vakanties Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Aanrader

Esther,
    2-12-2018

Prachtig resort aan het strand met twee mooie zwembaden. Veel keuze bij het diner je kan kiezen uit buffet of uit 5 verschillende a la carte restaurants. Er worden veel leuke activeiten georganiseerd op het resort. Vriendelijk personeel die erg hard werken. Kamers waren erg netjes!

Nu teveel massa 3 🌟 complex heel mooi 5 🌟

Marijnissen,
    2-12-2018

Zeker 1 tot 1,5 volledige ster achteruit na de renovatie van eind 20117/ januari 2018 . Wij komen hier al jaren maar dit was echt een tegenvaller bij aankomst vroeg ik om vino Tinto bij de maaltijd , maar nee geen vino Tinto alleen blanco of rosē . Ik vroeg op verschillende plaatsen groene thee tot 5 dagen nadien kwam er pas groene thee . We sliepen met 3 volwassenen op 1 kamer alles was en werd maar voor 2 personen geplaatst op n extra bed na . Alles doorgemaild naar thuis reisbureau zij hebben direct contact gezocht met RIU Nederland die hebben direct contact gezocht met RIU Bambu Toen is er een extra stoel op balkon geplaatst en extra handoeken , maar ik heb zelf Op de 5de dag bij de manager aangeklopt en alles uit gelegd wat er allemaal bv aan de hand was en dat de helft van de vakantie er al op zat ! Kreeg verontschuldigingen en ter compensatie een diner bij Palace Bavaro en een Diner bij Palace Punta cana !!

Zeker nog een keer terug.

Eva Padevetova,
    2-12-2018

Mooie hotel ,lekker eten heel vriendelijke personeel. Witte strand echte paradijs. Volgende jaar ga ik zeker terug.

Zeker een aanrader!

Bram hermsen,
    29-11-2018

Mooie grote kamers met een gigantisch bed, nette badkamer en gelukkig een airco en een ventilator op de kamer. Top animatie, heel aardig personeel en genoeg plek om te eten en leuke shows 's avonds.

Prachtig resort

Ilse,
    26-11-2018

Een super mooi resort. Verzorging was perfect, maar we hebben wel gehoord dat je beter niet in het hoogseizoen er kunt zitten vanwege een overkill aan Amerikanen die het hele resort bij elkaar schreeuwen. Hebben wij 0 last van gehad, alleen maar gezellige mensen ontmoet en de poolbar was ons vaste plekje.

Mijn vriend en ik zijn een jong stel en voor ons was er helaas in de avonduren weinig tot niks meer te doen. Om half 12 stopt de muziek en dat is het dan.

Buiten dit was het resort echt prachtig. Het eten is goed (het sushi restaurant wat minder), het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam en alles wordt goed schoongehouden.

Een aanrader dus!

Punta Cana / Playa Bavaro scoort een 7,9 uit 10, op basis van 731 reviews