• 1.150

1.397

vakantie Londen

Reviews over Londen

Op zich Prima maar kan zeker beter

Ilse Havenaar,
    14-12-2018

Op zich prima hotel. Bedden niet erg comfortabel waardoor ik last van mn heup kreeg. Douche is veel te laag niet verstelbaar..maar ok voor een paar dagen.. Kamer was schoon en netjes. Geen bar bij het hotel dus wel jammer. Geen informatie of boekjes van activiteiten in londen omgeving. Heel erg karig vonden we dat.. ook geen informatie van leuke tentjes in de buurt vlakbij het hotel die vlak achter het hotel liggen kleom stukje wandelen want bij het hotel zelf is niks te doen. daar kwamen we op de laatste dag pas achter... erg jammer was dat..lag Alleen een stads plattegrond. Personeel mag wel iets vriendelijker en gastvrijer zijn.. gedag en hallo zeggen als je binnen komt zou al fijn zijn. Ontbijt is eenvoudig. Maar wees op tijd anders zijn de gekookte eieren op. Alleen ham kaas en jam als beleg. Verder niet. Afbakbroodjes en croisantjes. Toast en melk met havermout /cerial dingen. Koffie/thee word aan tafel geserveerd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lois,
    12-12-2018

Goed hotel op een fantastische ligging. Dicht bij de underground Lambert north. Vriendelijk personeel, ontbijt was heel simpel maar goed. Sommige dingen zijn wel aan vervanging toe, oa. Het kleine koelkastje bij het ontbijt waar de toetjes in staan. Het deurtje valt er gewoon uit.

Kamer ook prima.

Dit heeft niks met het hotel te maken, maar reis je daar met een oyster kaart lever hem dan ergens weer in London in en neem een enkeltje naar het vliegveld. Op London city AirPort worden de oyster kaarten niet ingenomen en blijf je dus met een kaart ter waarde ban £ 5,00 zitten.

Prima hotel,met super ligging!

Diana,
    9-12-2018

Prima hotel,goede kamers,badkamer niet groot. En de temperatuur op de kamer is erg hoog wij hebben met de overgordijnen open en het raam open geslapen dan is het te doen. Verder heeft het hotel de ideale ligging. 100meter van het station,achter het hotel het grote winkelcentrum en recht tegenover het station een wat kleiner centrum. Ligging is echt top. Ontbijt is niet zo uitgebreid. Wat broodjes met vleeswaren en kaas,jam en gekookt eitje,dat was het,maar wat er ligt is wel goed. Wij zouden hier zeker teruggaan.

Rustig gelegen hotel.

Miranda Gerrits,
    7-12-2018

Goed hotel, schone ( ietwat kleine ) kamers. Behulpzaam personeel achter de receptie. Kamer werd goed schoon gehouden. Schone handdoeken idem. Ontbijt is karig, eitje laten bakken is mogelijk tegen betaling. Metrostation ligt om de hoek

Prima hotel op een fantastische locatie!

Kjeld,
    1-12-2018

Royal National is een groot hotel in de wijk Saint Pancras. De ligging van het hotel is geweldig, met een bushalte voor de deur waar meerdere buslijnen, onder andere richting Oxford Street, stoppen. Ook ligt het metrostation "Russell Square" op loopafstand. Vanuit Heathrow Airport kun je met de Piccadilly Line zonder over te stappen rechtstreeks naar dit station reizen. Als je met de Eurostar naar Londen reist, kan je vanaf St. Pancras Station een rechtstreekse bus of metro naar Russell Square nemen. Het hotel zelf is prima. De kamers zijn schoon, en er is voldoende ruimte. Het is een kolossaal gebouw met honderden kamers, dus houd er rekening mee dat je binnen het hotel aardig wat moet lopen als je niet dicht bij de ingang zit. Het enige echte minpunt is het ontbijt, wat alleen maar bestaat uit oudbakken broodjes, toast en jam. Er zitten genoeg ontbijtshops in de omgeving waar je veel lekkerder kunt eten, dus dat is zeker een aanrader.

Londen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1522 reviews