Denemarken

Reviews over accommodaties in Denemarken

Een beleving maar...

Gijs van Heteren,
    13-1-2019

Wat een gigantisch complex rondom Legoland inclusief een vliegveld! De parkeerplaatsen bij Legoland lopen snel vol en hoe eerder je erbij bent hoe dichter bij de ingang. Handig ook om gelijk een parkeerticket aan te schaffen, want bij het naar huis gaan zijn de rijen wat langer. De rijen voor de kassa van Legoland zijn lang(een half uur minimaal) dat komt omdat er ook kaartjes werden gekocht via een ietwat dubieuze constructie en deze mensen staan zwetend te wachten of hun kaartjes wel rechtsgeldig zijn. Legoland heeft qua achtbanen niet zoveel te bieden, onze kinderen zijn Walibi gewend. Wel een prachtig aquarium en een soort Madurodam. De rijen waren niet al te lang, dat kwam ook omdat de schoolvakantie van Deense kinderen was afgelopen. De beleving was fenomenaal en dat compenseerde de ietwat gedateerde attracties. Leuk om meegemaakt te hebben maar we kennen betere pretparken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

een top bestemming voor jong en oud

monique,
    1-12-2018

De huisjes die we hadden waren top. Ontvangst werkelijk alleraardigst en vriendelijk. Het park is ook van alle gemakken voorzien. Veel speelplekken en ruim opgezet. Je kijkt niet bij de buren op tafel wat er gegeten wordt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super

Martine,
    28-10-2018

We hebben een super herfstvakantie hier gehad. Mooie huisjes (open haard, bubbelbad, sauna) dichtbij het strand. Veel leuke activiteiten voor kinderen. Voor sommige moest je wel extra betalen. Onze meiden hebben snoep gemaakt en mee gedaan aan de rollerskate disco. Op dinsdag gingen we naar de familiesauna avond in romulus. We vonden het oceanarium in Hirthals ook een aanrader en de vuurtoren in Lønstrup. Alles kun je boeken via een app, zoals bowlen. Ouders kunnen sporten terwijl kinderen in de overdekte speelhal waren. Handig geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Een geweldige camping voor herhaling vatbaar

Dirkx,
    24-10-2018

Het is een prachtige camping op loopafstand van de zee, Het sanitair was oké ,de kook ruimte was ook erg leuk zo samen koken met elkaar, mooi zwembad ,Alleen dat er weinig verlichting avonds was erg donker. Blavand is ook een leuk klein gezellig dorpje.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super

André en Wilma,
    30-9-2018

Super appartement op de begane grond. Wij zijn hier 2 dagen gebleven. Alles schoon. Een komplete keuken met alles erop en eraan vaatwasser, oven, magnatron en een goede koelkast. De badkamer is netjes met een haardroger. Wij hebben ook een ontbijdje erbij besteld ziet er goed uit. 2 bolletjes 1 sneetje roggebrood kaas en smeerkaas diverse jammetjes 1 pakje sinaasappelsap en 1 bekertje yoghurt met vruchtjes.

Het enige min puntje is dat je bij de buren naar binnen kijkt. Je bent met 10 minuten lopen in Ribe het oudste stadje van Denemarken. Een aanrader om te eten is restaurant Weis Stue wel van te voren reserveren. 1 uur rijden naar Legoland in Billund. Er zijn op het resort diverse speel voorzieningen voor de kleine maar ook voor de wat grotere kinderen. Er is een barbecue plaats en een vuur plaats.

Gereisd met partner in september 2018