Sorteren

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Goodenough voor mij :-)

Hetti De Smet
    21-6-2018
    Verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Onze kamer bevond zich in de kelder verdieping, maar ze was zeer ruim, de badkamer is nieuw en zeer proper. Het is een erg rustige lokatie en toch zit je midden in de stad. Het ontbijt was simpel maar verzorgd en het had wel iets om te eten in de Great Hall. Op 15 min wandelen zit je van St Pancreas - Kings Cross , en van daar uit kan je heel de stad bezoeken.

Prima hotel, kan in zomer wel warm zijn.

Mark
    20-6-2018

Prima hotel. In mijn kamer (4 persoons, sliep er alleen) waren voldoende 3 keer dubbele USB poorten (aan beide kanten van het bed + bij het bureau) en waterkoker om Thee te zetten, helaas geen airco op de kamer en aan een drukke straat. Het ontbijt is typisch engels: wit en bruin toast, bacon, scrambled eggs etc.

Vanaf London City prima te bereiken via de LDR, 15 minuten lopen vanaf Bank Station.

prima locatie

Landeweerd
    11-1-2015
    Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Prachtige plek op nog 10 km van het centrum

rifbaars
    21-6-2014
    Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (
Groot Londen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1551 reviews