Groot Londen

1.650

vakantie Groot Londen

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Prima hotel,met super ligging!

Diana,
    9-12-2018

Prima hotel,goede kamers,badkamer niet groot. En de temperatuur op de kamer is erg hoog wij hebben met de overgordijnen open en het raam open geslapen dan is het te doen. Verder heeft het hotel de ideale ligging. 100meter van het station,achter het hotel het grote winkelcentrum en recht tegenover het station een wat kleiner centrum. Ligging is echt top. Ontbijt is niet zo uitgebreid. Wat broodjes met vleeswaren en kaas,jam en gekookt eitje,dat was het,maar wat er ligt is wel goed. Wij zouden hier zeker teruggaan.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel als uitvalsbasis om londen te ontdekken

Janine van Leeuwenberg,
    19-9-2018

Prima hotel als uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Kamers zijn netjes en schoon en niet al te groot maar alles aanwezig. Bed is prima. Op de kamer was ook een tv en waterkoker aanwezig. Ontbijt is echt top. Van crusly en cornflakes tot het traditionele ontbijt met spek, ei en bonen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wij komen snel weer terug!

Laura,
    18-5-2018

Opmerking: foto's en informatie hier zijn erg achterhaald, hotel is inmiddels gerenoveerd en heeft 4 sterren. Bij aankomst ingecheckt door twee super front office medewerkers. Meteen nog wat goede tips voor restaurants in de buurt mee gekregen. Kamer was erg netjes en leuk uitzicht! Het ontbijt was geweldig, ruime keuze uit verschillende typisch Engelse ontbijt, maar ook nog een uitgebreid continentaal buffet. Het hotel, restaurant, de lobby en de kamers, het ziet er allemaal erg nieuw, en verzorgd uit. De wijk leek ons eerst een beetje verwaarloosd en alternatief, maar mede door de hotelmedewerkers zijn we erachter gekomen dat het eigenlijk een heel gezellige en naar ons idee veilige wijk is waar je heerlijk (Indisch) kunt eten. Metrostation Aldgate East zit om de hoek en ook Aldgate (en bushaltes) zijn maar een paar minuten lopen!

Al met al vier geweldige dagen gehad in de stad mede dankzij de staff en service van Arbor City!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

onvergetelijk

halina,
    4-5-2018

Geweldig combinatie als je na theater voorstelling wil gaan want aan beide kanten van hotel zij er twee theaters. zeer vriendelijk en helpfull personeel. Hotel is in een woord geweldig, mega elegant restaurant met menu bijna Michelin niveau,veer knus plaatsen om ff ziten kletsen,werken, wat drinken.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heel mooi

Sarah,
    6-3-2018

Goede ligging en mooie uitstraling.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017