• 8.398

Sorteren

10.304

vakanties Engeland

Reviews over accommodaties in Engeland

Fijn hotel als uitvalsbasis om londen te ontdekken

Janine van Leeuwenberg
    19-9-2018

Prima hotel als uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Kamers zijn netjes en schoon en niet al te groot maar alles aanwezig. Bed is prima. Op de kamer was ook een tv en waterkoker aanwezig. Ontbijt is echt top. Van crusly en cornflakes tot het traditionele ontbijt met spek, ei en bonen.

Oke verblijf, maar niet nog eens

Inge P
    15-9-2018

Aangekomen matig vriendelijk personeel aan de incheckbalie. Met trage lift naar 1e verdieping . Verouderde kamer. Kledingkast sloot niet, lade van nachtkastje werkte niet, vlekken op behang. Badkamer ok. Klein maar alles aanwezig. Wordt echter minimaal schoongemaakt . Haren op tegels en wasbak . Bedden prima.Kamer aan voorzijde hotel. Raam kon open maar s nachts overlast uitgaanspubliek en gasten hotel stonden onder raam te roken. Kamers zijn redelijk gehorig . Ontbijt ok, te weinig ruimte in de kelder voor alle gasten, dus soms wachten .Personeel ontbijt erg aardig. Lounge en bar gezellig. Ligging hotel prima. Eetgelegenheden en winkels op loopafstand . Winkelcentrum Whiteley’s stelt echter niets meer voor, staat zo goed als leeg. Bushalte op loopafstand , evenals 2 metro stations . Ook Kensington Palace en Kensington Gardens en Hydepark op loopafstand. In de prijsklasse van dit hotel heb ik in betere hotels geslapen .

top!!

Tishauser
    10-9-2018

Toplocatie voor gezinnen met jonge kinderen. Eindeloos veel leuks te doen, wat Ruud ook nog eens van tevoren in een overzichtelijke lijst toestuurt. Wandelen, fietsen (wel bergen!), strandjes, musea en pretparken (te veel om op te noemen. Op de locatie zelf hebben we onze kinderen (5 en 6) ook amper gezien. Het terrein is veilig en een waar speelparadijs, zeker als er ook nog wat leeftijdsgenootjes zijn. (ouders van jonge kinderen: "wij hebben een boek gelezen!!! ;-)"

De appartementen zijn niet heel groot, maar slim ingericht en daardoor ruimte genoeg. (wij hadden erg mooi weer)

Wij willen zeker nog eens terugkomen, want er is nog zoveel te doen!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 8-10-2018

Dank voor jullie aardige woorden familie Tishauser, en dat jullie het zo goed naar de zin gehad hebben.

Hopelijk tot ziens?

Prima, modern hotel in het hartje van Londen

Kuiper
    27-8-2018

Prima hotel, heel goed gelegen zodat je eigenlijk overal in het centrum snel bent. Prima kamers, rustig en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer goed ontbijt maar ook het avondeten is uitstekend. Wel stevig aan de prijs, zoals alles in Londen

Fijne plek

Peter
    26-8-2018

Erg charmant en prettig verblijf en een fantastisch vertrekpunt om trips te ondernemen in het prachtige zuid Devon. De farm was gezellig met een speeltuin en voetbalveldje voor de kinderen, die de aanwezigheid van de de varkens, geiten en hond zeker konden waarderen. Als je van fietsen houdt is het zeker een aanrader. Samen met Ruud een mooie rit gemaakt. Prachtig heuvelachtig terrein. Uitdagend maar goed te doen. Dank hiervoor!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018

Dank voor jullie vriendelijke woorden Peter en familie. Stellen we zeer op prijs.

Ook altijd leuk om er samen met een gast met de racefiets op uit te gaan, dus ook daarvoor: bedankt! Hopelijk tot ziens?