vakanties Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

Mooie camping maar geen zin in schoolkampen meer!

Dionne,
    26-8-2018

Het is een supermooie camping met zeer veel faciliteiten. Voor de animatie moet je een pas kopen of strippen en dan kan je naar de binnenspeeltuin, zwembad, midgetgolf etc. Heel uitgebreid allemaal. De camping ligt ook wel achteraf, grote supermarkten zijn 20 minuten rijden.

Wij verbleven in een strandhuisje, was ook mooi, wel behoorlijk aan de prijs vergeleken met de andere campings die we in Denemarken hadden. De strandhuisjes grenzen aan een groot veld waar -in ons geval- een schoolkamp met 120 kinderen was en op de dag voor vertrek ook een nog een soort schoolreisje die voor onze ontbijttafel een potje slagbal stonden te spelen. Hier hebben we uiteraard over geklaagd en we kregen ook restitutie van wat activiteiten maar dit is wel gangbaar in augustus als de scholen zijn begonnen op deze camping. Dus daar moet je wel even rekening mee houden.

Kleinschalig en net

Bosma,
    25-6-2018

Kleinschalig en netjes

Keurig en gezellig ingericht hotel. De badkamer is wel gedateerd en oud bollig (zie foto) mag wel eens ge-update worden. Bedden zijn heerlijk, echter is de slaapkamer aan de krappe kant. Prijs van de hotelkamer is fors vergeleken met de Nederlandse. Ongeveer 200,00 per nacht. Daarbij komt nog het ontbijt van 25,00 euro. Het ontbijt is overigens prima. Heerlijk zijn de aardbeien/banaan smoothies! Het hotel ligt wel een stukje van het centrum. Op de fiets is alles in Kopenhagen goed te ontdekken. In het hotel hebben ze een soort vouwfietsjes te huur. Door de kleine wielen is het gevaarlijk fiets bij stoepen en kinderkopjes klinkerwegen in Kopenhagen. Als je het hotel uitstapt en rechts 100 tot 150 mtr het centrum inloopt zit ook een fietsverhuur die normale fietsen verhuurd. Daarnaast zijn deze goedkoper! Een volgende keer zou ik liever nog wat meer in het centrum willen zitten, echter is dit aanzienlijk duurder!

Onverwacht goed.

Hennie,
    9-6-2018

Centraal gelegen op loopafstand van het centrum van Kopenhagen o.a. Tivoli. Gelegen aan drukke weg, maar in het hotel merk je hier absoluut niets van. Bijzonder is naast de moderne lift, de nog steeds werkende originele lift voor 2 personen. Ontbijt is goed. Personeel is uiterst vriendelijk. In de receptie zitje met gratis koffie en koek.

Prachtige camping. Veel extra kosten. Rust in mei

Eline,
    16-5-2018

Aankomst was wat vervelend. We kwamen rond vijf uur aan, buiten openingsuren receptie en het gaf nog wel even gedoe om in te checken. Moest via een apparaat, maar hoe we aande sleutel moesten komen, was ons niet duidelijk. Uiteindelijk met de telefoon gebeld en toen goed geholpe. Het gaf mede wat ergenis omdat er wel een medewerker in de receptie zat. Huisje prima. Netjes en schoon. Meivakantie laagseizoen. Waren nauwelijks gasten. Park uitgestorven. Wel erg mooi! Mooi klimbos met luchtkussens en we zaten zo ongeveer naast de Oostzee. Uitstapjes gemaakt naar mons klint, kopenhagen ( met trein vanaf faxeladeplats), svens klint en grote zandafgraving bij Faxe. Als je rust zoekt in de meivakantie hier gaan zitten! Enige in 20 huisjes! Sanitair camping bekeken: top!

Opletten op rekening. Volgens mij hebben we toch twee keer schoonmaakkosten betaald. Elctriciteit apart afgerekend. Kijk goed of je de laagseizeon prijs krijgt!

Geweldig

Corinne,
    20-6-2017

Het is een mooi hotel met ruime nette kamer. De badkamer is netjes en ruim. De bedden liggen goed.

Wij hebben nog geen minpunt kunnen vinden.