• Type accommodatie

• Waardering

118 accommodaties in

Kopenhagen

Reviews over Kopenhagen

Een stad zoals geen ander

Olivier, 10-2-2018
    Wij hebben Kopenhagen bezocht in februari, dit zorgde ervoor dat het niet over de koppen lopen is zoals in de zomermaanden en waardoor het rustig en aangenaam vertoeven was op alle te-zien plekjes in de stad. Aanraders zijn zeker de afwisseling van wacht bij het koninklijk winterpaleis en de christiansborg toren die je een fenomaal uitzicht over de stad geeft. Om doorheen de stad te geraken is het zeker een optie om het openbaar vervoer te nemen, aangezien deze zeer frequent rijden (vaak om de 6-10 min), daarnaast zijn er ook vele plaatsen waar je een fiets kan huren en zo de stad verkennen of gewoon te voet (op een klein halfuurtje sta je van het uiterste punt tot in het centrum). Een tip is zeker om je goed warm te kleden aangezien een dagje door de stad struinen bij temperaturen onder 0 niet altijd even aangenaam zijn zonder aangepaste kledij. Al bij al een zeer leuke stad met een mix van stijlen en levenswijzen.

Geweldige stad en je kunt er gezellig winkelen..

Ellie Tjabringa, 7-10-2017
    Vriendelijke bevolking en minpunt kan ik niet bedenken.

Geweldige stad.

Karel en Lydia, 4-10-2017
    Wij waren reeds twee maal in Kopenhagen. Deze stad heeft alles wat je van een stad verwacht, ze is verzorgd, er is cultuur, ze is gezellig en voor de fietsers is het een paradijs.

Helemaal geweldig

Christa, 26-9-2017
    Kopenhagen is niet goedkoop maar voor ons was het geld waard. Leuke winkeltjes, restaurants eventueel cultuur, mooie parken en aardige mensen. Vind het een energieke stad en zeker een aanrader voor ieder wat wils.
Kopenhagen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 219 reviews