We hebben een aantal aanbieders voor Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over Londen

london was amazing

febe
    12-10-2019

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Afgelopen zomer ben ik met enkele vrienden op citytrip naar Londen geweest. Het was zo geweldig. Er is zoveel te zien. De eerste dag bezochten we London Dungeon en de London Eye. De London Dungeon is een spannende attractie die je terugvoert in de tijd. Toen we aan de top van The London Eye stonden, hadden we een geweldig uitzicht over heel Londen. De mensen in Londen waren erg vriendelijk. Er zijn veel goede restaurants. En reizen is heel eenvoudig omdat er veel mogelijkheden zijn. Londen is de mooiste stad ter wereld.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ervaring

Pien
    28-7-2019

Ik was bij vrienden op bezoek en dat beviel heel erg! Londen heel goed verkend met tips van de vrienden waar we verbleven. Zeker aan te raden langs de welbekende highlights te gaan, alleen een beetje jammer dat de Big Ben in de stijgers staat. Helaas kan je daar niets aan doen.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige stad!

Monique
    19-7-2019

Wat een heerlijke stad om te verblijven, mensen zijn leuk, sfeer is goed en er is zat te zien en te doen. Openbaar vervoer is prima geregeld, en makkelijk toegankelijk met de kaart voor 1 of meerdere dagen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Na 5 keer nog steeds geweldig 🥰

Marijke Lock
    6-7-2019

Het handigste vervoersmiddel is de metro. Koop een visitors pass om onbeperkt met metro tram en bus te kunnen reizen. Wat je echt niet mag missen in Londen is natuurlijk de London Bridge (wil je naar binnen koop van tevoren een ticket en je kunt de rij overslaan). Londen Eye is ook wel cool met mooie vergezichten, je koet alleen geen hoogtevrees hebben. Bij de O2 Arena kun je met de Emirates airlines kabelbaan over de Theems, wel geinig maar niet heel veel te zien voor mooie net te ver buiten de stad. Buckingham Palace moet je op zondag heen voor changing the Garda, daar maken ze heel soectakel van, wees wel op tijd anders kun je niet heel veel zien. Westminster Abbey en de big ben worden gerenoveerd dus ingepakt en niet echt de moeite om naar toe te gaan momenteel. Piccadilly circus kun je in de buurt heerlijk winkelen en eten. En er is nog zoveel meer te zien en te doen in Londen maar dat past niet meer in dit tekstveld

Gereisd Met partner in mei 2019

Super genoten!

Wilma van Steen
    8-5-2019

Zorg dat je van te voren een oysterkaart koopt. Net als bv de kaarten voor een bustour. Echt een aanrader zo'n bustour. Je ziet veel meer en tussendoor stap je gewoon uit en stapt vervolgens weer op. Loop lekker door de diverse parken. Schrik niet van de hoeveelheid eekhoorns die je ziet!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Londen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1577 reviews