1.650

vakantie Groot Londen

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Heel mooi

Sarah, 6-3-2018
    Goede ligging en mooie uitstraling.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Ingrid Oosterhof, 5-3-2018
    Het hotel is erg gunstig gelegen. Metro station Lameth North ligt op een paar minuten lopen van het hotel. Schuin tegenover het hotel is het Britisch War Museum, wat een aanrader is (gratis toegang bovendien). Londen Eye, Big Ben, Palace of Westmister zijn op loopafstand van het hotel. Tevens veel restaurantjes en een Mac Donalds in een prachtig gebouw. Het hotel heeft eenvoudige, maar nette kamers. Er is een waterkoker aanwezig en er staan 2 bekers, theezakjes, Nescafé sticks, suikersticks en koffiemelkkuipjes voor je klaar die dagelijks worden aangevuld. Handdoeken worden dagelijks verschoond en er is een föhn. Bij de bar kun je cappuccino e.d. kopen voor een hele redelijke prijs. Aanrader: je bagage bij aankomst (voor inchecken) en bij vertrek (na uitchecken) in bewaring geven bij het hotel. Je betaalt £1,00 per item. Op station Liverpool street betaal je£7,50 per item voor de eerste 3 uur en na 3 uur wordt het £12,50 per item!

prima locatie

Landeweerd, 11-1-2015
    Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Prachtige plek op nog 10 km van het centrum

rifbaars, 21-6-2014
    Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (
Groot Londen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1547 reviews