vakanties Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

Voor de prijs prima te doen.

Yvonne de Jong,
    5-9-2018

Afgelegen hotel. Schoon, kamers niet ruim en de aan de voorkant gelegen kamers met de ramen open, erg gehorig. Ontbijt heerlijk. Avondeten wat eentonig, als dessert alleen blikvruchten en chocoballen. Al met al voor een korte trip wel aan te bevelen.

Prima camping!

Rolf van der Veld,
    25-8-2018

Deze camping is een voorbeeld voor veel andere campings in Scandinavië. Modern sanitair, mooie keuken en slecht weer faciliteiten. Afgelopen winter is er brand geweest op de camping, er staat nu een nieuw receptiegebouw wat bijna een halve supermarkt is. Lekker verse broodjes en lekker schepijs. En bovenal, de eigenaresse is erg vriendelijk en geeft je gelijk het 'welkom' gevoel. Een aanrader voor deze regio. Niet aan zee maar met 10 minuten rijden ben je daar zo. Ook leuke speeltuin en kinderboerderij.

Geweldige stad om te bezoeken. Prachtig.

Fam. Schievink,
    12-8-2018

Erg goede service en bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone en ruime kamers.

Minder is het geluid dat te horen is die de liften genereren. Daar kun je soms wakker van liggen.

Een uitstekende uitvalsbasis om de stad te bezoeken. Met de bus of metro in no time op de meest interessante plekken en goedkoop. Het Thai restaurants in het hotel is minder. Geen zwembad.

Zeer kindvriendelijke camping

Familie Etten,
    29-7-2018

Een zeer kindvriendelijke camping! Wij hadden een staanplaats naast de speelplaats voor de kinderen. Onze zoon heeft zich daar enorm vermaakt! Goede voorzieningen, hoewel we het douchen best duur vonden;2 Deense Kronen voor 2 minuten douchen.

We hebben prima dagen gehad!

Weekendje Kopenhagen

Rita,
    30-11-2017

Goed, schoon hotel. Goed ontbijt . Enige minpunt dat het ver van het centrum van Kopenhagen ligt. Ongeveer een halfuurtje met de bus.