Groot Londen

1.650

vakantie Groot Londen

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Ideale uitvalsbasis voor een paar dagen Londen!

NS,
    4-4-2019

Mooi hotel, prachtige kamers. Super goed ontbijt. Echt alles was er. Locatie is super. Vlak bij metro station en div. bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Hubregtse,
    20-1-2019

Mooi hotel! Heel erg vriendelijk personeel. Erg schone en mooie kamers met veel comfort. Gratis roomservice is inbegrepen. Metro is op 1 á 2 min. loopafstand (DLR line) en binnen 25 min. sta je op Oxford street. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019

Prima !

Liz,
    3-1-2019

Prima hotel! Vanaf stratford station die vlakbij ligt kan je gemakkelijk naar de bezienswaardigheden. Vlakbij is ook enorm shoppingmall Westfield. Kamers zijn modern en als service krijg je een mobiel die je buiten als City map kan gebruiken.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lois,
    12-12-2018

Goed hotel op een fantastische ligging. Dicht bij de underground Lambert north. Vriendelijk personeel, ontbijt was heel simpel maar goed. Sommige dingen zijn wel aan vervanging toe, oa. Het kleine koelkastje bij het ontbijt waar de toetjes in staan. Het deurtje valt er gewoon uit. Kamer ook prima. Dit heeft niks met het hotel te maken, maar reis je daar met een oyster kaart lever hem dan ergens weer in London in en neem een enkeltje naar het vliegveld. Op London city AirPort worden de oyster kaarten niet ingenomen en blijf je dus met een kaart ter waarde ban £ 5,00 zitten.

Gereisd met vrienden in december 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Ingrid Oosterhof,
    5-3-2018

Het hotel is erg gunstig gelegen. Metro station Lameth North ligt op een paar minuten lopen van het hotel. Schuin tegenover het hotel is het Britisch War Museum, wat een aanrader is (gratis toegang bovendien). Londen Eye, Big Ben, Palace of Westmister zijn op loopafstand van het hotel. Tevens veel restaurantjes en een Mac Donalds in een prachtig gebouw. Het hotel heeft eenvoudige, maar nette kamers. Er is een waterkoker aanwezig en er staan 2 bekers, theezakjes, Nescafé sticks, suikersticks en koffiemelkkuipjes voor je klaar die dagelijks worden aangevuld. Handdoeken worden dagelijks verschoond en er is een föhn. Bij de bar kun je cappuccino e.d. kopen voor een hele redelijke prijs. Aanrader: je bagage bij aankomst (voor inchecken) en bij vertrek (na uitchecken) in bewaring geven bij het hotel. Je betaalt £1,00 per item. Op station Liverpool street betaal je£7,50 per item voor de eerste 3 uur en na 3 uur wordt het £12,50 per item!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018