We hebben een aantal aanbieders voor Bayahibe voor je op een rij gezet:

Reviews over Bayahibe

Heerlijke relax vakantie

Karlijn,
    6-2-2019

We hebben genoten van de vakantie. Een mooi & groot resort waar veel te beleven valt. Personeel is netjes en zeer vriendelijk. Ze spreken prima engels en sommige zelfs duits het is maar net hoe je ze zelf behandeld!! Het eten was zeer goed en de restaurants mooi & schoon. Vooral het ontbijt was een feestje! Leuk is dat je niet alleen in de buffet restaurants kunt eten maar ook kosteloos sommige a la carte restaurants kunt reserveren. De animatie is uitgebreid, elke avond is er live muziek, kun je heerlijk salsa dansen en zijn er goede shows. Tevens kun bij de sportuitleen aan het strand all-in diverse watersporten beoefenen. Meerdere zwembaden op het resort sommige met muziek en animatie maar ook een paar zonder waar je heerlijk kunt relaxen. Ruim voldoende ligbedjes aan het strand. De bungalows zijn wel heel gedateerd maar het aan-/uitzicht van onze bungalow was mooi en de ligging was heerlijk rustig (1248). Schoonmaak voldoende.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig genoten 👍🏻

Meta,
    9-11-2018

Prachtig mooi resort. Wel groot een klein dorp op zich. Je hoeft je hier niet te vervelen. Het eten is goed,maar vaak het zelfde. Weinig variatie. Je kan er ook voor kiezen om ala cart te gaan dineren. Hiervoor moet je bij de receptie reserveren. Wij hebben dat 4 x gedaan. Het eten is heerlijk,maar word razendsnel achter elkaar geserveerd. Je krijgt dus niet echt tijd om te genieten.

Er is een fijn strand en er zijn mooie zwembaden. Ligbedden zijn er ook genoeg.

Er is een animatieteam die werkelijk geweldig is. Je ziet ze de hele dag om de gasten bezig te houden. En s'avonds geven ze in het theater een geweldige show. Bij ons was het hoogtepunt de lion king. Wat geweldig gedaan en super mooi.

We hadden een kamer/huisje met uitzicht op zee. Echt top👍🏻

Alleen was de airco niet in orde. Paar keer mannetjes bij geweest en hij deed het dan ook wel. Maar als er mist uit de airco komt ook na reparatie lijkt ons dat niet echt goed.

Ziek.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Wij hebben genoten, aanrader!

Linda,
    2-11-2018

De kamers zijn wat verouderd, maar worden elke dag netjes schoongemaakt en zijn verder prima. Het buffet is niet heel erg afwisselend en simpele dingen als een patatje ontbrak, maar het voldeed. A la carte restaurants leuk, reserveren wel noodzakelijk!

Het personeel was vriendelijk, goede service en staan voor je klaar bij vragen. Wel jammer dat het gros van het personeel slechts een paar woorden Engels spreekt.

Het zwembad is mooi, schoon en erg gezellig met het barretje in het midden. Het strand zijn we minder geweest, de ligbedden zijn daar zo snel bezet, het strand is vrij schuin dus je kan niet echt lekker liggen, vonden wij. Daarom hebben wij veel bij het zwembad gelegen en dat was prima.

Wij zouden dit resort zeker aanraden en hier ook best weer naar toe gaan als we weer naar de Domincaanse Republiek zouden gaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mixed feelings!!

Minal,
    31-10-2018

Het was een mooi verblijf. Mooie ruime kamer met zeer vriendelijk personeel. Jammer was wel dat er ontzettend veel (asociale) Amerikanen waren die luidruchtig en veel drinkend in het Adults only gedeelte waren. Ook was het wel jammer dat de locals met Kids bij ons gedeelte mochten zwemmen terwijl wij veel moesten betalen voor deze Adults only vakantie. Dat was erg teleurstellend.

Verder was eten prima. Elke dag waren er wel twee restaurants dicht van de 7 wat niet vooraf vertelt werd. En was het soms echt lang wachten voor een tafeltje. En sommige dagen wéér niet. De service bij het zwembad was top als je extra tip gaf aan het personeel en anders moest je net de juiste barman/vrouw treffen die jou zonder tip maar met een grote glimlach je drankjes kwam opnemen en brengen.

Al met al een mix aan gevoelens deze vakantie, maar de zon, zee, stand en zwembad is erg fijn om te doen in het na seizoen! Wij kiezen volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2018

Goed, niets te klagen

Stef,
    17-10-2018

We hadden al geboekt, maar niet de vele negatieve recensies gelezen op Zoover, we stapten dus eigenlijk met een dubbel gevoel het vliegtuig in.

Gelukkig kunnen we de meeste negatieve weglachen, want zo erg als beschreven is het echt niet, of er is in korte tijd zeer veel veranderd.

Ja, het is niet het nieuwste resort, en ja, er schort wat aan het onderhoud. Maar daar waren ze tijdens ons verblijf volop mee bezig, het kan niet allemaal tegelijk. Ook onze balkondeur kon niet op slot, toilet liep door, en zo waren er nog wel meer kleine dingetjes. Prinsjes en prinsesjes zullen zich hier niet snel thuisvoelen, tenzij je je verwachtingen iets aanpast.

Gereisd met partner in oktober 2018
Bayahibe scoort een 9 uit 10, op basis van 74 reviews