Kreta

We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

accommodaties Kreta met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kreta

Top hotel, maar touroperator Nooit meer!

Ecker,
    4-12-2018

Het ligt helaas wat afgelegen op een berg. Maar met auto of scooter erbij een top accommodatie

Maar niet met touroperator!!!

Afhandeling klacht overboeking

Zo gaat touroperator met de klanten om. Overboeking niet bekend??

Volgens het hotel zeker wel.

Ook de huurauto kun je alleen via touroperator boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van touroperator zijn schijnbaar, of die past of niet.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via touroperator

Gereisd met partner in september 2017

van der Plas,
    2-12-2018

In juli / augustus in dit fantastische hotel geweest. De kamers zijn heel ruim en zeer schoon, heel vriendelijk personeel, ook de kamermeisjes zijn erg behulpzaam. Goede airco. Het eten was goed, heel veel variatie. Speciale koffie in de ochtend. Lekker buiten onder de bomen eten of onder de overkapping of binnen. Net wat u wilt. All in concept is tot 23.00 uur. Dat vonden wij ruim voldoende. Een leuke rit gemaakt met het toeristentreintje. Zelfs de pubers vonden het leuk. Ook een auto gehuurd en wat van het eiland gezien. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

ik zou zo weer terug gaan naar griekenland en raad

ria de bruyn,
    1-12-2018

het was echt geweldig echt Griekse vriendelijkheid en gastvrijheid

en het eten en drinken ,helemaal geweldig .

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastisch super de luxe een echte aanrader.

Jo,
    1-12-2018

Het is een super hotel.

Het eten is zeer uitgebreid en als men bepaalde wensen heeft zoals dieet of dergelijke moet men dit kenbaar maken en men wordt geholpen.

Het is een zeer proper hotel, en de zwembaden worden elke dag meerdere keren nagegaan of het water in orde is.

Men hoeft maar iets te vragen en ze staan meteen voor je klaar.

Dit hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Top vakantie met kids buiten het party seizoen

Mevr. van Vliet,
    27-11-2018

Heel fijn verblijf. Grote kamer op een rustige plek, werd iedere dag schoongemaakt. Heel leuk als je met kleine kinderen bent, omdat je ook nog gebruik mag maken van de zwembaden van starbeach zelf. We waren wel buiten het “party seizoen”, daardoor super relaxed. Eten in buffetvorm was ook goed. Zit ook nog een Japans restaurant bij, dat is voor de afwisseling ook wel lekker. Leuke minidisco voor de kinderen. We zijn niet ver van het resort afgeweest dus ik weet niet wat er omheen allemaal te doen is. We hebben iig weer geboekt, nu voor oktober 2019.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018