10.300

vakanties Engeland

Reviews over accommodaties in Engeland

Aanrader!

Anne, 12-5-2018
    Prima hotel! Schone kamers. Niet groot, maar wij waren ook alleen op de kamer om te slapen. Naast een parkje en ook de underground zit vlakbij, dus je bent zo in hartje Londen. Wij waren een paar uur te vroeg in het hotel, maar mochten toch direct naar onze kamer.

Aanrader

Inge, 11-5-2018
    Prima hotel,vlakbij centrum. Medewerkers zijn erg aardig! Kamer was niet elke dag schoongemaakt. Niet heel luxe maar dat verwacht ik ook niet van dit hotel. Douche was fijn! Ontbijt prima.

Fijn onderkomen, van waaruit veel te doen was.

Mirjam, 1-10-2017
    Ruime eetkeuken. Zitgedeelte gedateerd.

keurige kleine camping

mario, 17-8-2017
    Woodovis is een kleine camping. enkele tientallen plekken voor tent/camper. mooie luxe stacaravans te huur. overdek zwembadje. weinig/niets te doen voor kinderen. zeer vriendelijk personeel.

prima locatie

Landeweerd, 11-1-2015
    Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.
Engeland scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3419 reviews