Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Verrassend mooie ligging

FamCanisius,
    13-3-2019

Verrassend mooie ligging... Alles netjes verzorgd , al was het personeel vaak nors en kortaf. Maar ik heb me laten vertellen dat Italianen dat aan zich hebben🙈🙈

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Meer dan geweldig!

Fam. Bouwman,
    6-10-2018

Dit jaar voor de 4e x geweest! wij hebben het meer dan naar ons zin hier en willen telkens terug. Het appartement is sober, maar ach we leven buiten. Het personeel is altijd vriendelijk én behulpzaam. Het animatie-team was ook dit jaar weer top!!! Zo genoten Ashref, Momo en Getano!!! Wij gaan er altijd op uit dus een auto is écht een must! We hebben al zoveel gezien opSicilië en nog niet uitgekeken. Als je je verdiept in de cultuur, de mensen, de gewoontes enz dan blijft er weinig om over te klagen over. Anders lekker wat anders zoeken; wordt het ook geen massa-toerisme 💪🏻Campofelice is een klein dorpje maar met vreselijk aardige behulpzame mensen. Boven in het dorp een lekker restaurant met geweldig mooi uitzicht; vlakbij ook een goede afhaal voor pizza ed. supermarkt ook in dorp met steeds groter assortiment. Wij vinden het er meer dan geweldig, dus miss toch weer terug voor de 5e x , als het aan de jongens ligt op zeker !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch hotel voor een heerlijke vakantie!

SClaassen,
    27-8-2018

Mooi hotel met prachtig uitzicht op de bergen(dorpjes) en de zee. Nette en moderne maar ook gezellige ruime kamers met een ruim balkon waar je savonds kunt genieten van het sublieme uitzicht. Het personeel doet er alles aan om je vakantie tot in de puntjes te regelen. Het ontbijt en het restaurant zijn zeer goed. Roberto regelt alles tot in de puntjes en zorgt ervoor dat er aan niks tekort komt. Het hotel biedt een ideale uitvalsbasis om de bloemenrivièra te ontdekken en ligt lekker rustig gelegen. Met de auto ben je met 5 minuten middenin het centrum van diano marina waar voldoende restaurantjes en zandstranden tevinden zijn. Zeker een aanrader!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel mooi en goed .

Jan,
    10-8-2018

Goede ligging,goed ontbijt en diner,mooi uitzicht op de tuin hadden wij,kamer was goed maar een erg kleine douchecabine ,leuk zwembad met apart kindergedeelte,leuke ligplekken zowel in de zon als in de schaduw,Sorrento is een mooie stad met veel winkels en restaurants,treinstation ligt op een kwartiertje lopen en voor 14 euro heb je een retourtje Napels,vanuit Sorrento zijn wij naar de mooie Amalfhi kust geweest,naar Capri ,Pompeij en de Vessuvius allemaal mooi en goed te doen. In Hotel en Sorrento hebben wij een goed en mooie vakantie gehad.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie gehad!

Brenda,
    20-7-2018

Wij zaten met 2 kinderen, 10 en 14 in een 3 kamer app. Erg netjes, en ruim genoeg. We hadden een tuin aan de achterzijde. Keuken inventaris was niet ruim, maar voldoende. Ook fijne koelkast met vriesvak, 4 pits gasstel. Geen koffiezetapparaat/waterkoker. Airco was goed, veel gebruik van gemaakt. Geen wifi in t appartement helaas. Prullenbakken zouden dagelijks geleegd worden, is na vragen 2 x gedaan in 10 dagen. 2 x nieuwe handdoeken gekregen, schoonmaken moet je zelf doen bij een app. Personeel erg vriendelijk, animatie ook leuk en enthousiast.
    Zwembad is super, genoeg bedjes en schaduwplekken. Via een pad achter ben je zo op het privé strand. Veel stenen, waterschoenen moet je echt hebben. Huurauto is een must, er zit weinig in de buurt. Cefalu is echt een leuke plaats om rond te struinen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)