• 1.704

Reviews over accommodaties in Engeland

Prima.

Veer
    2-9-2018

Goed hotel met een perfekte ligging. Wine and cheese tot 20uur gratis wat nice is. Londen is gewoon duur dus kamers zijn prijzig. Bedden beetje hard voor mijn smaak. Geen restaurant verder.

Prima, modern hotel in het hartje van Londen

Kuiper
    27-8-2018

Prima hotel, heel goed gelegen zodat je eigenlijk overal in het centrum snel bent. Prima kamers, rustig en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer goed ontbijt maar ook het avondeten is uitstekend. Wel stevig aan de prijs, zoals alles in Londen

Kindvriendelijk

Judith
    14-8-2018

Een van de weinige Engelse campings met zwembad (gratis, maar kids ondanks zwemdiploma's alleen onder toezicht van volwassenen) en veel speelruimte voor de kids. Zeer ruime plekken die je op het grote tentenveld zelf mag uitzoeken. Wc-gebouw schoon, maar ver. Broodjesservice en bar prima. WiFi matig. Henley is een gezellig stadje met leuke winkels, prima supermarkten en voldoende restaurants en pubs. Prachtige ligging aan de Thames.

Top vakantie

N
    25-7-2018

Mooie locatie aan de Theems. Je moet wel geluk hebben met de plaats van je caravan. Ze staan erg dicht op elkaar. Wij hadden de mazzel dat er voor onze caravan geen andere caravans stonden, waardoor we lekker van ons af konden kijken. (Uitzicht op de Theems). Ook hadden we een fijne, ruime caravans. Mooie indeling en van allerlei gemakken voorzien.

Uitstapjes naar Rochester en Londen zijn zeker aan te raden. Wij zijn trouwens niet met de trein naar Londen gegaan, maar hebben de auto geparkeerd vlakbij de tower. Dit was prima te doen.

Het zwembad was inderdaad aan de kleine kant. Wel fijn dat er een buitenbad was.

prima locatie

Landeweerd
    11-1-2015

Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.