Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Fijne vakantie!

Ronald,
      4-1-2019

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem.

Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade.

Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap

Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top!

Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen!

Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc.

Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder....

Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran.

Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

Jacqueline Godding,
      30-12-2018

Mooi en ruim resort. Eten is heel gevarieerd en erg lekker. Mooi zwembad met poolbar waar je heerlijke cocktails kunt drinken. Bij de overige bars heb je veel keuze uit ruim 80 cocktails.

Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes.

De shuttle komt om het kwartier dus je hoeft nooit lang te wachten.

Wij hebben geen kinderen maar hebben wel gezien dat de miniclub er leuk uitziet met veel activiteiten voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch!

Stephany,
      21-12-2018

Top hotel! alles is gewoon perfect, de wifi was tot mijn verbazing zelfs perfect en kosteloos. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Hygiene geen op of aanmerkingen, alles was gewoon top, het eten heerlijk! Ik ga 100% terug!

Aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in december 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig goed voor herhaling

Vincent,
      18-12-2018

Mooi complex wat verouderd kamers maar goed verzorgd personeel vriendelijk elke dag wat te doen langs het strand div lokale winkeltjes waar je wel moet afdingen op de prijs hebben een fijne vakantie gehad. Alleen excursies waren via reisorganisatie erg duur op resort en langs het strand veel goedkoper.

Gereisd met partner in november 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Esther,
      2-12-2018

Prachtig resort aan het strand met twee mooie zwembaden. Veel keuze bij het diner je kan kiezen uit buffet of uit 5 verschillende a la carte restaurants. Er worden veel leuke activeiten georganiseerd op het resort. Vriendelijk personeel die erg hard werken. Kamers waren erg netjes!

Gereisd met partner in november 2018