Dominicaanse Republiek

We hebben een aantal aanbieders voor Dominicaanse Republiek voor je op een rij gezet:

Regio's in Dominicaanse Republiek

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

vakanties Dominicaanse Republiek

Reviews over accommodaties in Dominicaanse Republiek

Prachtige ligging

An,
      16-3-2019

Super aardig personeel en mooi uitzicht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

van der Meer,
      18-11-2018

Hier is groots echt groot. Heerlijk resort waarin je heerlijk tot rust kan komen. Ook is het zeker de moeite waard om het luxe resort eens te verlaten en het Dominicaanse binnenland te bezichtigen. Op die manier krijg je een goed beeld hoe divers en verdeeld het land is, hoe veel prachtige natuur er is en bezoek ook zeker Santo Domingo als eerste stad in de nieuwe wereld. Genoeg te doen, in het resort en in het land; wij willen zeker nog wel eens terug! Het weer in november; graadje of 30 :-).

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste vakantie ooit!

Jonneke,
      13-11-2018

Fantastisch hotel! Je wordt de hele dag in de watten gelegd. Je hebt verschillende restaurants waar je heerlijk kan eten. Wij hadden een swimup room. Zo vanuit je bed het zwembad in, niks geen gezeul met je spullen van en naar zwembad heerlijk! En zelfs je drankje brengen ze vanuit de bar naar het water bij je kamer. Gaan graag nog een keertje terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Super leuk resort,top geregeld zou graag weer gaan

Desiree,
      4-11-2018

Super mooi resort je voelt je echt een koning daar het personeel is heel behulpzaam zonder dat ze er fooi voor verwachten,zelfs op het strand wordt je bediend,standaard heb je een whirlpool bad bij je kamer op het balkon, ontvangst is ook super met een dj bij de entree en een rode loper, er worden leuke feesten georganiseerd elke middag een leuke pool party met dj.maar ook voor je rust kan je er terecht voor ieder wat wils.als ik een min puntje moet bedenken dan is het dat er alleen bier in de minibar zat kwa alcohol.zelfs de roomservice zit is gratis 24 uur per dag.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon prima te doen !

Ronald Selected,
      27-9-2017

Prima hotel, via touroperator aanbieding...voor het geld alles prima...personeel aardig,eten was lekker,en het zwembad ok !

Dus wil je een keer cheap ass Dominicaanse doen ,ga je gang !

achterdoor liggen wat nieuwere kamers,dus de lage nr <100 zijn beter en liggen aan rustiger zwembad

enigste minpunt waren de glazen,zijn altijd op !

Gereisd met partner in september 2017