1.319

vakantie Denemarken

Reviews over accommodaties in Denemarken

een top bestemming voor jong en oud

monique,
    1-12-2018

De huisjes die we hadden waren top. Ontvangst werkelijk alleraardigst en vriendelijk. Het park is ook van alle gemakken voorzien. Veel speelplekken en ruim opgezet. Je kijkt niet bij de buren op tafel wat er gegeten wordt.

Super

Martine,
    28-10-2018

We hebben een super herfstvakantie hier gehad. Mooie huisjes (open haard, bubbelbad, sauna) dichtbij het strand. Veel leuke activiteiten voor kinderen. Voor sommige moest je wel extra betalen. Onze meiden hebben snoep gemaakt en mee gedaan aan de rollerskate disco. Op dinsdag gingen we naar de familiesauna avond in romulus. We vonden het oceanarium in Hirthals ook een aanrader en de vuurtoren in Lønstrup. Alles kun je boeken via een app, zoals bowlen. Ouders kunnen sporten terwijl kinderen in de overdekte speelhal waren. Handig geregeld.

Een geweldige camping voor herhaling vatbaar

Dirkx,
    24-10-2018

Het is een prachtige camping op loopafstand van de zee, Het sanitair was oké ,de kook ruimte was ook erg leuk zo samen koken met elkaar, mooi zwembad ,Alleen dat er weinig verlichting avonds was erg donker. Blavand is ook een leuk klein gezellig dorpje.

Super

André en Wilma,
    30-9-2018

Super appartement op de begane grond. Wij zijn hier 2 dagen gebleven. Alles schoon. Een komplete keuken met alles erop en eraan vaatwasser, oven, magnatron en een goede koelkast. De badkamer is netjes met een haardroger. Wij hebben ook een ontbijdje erbij besteld ziet er goed uit. 2 bolletjes 1 sneetje roggebrood kaas en smeerkaas diverse jammetjes 1 pakje sinaasappelsap en 1 bekertje yoghurt met vruchtjes.

Het enige min puntje is dat je bij de buren naar binnen kijkt. Je bent met 10 minuten lopen in Ribe het oudste stadje van Denemarken. Een aanrader om te eten is restaurant Weis Stue wel van te voren reserveren. 1 uur rijden naar Legoland in Billund. Er zijn op het resort diverse speel voorzieningen voor de kleine maar ook voor de wat grotere kinderen. Er is een barbecue plaats en een vuur plaats.

P en B van Tol,
    20-9-2018

Wat een mooie camping in schitterende natuur. Dichtbij de indrukwekkende, witte krijtrotsen.

Heerlijk gegeten in het restaurant. Prima sanitaire voorzieningen.

En de sterren : echt awesome !!

Møn is een prachtig eiland !

Echt een aanrader !