• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Prima!

Anna
    9-8-2018

Het hele hotel is erg krap en nauw. Er kan maar 1 persoon op de badkamer staan want dan is de badkamer gevuld. De hotelkamer is ook overal krap en weinig ruimte. Wel netjes en schoon. Eigenlijk is het hele hotel opvallend krap. Er zouden 8 mensen in de lift kunnen maar al vanaf drie personen sta je te zweten en te hopen dat de deur weer snel open gaat. Ontbijt is zoals thuis: wat beleg, wat kaas, wat zoet, wat yoghurt en een stukje fruit.

Ideaal voor een citytrip

Geert Decaestecker
    7-8-2018

Mooi hotel, misschien iets verouderd, maar niet noemenswaardig ! Misschien moest de gordijn in de kamer vervangen worden , voor wie over zoiets valt.

Lekker uitgebreid ontbijt, zowel English breakfast als continentaal.

Ideale ligging. Een 3-tal minuten te voet naar station Croydon East en van daaruit 25-30 minuten met de trein naar Victoria Station, centrum London !

Verzorg , proper !

Officiële prijs is wel zeer duur, maar ideaal als je kan boeken via een promotie !

prima locatie

Landeweerd
    11-1-2015

Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Prachtige plek op nog 10 km van het centrum

rifbaars
    21-6-2014

Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (<10km) bepalend. Wij wilden Londen volgens de Go-the-Dutch way bezoeken, per fiets dus. Wij hebben ontzettend genoten van het fietsen en geen last gehad van het drukke verkeer. De infrastructuur is aangepast aan fietsers. Terug fietsend vanuit de stad ligt er nog een aardige bult op je te wachten.

In de directe omgeving (800m) zijn er vele restaurantjes, pubs en een grote supermarkt (Sainsburry) gelegen in de zgn 'Triangle'.

Overigens konden wij de camping niet in één keer vinden. Je kunt beter Old Couple Lane aanhouden voor de Tomtom. Voor routebeschrijving zie tips.

Aanrader is Indiaas restaurant Oriental Palace (Indian Cusine) Westow Hill

Groot Londen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1553 reviews