Engeland

Reviews over accommodaties in Engeland

Prima hotel, wel gedateerd

Anita Karstens,
    25-12-2018

Prima hotel, wel gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is simpel maar genoeg.

Gereisd met partner in december 2018

Een hotel waar we zeker weer terug komen!!

Elma van den Heuvel,
    18-12-2018

Fantastische lokatie, tegenover Hyde Park, dicht bij het "centrum" beloopbaar maar ook metro/busstation dichtbij, prima bedden alleen de douche werkte niet goed verder alles aanwezig, iedere dag schone handdoeken vriendelijk personeel goedkoop knus typisch Engels hotel

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Op zich Prima maar kan zeker beter

Ilse Havenaar,
    14-12-2018

Op zich prima hotel. Bedden niet erg comfortabel waardoor ik last van mn heup kreeg. Douche is veel te laag niet verstelbaar..maar ok voor een paar dagen.. Kamer was schoon en netjes. Geen bar bij het hotel dus wel jammer. Geen informatie of boekjes van activiteiten in londen omgeving. Heel erg karig vonden we dat.. ook geen informatie van leuke tentjes in de buurt vlakbij het hotel die vlak achter het hotel liggen kleom stukje wandelen want bij het hotel zelf is niks te doen. daar kwamen we op de laatste dag pas achter... erg jammer was dat..lag Alleen een stads plattegrond. Personeel mag wel iets vriendelijker en gastvrijer zijn.. gedag en hallo zeggen als je binnen komt zou al fijn zijn. Ontbijt is eenvoudig. Maar wees op tijd anders zijn de gekookte eieren op. Alleen ham kaas en jam als beleg. Verder niet. Afbakbroodjes en croisantjes. Toast en melk met havermout /cerial dingen. Koffie/thee word aan tafel geserveerd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lois,
    12-12-2018

Goed hotel op een fantastische ligging. Dicht bij de underground Lambert north. Vriendelijk personeel, ontbijt was heel simpel maar goed. Sommige dingen zijn wel aan vervanging toe, oa. Het kleine koelkastje bij het ontbijt waar de toetjes in staan. Het deurtje valt er gewoon uit.

Kamer ook prima.

Dit heeft niks met het hotel te maken, maar reis je daar met een oyster kaart lever hem dan ergens weer in London in en neem een enkeltje naar het vliegveld. Op London city AirPort worden de oyster kaarten niet ingenomen en blijf je dus met een kaart ter waarde ban £ 5,00 zitten.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima hotel,met super ligging!

Diana,
    9-12-2018

Prima hotel,goede kamers,badkamer niet groot. En de temperatuur op de kamer is erg hoog wij hebben met de overgordijnen open en het raam open geslapen dan is het te doen. Verder heeft het hotel de ideale ligging. 100meter van het station,achter het hotel het grote winkelcentrum en recht tegenover het station een wat kleiner centrum. Ligging is echt top. Ontbijt is niet zo uitgebreid. Wat broodjes met vleeswaren en kaas,jam en gekookt eitje,dat was het,maar wat er ligt is wel goed. Wij zouden hier zeker teruggaan.

Gereisd met vrienden in december 2018