-1-2019

Hotel is heel goed (voor Punta Cana) 5 sterren (handdoeken,kuisploeg,personeel,eten,animatie,receptie) en het verblijf was perfect tot er een mega golf van Amerikanen toegekomen is, ze hebben heel de hotel letterlijk vernietigd. Ze waren aan het vechten en roepen (tot 5 uur s'morgen) en alles kapot aan het maken(decor, vuilnisbakken elkaar :p) en gedragen zich wak als varkens (5 uur lang in zwembad zitten en drinken en geen enkele keer naar wc). Je zag het goed aan de gezichten van personeel dat het teveel was zelfs voor hun... Voor de rest heel goed : wifi werkte overal (behalve strandt), eten lekker en veel assortiment (s'morgens wat minder keuze), animatie = heel goed, geen insecten+++++++

Gereisd met partner in januari 2019
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne vakantie!

Ronald,
      4-1-2019

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem.

Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade.

Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap

Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top!

Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen!

Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc.

Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder....

Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran.

Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Gereisd met partner in december 2018