1.649

vakantie Groot Londen

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Aanrader!

Anne, 12-5-2018
    Prima hotel! Schone kamers. Niet groot, maar wij waren ook alleen op de kamer om te slapen. Naast een parkje en ook de underground zit vlakbij, dus je bent zo in hartje Londen. Wij waren een paar uur te vroeg in het hotel, maar mochten toch direct naar onze kamer.

Sandra, 9-5-2018
    Supernette kamers, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, 10 stappen verwijderd van de underground!

prima locatie

Landeweerd, 11-1-2015
    Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Prachtige plek op nog 10 km van het centrum

rifbaars, 21-6-2014
    Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (
Groot Londen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1549 reviews