Punta Cana / Playa Bavaro

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

vakanties Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

De mooiste en lekkerste vakantie van mijn leven !

Fleur coops,
    24-1-2019

Dat het aangeraden is voor mensen die wel van het resort afwillen mensen die met de auto andere stranden willen bezoeken is het geen slim plan om daar naar toe te gaan! Het is gevaarlijk buiten het resort word gelijk aangesproken of gewaarschuwd door de bewoners van het eiland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ga het beleven en zien

Corien reehorst,
    23-11-2018

Wil je een relaxte vakantie heerlijke temperatuur op het strand altijd een briesje!! Schitterende stranden hotels voorzien van all in 24/7 verzorging ook op het strand voorziening van hotel s heerlijke verse pinocolada.s op het strand vanuit het hotel taxi vervoer naar winkelmalLs bezoek saona (omgeving rond het eiland filmdoeleinden) je kunt de hoofdstad bezoeken je kunt met een groep gaan raften je kunt gaan vissen er zijn meerdere dag excursie s daarnaast ontmoet je tijdens je verblijf ook niet eens alleen Europese toeristen maar ook mensen uit america Argentinië Australië wil je op vakantie om echt uit te rusten en in relaxte sfeer zowel hotel als strand te vertoeven is de Dominicaanse caribien een echte aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2016

Super

Marita,
    2-8-2018

Prachtig gebied, met leuke mensen. Mooie omgeving, vooral te ontdekken door excursies te doen. Prachtige stranden. Het is niet aan te raden om alleen op pad te gaan. Er is veel armoede in het land, en blijf me verbazen over de woonsituatie van de plaatselijke bevolking. Er zijn excursies te doen waarbij je bij de bevolking in huis mag kijken. Aanrader: neem wat schrijf en tekenspulletjes mee voor de kinderen daar. Er is overal helaas veel zwerfvuil, met name plastic flesjes. Ook wordt er op de stranden aangeboden op de foto te gaan met een aapje of een ara...ik denk dan geen vraag geen aanbod...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastiche

Dhr. Damen,
    25-4-2018

Geweldig land, mooi weer, wel tot medio mei dan meer een orkaanachtig, dus meer wind en meer regen maar temperatuur blijft goed, heb ik mij laten vertellen. Je wordt wel snip verkouden van die wind buiten en airco en waaiers in het hotel en kamer, maar dat weet je van tevoren.

Gereisd met partner in april 2018

Bekijk de wereld buiten de resorts.

Janneke,
    11-4-2018

Als je verblijft in de all inclusive, is het bezoek aan de deze stad zeer de moeite waard. Ga op zoek naar cultuur en het echte leven van de lokale bevolking. Laat je verrassen door de diversiteit en de gastvrijheid. Ja er is armoede en ben je hiervan bewust.

Gereisd met vrienden in maart 2017
Punta Cana / Playa Bavaro scoort een 8,1 uit 10, op basis van 734 reviews