Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Rust, luxe en genot!

Isabelle,
    28-1-2018

Na een fantastische vakantie in mei 2015 zijn wij nogmaals terug gegaan. Deze keer in de zomer. Ook nu hebben wij alleen maar fijne herinneringen aan deze vakantie. Inmiddels was er van het mooie kasteel een prachtige trouwlocatie en restaurant gemaakt. Je hebt ook hier prachtig uitzicht op de vallei. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt op het voetbalveld, het volleybalveld, bij de tafeltennis, de pooltafel, bij de boerderij en uiteraard bij het zwembad. Wij volwassenen hebben genoten van de rust op deze mooie locatie. Prachtig huis, schoon en volledig ingericht. Uiteraard ook weer lekker gebarbecued en genoten van het eten in het restaurant. Wij komen vast nog eens terug! Bedankt Marco en Andrea voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima hotel, gezellig, netjes en gastvrij!

Familie met de tieners,
    19-8-2017

We hebben voor 12 dagen geboekt, all inclusieve. We waren door de mindere recensies toch wat geschrokken. Maar niets dan lof! Vriendelijk personeel, uitgebreide ontbijt, lunch en diner mogelijkheden. Op tijd aangevuld, ruime keus, goed op temperatuur en erg lekker. De kamers gedateerd, maar netjes en elke dag verzorgd. Omgeving....in een woord geweldig! We hadden wel het weer mee. Wanneer je ergens naar toe wil moet je wel de bus of auto naar beneden nemen. Maar vanuit het hotel veel sportieve mogelijkheden dichtbij. Onze dure mountainbikes mochten in de ski ruimte en werden alleen voor de eigenaren speciaal geopend. Al met al, wij zouden er zo weer naar toe gaan en hem aanraden bij alle actieve mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Relaxte all in vakantie

Sonja,
    28-7-2017

Het eten is hier heerlijk( en onbeperkt). Ik heb eigenlijk niets negatiefs.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een goed hotel

Visser,
    29-9-2016

Parc Club Hotel is een heel fijn hotel. De pendel bus van het hotel is een geweldige service die je gratis heen en weer brengt naar het centrum van Peschiera. Voor de rest is alles wat je mag verwachten van een 4 sterren hotel aanwezig. Het was ook heel schoon in het hotel en ook bij de zwembaden. Het enige puntje, misschien is een nieuwe vloerbedekking in de kamer. Het ontbijt was geweldig

Gereisd met vrienden in september 2016

Goedkope accommodatie, nodig aan restauratie toe

Mevr H.,
    28-7-2016

Mooie plek voor wandelingen, eten is prima,gevarieerd,buffetvorm. Ontbijt zelfs prima voor Italiaans begrip. Kamers hadden 10 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden. Alles is oud en kapot. Alle hoekjes zijn stoffig. Badkamer wordt prima schoongehouden. Overdag moet je koffie kopen, als je tenminste iemand in de bar aantreft die het maakt. 16-17 uur is koffietijd met cake, erg eenvoudig. Het hele hotel heeft achterstallig onderhoud, alleen de eetzaal is de afgelopen jaren blijkbaar aangepakt, de rest is echt oud

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016