Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Fenomenaal!

Gina,
      28-12-2018

Deze vakantie was in 1 woord "fenomenaal" Het personeel doet er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken. We hadden extra Hideaway geboekt en dit is zeker een aanrader als je ervan houd om in de watten gelegd te worden. Ook vonden wij het erg fijn om niet constant gillende kinderen om ons heen te hebben. Het eten is buitengewoon goed met name het steakhouse en het hideaway visrestaurant. Er zijn hier steaks te verkrijgen die je in Nederland alleen in de beste restaurants kan verkrijgen tegen erg hoge prijzen. Het enige minpunt was dat toen wij een fles champagne tegen een meerprijs wilde kopen dit ontzettend lang op zich liet wachten. Constant moesten we er hier achteraan zitten en dat wil je niet op je vakantie! Ze verdienen er flink geld aan dus je zou verwachten dat de flessen om je oren zouden vliegen... maar nee. Ook de gym stelde niks voor! Zeker voor zo'n kwaliteitsresort verwacht je wel een hogere standaart.

Gereisd met partner in december 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gewoon geweldig goed

Gloria,
      20-12-2018

In één woord: geweldig! Het was onze derde bezoek aan Punta Cana en wij hebben een perfecte vakantie gehad. 15 dagen doorgebracht in een prachtige suite met zij zeezicht incl. dagelijks gevulde minibar. Caribe Club heeft een zeer goed all in formule. Ligging van dit hotel is zeer goed. Er zijn 11 bars/restaurants, incl. een poolbar. Ligbedden en activiteiten genoeg kortom wij hebben niets gemist. Tegen betaling ad €5,00 p.d. hadden we ongelimiteerd Wi-Fi overaal (kamer, strand, zweembad, bar en in restaurants). Wi-Fi modem krijgt men na een borg van $100,00 + €5,00 p.d. gebruik. Borg moet contant worden betaald. Wij waren volgens mij de enige Nederlanders in het complex want wij hebben twee weken lang geen Nederlands gehoord daarom zijn er weinig reviews van Nederlandse gasten over dit hotel. Onze vakantie is gewoon naar wensen verlopen: mooie kamer, vriendelijk personeel, prachtig strand, weer, tuinen en zwembaden (wel veel muggen).

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij hebben genoten, aanrader!

Linda,
      2-11-2018

De kamers zijn wat verouderd, maar worden elke dag netjes schoongemaakt en zijn verder prima. Het buffet is niet heel erg afwisselend en simpele dingen als een patatje ontbrak, maar het voldeed. A la carte restaurants leuk, reserveren wel noodzakelijk! Het personeel was vriendelijk, goede service en staan voor je klaar bij vragen. Wel jammer dat het gros van het personeel slechts een paar woorden Engels spreekt. Het zwembad is mooi, schoon en erg gezellig met het barretje in het midden. Het strand zijn we minder geweest, de ligbedden zijn daar zo snel bezet, het strand is vrij schuin dus je kan niet echt lekker liggen, vonden wij. Daarom hebben wij veel bij het zwembad gelegen en dat was prima. Wij zouden dit resort zeker aanraden en hier ook best weer naar toe gaan als we weer naar de Domincaanse Republiek zouden gaan.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mixed feelings!!

Minal,
      31-10-2018

Het was een mooi verblijf. Mooie ruime kamer met zeer vriendelijk personeel. Jammer was wel dat er ontzettend veel (asociale) Amerikanen waren die luidruchtig en veel drinkend in het Adults only gedeelte waren. Ook was het wel jammer dat de locals met Kids bij ons gedeelte mochten zwemmen terwijl wij veel moesten betalen voor deze Adults only vakantie. Dat was erg teleurstellend. Verder was eten prima. Elke dag waren er wel twee restaurants dicht van de 7 wat niet vooraf vertelt werd. En was het soms echt lang wachten voor een tafeltje. En sommige dagen wéér niet. De service bij het zwembad was top als je extra tip gaf aan het personeel en anders moest je net de juiste barman/vrouw treffen die jou zonder tip maar met een grote glimlach je drankjes kwam opnemen en brengen. Al met al een mix aan gevoelens deze vakantie, maar de zon, zee, stand en zwembad is erg fijn om te doen in het na seizoen! Wij kiezen volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2018

Goed, niets te klagen

Stef,
      17-10-2018

We hadden al geboekt, maar niet de vele negatieve recensies gelezen op Zoover, we stapten dus eigenlijk met een dubbel gevoel het vliegtuig in. Gelukkig kunnen we de meeste negatieve weglachen, want zo erg als beschreven is het echt niet, of er is in korte tijd zeer veel veranderd. Ja, het is niet het nieuwste resort, en ja, er schort wat aan het onderhoud. Maar daar waren ze tijdens ons verblijf volop mee bezig, het kan niet allemaal tegelijk. Ook onze balkondeur kon niet op slot, toilet liep door, en zo waren er nog wel meer kleine dingetjes. Prinsjes en prinsesjes zullen zich hier niet snel thuisvoelen, tenzij je je verwachtingen iets aanpast.

Gereisd met partner in oktober 2018