Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Wij mooit meer

Cor en ida,
      14-2-2019

De superlatieven die anderen schrijven begrijp ik echt niet. Het resort is ruim voldoende, meer niet. Heel veel amerikanen/canadezen denken dat het hun resort is. (Er zijn ook goede hoor) maar de muziek (nou ja muziek, meer herrie) is dramatisch maar als je veel gedronken hebt beul je gewoon mee. Het strand is goed, je kunt alleen zo veel handdoeken krijgen als je wilt, dus sommige koppels leggen 1 set bij het zwembad, 1 set onder de palmen en 1 set in de zon en nemen zo 6 plekken in. Het eten is redelijk tot goed. Diverse restaurants die best gezellig zijn en het eten (smaken verschillen) prima is. Het buffet restaurant minder. Het koffiehuisje is formidabel goed, heel veel soorten verkrijgbaar en heel smakelijk. De fittnessboys en girl zijn prima. Je kunt de hele dag (als je wilt)worden afgebeuld, maar daar ben je zelf by. Animatie is slecht kwal. stoelendans. De vriendelijkheid van de mensen in het resort vergoedt wel alles.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch hotel je zal er geen spijt van hebben

Mariska Warmer van Driel,
      10-2-2019

Fantastisch hotel wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest 2x in oktober en nu in februari memories is groots aan het veranderen in hun voordeel de service van personeel is super zoals altijd niks op aan te merken

Enige verbeterpunt is eten bij selections buffet vaak lauw en bubbelbad niet echt

een bubbelbad omdat de bubbels het niet doen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

perfecte vakantie met perfecte staf

A Nijssen,
      17-12-2018

Wij waren met twee personen in dit hotel in november 2018. We hebben een fantastische vakantie gehad.

Enkele tips: We hebben Jeremy van de receptie geboekt voor een prive tour van een dag om dat van het eiland te zien wat we wilden. Fantastische dag gehad.

Tip 2: ben niet te bang om fooien te geven. voor 100 dollar maar wordt je in de watten gelegd door het gehele personeel. We werden op een avond uitgenodigd door het deurmeisje van een restaurant, hebben geen kaart gezien, maar wel heerlijk gegeten en gedronken. (ze vroeg gewoon wat we lekker vinden)

tip 3 praat met het personeel en toon belangstelling. Je krijgt dan vaak een fantastisch contact en je krijgt alles gedaan (Wij kwamen voor de 2e keer hier en we werden gelijk door het nog in dienst zijnde personeel herkend en begroet)

tip 4 klaag niet. Heb je iets negatiefs, zeg het op een normale manier en het wordt perfect op gelost

Perfecte vakantie gehad. gaan weer terug

Gereisd met partner in november 2018

Goed hotel,toch net iets meer van verwacht.

Tom Van Bunderen,
      1-12-2018

Het hotel is een beetje gedateerd,maar alles is zeer schoon.Het zwembad is fantastisch,strand iets minder.Heel vriendelijk personeel!Het eten is over het algemeen wel lekker.

Gereisd met partner in november 2018

Helemaal tot rust gekomen.

Iris,
      26-11-2018

Heerlijke vakantie gehad. Ontzettend genoten. Kamers groot en schoon. Eten wel wat minder, niet veel variatie.

Gereisd met partner in mei 2018