Sorteren

accommodaties Kreta met all inclusive

Reviews over accommodaties in Kreta

Prachtige plek om heerlijk tot rust kunt komen.

Mw. Kaczorowski
    16-11-2018

Een prachtig resort met een fijn schoon zwembad. Zeer kort gelegen aan de zee, waar een privé strand is voor de hotel/resort.

Het eten in een van de restaurant is zeer aan te raden, vooral het griekse restaurant (gelegen op het strand) maar ook het buffet restaurant is erg lekker.

De cocktails die je er kunt krijgen zijn overheerlijk en worden met veel liefde voor je gemaakt.

Er zijn verschillende activiteiten die er tijdens het verblijf gedaan kunnen worden zoals poolen en midget golf.

Samengevat een prachtige plek om alleen of met je partner heerlijk te relaxen.

Prima maar te rustig

O
    15-11-2018

Mooi aangelegd complex ver van de bewoonde wereld met mooi uitzicht. Auto zeker aan te raden. Weinig te doen verder op complex. Aanrader voor rustzoekers

Comfortabele kamer

Kathryn
    12-11-2018

Correcte ontvangst en toelichting. Luxueuze kamers met alles erop en eraan.

Een heerlijk luxe hotel, ruime comfortabele kamer.

Geweldige week gehad, goed georganiseerd

Anita Pander
    4-11-2018

Prachtig resort!! Zeker een aanrader

prima vertoeven

jac hermans
    2-11-2018

niet voor mensen die slecht termen zijn,veel hoogte verschillen naar huisje ,restaurant en bar