• 1.140

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Prima.

Veer
    2-9-2018

Goed hotel met een perfekte ligging. Wine and cheese tot 20uur gratis wat nice is. Londen is gewoon duur dus kamers zijn prijzig. Bedden beetje hard voor mijn smaak. Geen restaurant verder.

Prima, modern hotel in het hartje van Londen

Kuiper
    27-8-2018

Prima hotel, heel goed gelegen zodat je eigenlijk overal in het centrum snel bent. Prima kamers, rustig en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer goed ontbijt maar ook het avondeten is uitstekend. Wel stevig aan de prijs, zoals alles in Londen

prima locatie

Landeweerd
    11-1-2015

Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Prachtige plek op nog 10 km van het centrum

rifbaars
    21-6-2014

Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (<10km) bepalend. Wij wilden Londen volgens de Go-the-Dutch way bezoeken, per fiets dus. Wij hebben ontzettend genoten van het fietsen en geen last gehad van het drukke verkeer. De infrastructuur is aangepast aan fietsers. Terug fietsend vanuit de stad ligt er nog een aardige bult op je te wachten.

In de directe omgeving (800m) zijn er vele restaurantjes, pubs en een grote supermarkt (Sainsburry) gelegen in de zgn 'Triangle'.

Overigens konden wij de camping niet in één keer vinden. Je kunt beter Old Couple Lane aanhouden voor de Tomtom. Voor routebeschrijving zie tips.

Aanrader is Indiaas restaurant Oriental Palace (Indian Cusine) Westow Hill