We hebben een aantal aanbieders voor Kopenhagen voor je op een rij gezet:

vakanties Kopenhagen

We hebben een aantal aanbieders voor Kopenhagen voor je op een rij gezet:

Reviews over Kopenhagen

Een mooie, afwisselende, relaxte en hippe stad

Sandra
    21-6-2019

Kopenhagen is een verrassende stad met veel leuke plekjes om te ontdekken. Iedereen denkt gelijk aan de zeemeermin, Tivoli en Nyhavn, maar er is zoveel meer te zien in deze stad. Houdt je van alternatief en kunst dan is Christiana een aanrader. Houdt je van lekker eten dan zijn de foodhallen "Torvehallerne" een leuke tip. Wil je je onderdompelen in drukte, toeristen en terrasjes dan is Nyhavn dé beste plek. Maar ook royalty lovers komen aan hun trekken met Slot Amalienborg (wisseling vd wacht) en Rosenburg Slot. Loop ook eens door het park en neem wat lekkers in de orangerie. Je kan natuurlijk eindeloos shoppen aan de Strøget maar zoek ook eens designerwinkeltjes op, daar zijn er heel veel van in de stad! Tivoli is leuk om met jongere kinderen (tot 12 jaar) te bezoeken. Verder kunnen de "Bridge fans" natuurlijk even naar het politiebureau uit de serie of even langs de kade kijken naar de beroemde brug. Een hippe en verrassende stad !

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar.

Monique
    7-4-2019

Kopenhagen is een heerlijke mooie stad om een stedentrip te doen. Vanaf het vliegveld ben je zo in het centrum met de trein. Een aanrader is een 2 daagde ticket voor de Hop onn Hop off bus. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische stad!

Eveline
    13-11-2018

Wij verbleven bij vrienden en daardoor hebben we ontzettend veel dingen in de stad kunnen zien. Op deze manier kwamen we ook buiten de gebaande paden. Zo is de Absalon kerk een absolute aanrader. Een oude kerk omgetoverd tot een grote plek voor de community. Iedere ochtend, middag en avond kun je voor een prikkie met iedereen aan lange tafels eten, mensen leren kennen, spelletjes spelen. 's Avonds zijn we daar naar een Soul feest geweest. Top! Er wordt daar ontzettend veel georganiseerd en echt de moeite om te checken. - Sønder Blvd. 73, København. Vergeet ook geen duik te nemen in de haven! Super schoon water en dit kan zowel in de zomer als winter :)

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldige stad

Lindsay
    21-9-2018

Geweldige stad. Samen met een vriendin was ik in kopenhagen, tijdens de pride! Dat maakte het extra leuk! De stad stond in het teken van wederzijdse acceptatie en feest. Verder zijn er veel mooie plekjes om te zien in kopenhagen. Waaronder vrijstad Christiania, heerlijk varen waardoor je ook de beroemde zeemeermin kan spotten, de mogelijkheid om meerdere paleizen te bezoeken, veel fijne straat muziekanten waar je van kunt genieten, hop on hop offen met de bus, een heus pretpark midden in de stad en een mooi uitgaans leven. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Love it, Kopenhagen

Vera
    16-4-2018

Vanaf het moment dat de deuren open gingen van het vliegtuig rook je de frisse Deense vriendelijke lucht. Het is een prachtige stad met fantastische mooie grote gebouwen en een hele hoop geschiedenis. Veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand en de sfeer is gemoedelijk. De restaurants zijn goed en het Hostel waar ik verbleef was heel hip en tof. Het enige nadeel in Maart is vaak nog de vele regen en sneeuw, waardoor niet alles, zoals Tivoli, open is. En als jet brandalarm in het hostel dan afgaat en je in de handdoekje op straat staat omdat je net wilde douche, dan is het wel heel koud, haha. Als je verder goede dikke kleding aan hebt dan kun je nog steeds lekker genieten en in de vele Espresso huizen een heerlijke warme chocomelk met muffins eten om lekker op te warmen. Kopenhagen is echt een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kopenhagen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 231 reviews