We hebben een aantal aanbieders voor Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over Londen

Geweldig

John Gastelaars,
    19-3-2019

Een dagje in Londen . Niet alles gezien maar wel gericht naar Selfridges en Harrods geweest. Diverse parken doorgelopen en heerlijk gegeten Fish and chips op Piccadilly Circus. Een heerlijke dag met mooi weer. Wel vermoeiend met de bus heen en weer maar het was het waard.

Gereisd met vrienden in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jana Dhanyns,
    12-3-2019

Ik ben 1 dag naar londen geweest met touroperator. Het is zeker een aanrader! Londen in heel mooi om te zien. Ik had ogen te kort om alles te zien in londen en de service van touroperator was heel goed.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Addie,
    27-11-2018

Londen is een super hippe stad, shorditch is een hele leuke buurt met veel mooie en leuke winkeltjes en restaurants, eten bij sushi samba op de 38e etage van sales building, eten bij Barafina in Coal yard bij kings cross, ook daar lekker eten bij Dishoom!!! Lekker slenteren door Soho.

Gereisd met partner in november 2018

Oyster card, OV app en Shard in de avond.

Rene,
    20-11-2018

Zorg er voor dat voor je naar London gaat je online een Oyster Visitor card besteld. Het is de openbaar vervoer pas van London. Een OV app van London is ook handig. Het OV netwerk van London is uitstekend. Met de app er bij reis je snel en makkelijk de stad in de ronten. Wat ik ook kan aanraden in de donkere maanden. Koop van te voren een ticket om The Shard te bezoeken. En dan dus voor de avond. Je kan dan vanaf de 72e verdieping over heel London kijken. London verlicht is een schitterend gezicht.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Stefan,
    8-11-2018

Als je een dag naar Londen moet je wel rekening houden dat je weinig slaapt en het een hele lange dag is. Maar desondanks hebben we er een top dag gehad. Alles is ook goed aan te lopen en je kan een city fiets voor pond per 24 uur gebruiken! Echt top!

Gereisd met vrienden in november 2018
Londen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1526 reviews