Sorteren

Reviews over accommodaties in Engeland

Goodenough voor mij :-)

Hetti De Smet
    21-6-2018

Verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Onze kamer bevond zich in de kelder verdieping, maar ze was zeer ruim, de badkamer is nieuw en zeer proper. Het is een erg rustige lokatie en toch zit je midden in de stad. Het ontbijt was simpel maar verzorgd en het had wel iets om te eten in de Great Hall. Op 15 min wandelen zit je van St Pancreas - Kings Cross , en van daar uit kan je heel de stad bezoeken.

Prima hotel, kan in zomer wel warm zijn.

Mark
    20-6-2018

Prima hotel. In mijn kamer (4 persoons, sliep er alleen) waren voldoende 3 keer dubbele USB poorten (aan beide kanten van het bed + bij het bureau) en waterkoker om Thee te zetten, helaas geen airco op de kamer en aan een drukke straat. Het ontbijt is typisch engels: wit en bruin toast, bacon, scrambled eggs etc.

Vanaf London City prima te bereiken via de LDR, 15 minuten lopen vanaf Bank Station.

Heerlijke vakantie

Hanneke
    2-1-2018

Samen met mijn dochter van 6 een paar dagen verbleven op dit park.

Prima onderhouden, genoeg te doen voor jong en oud.

Leuke vakantie gehad!

Sandra
    23-9-2017

Caravan was helemaal prima. Camping wordt heel goed onderhouden. Leuk zwembad (klein), met lekker warm water. Restaurant/bar was heel modern. Zaterdagavond lekker druk, volgens mij met veelal locals.

Tips: bootje varen in Canterburry, fietsen met gids in Londen, Dreamland in Margate, Quex Park Birchington.

prima locatie

Landeweerd
    11-1-2015

Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Engeland scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3425 reviews