Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Genoten!

H van Geene,
      7-4-2019

Wij hebben het goed naar ons zin gehad: heerlijk weer, mooie zee, tijd voor elkaar enz. De tuinbungalows waren in orde. Animatie is in dit deel van het resort voornamelijk gericht op Fransen. Voor ons geen probleem. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De pizzeria was het favoriete restaurant van onze dochter van 10.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch resort

Mirjam mavromichalis,
      2-4-2019

Het is er echt fantastisch je hoeft het resort niet af de hele dag is er wel iets te doen het is groot je kan er lekker wandelen kortom de perfecte vakantie wij zijn er nu 2 keer geweest.

Gereisd met partner in maart 2019
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel je zal er geen spijt van hebben

Mariska Warmer van Driel,
      10-2-2019

Fantastisch hotel wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest 2x in oktober en nu in februari memories is groots aan het veranderen in hun voordeel de service van personeel is super zoals altijd niks op aan te merken Enige verbeterpunt is eten bij selections buffet vaak lauw en bubbelbad niet echt een bubbelbad omdat de bubbels het niet doen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Heerlijke relax vakantie

Karlijn,
      6-2-2019

We hebben genoten van de vakantie. Een mooi & groot resort waar veel te beleven valt. Personeel is netjes en zeer vriendelijk. Ze spreken prima engels en sommige zelfs duits het is maar net hoe je ze zelf behandeld!! Het eten was zeer goed en de restaurants mooi & schoon. Vooral het ontbijt was een feestje! Leuk is dat je niet alleen in de buffet restaurants kunt eten maar ook kosteloos sommige a la carte restaurants kunt reserveren. De animatie is uitgebreid, elke avond is er live muziek, kun je heerlijk salsa dansen en zijn er goede shows. Tevens kun bij de sportuitleen aan het strand all-in diverse watersporten beoefenen. Meerdere zwembaden op het resort sommige met muziek en animatie maar ook een paar zonder waar je heerlijk kunt relaxen. Ruim voldoende ligbedjes aan het strand. De bungalows zijn wel heel gedateerd maar het aan-/uitzicht van onze bungalow was mooi en de ligging was heerlijk rustig (1248). Schoonmaak voldoende.

Gereisd met partner in januari 2019

perfecte vakantie met perfecte staf

A Nijssen,
      17-12-2018

Wij waren met twee personen in dit hotel in november 2018. We hebben een fantastische vakantie gehad. Enkele tips: We hebben Jeremy van de receptie geboekt voor een prive tour van een dag om dat van het eiland te zien wat we wilden. Fantastische dag gehad. Tip 2: ben niet te bang om fooien te geven. voor 100 dollar maar wordt je in de watten gelegd door het gehele personeel. We werden op een avond uitgenodigd door het deurmeisje van een restaurant, hebben geen kaart gezien, maar wel heerlijk gegeten en gedronken. (ze vroeg gewoon wat we lekker vinden) tip 3 praat met het personeel en toon belangstelling. Je krijgt dan vaak een fantastisch contact en je krijgt alles gedaan (Wij kwamen voor de 2e keer hier en we werden gelijk door het nog in dienst zijnde personeel herkend en begroet) tip 4 klaag niet. Heb je iets negatiefs, zeg het op een normale manier en het wordt perfect op gelost Perfecte vakantie gehad. gaan weer terug

Gereisd met partner in november 2018