• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

fantastisch

marco
    6-8-2018

Prachtige ligging aan zee, mooie plekken. De zee is hier ideaal om in te zwemmen. Leuk haventje vlakbij de camping. De camping heeft nieuwe eigenaar in 2018. Tov andere campings aan zee, gunstig geprijsd.

Onverwacht goed.

Hennie
    9-6-2018

Centraal gelegen op loopafstand van het centrum van Kopenhagen o.a. Tivoli. Gelegen aan drukke weg, maar in het hotel merk je hier absoluut niets van. Bijzonder is naast de moderne lift, de nog steeds werkende originele lift voor 2 personen. Ontbijt is goed. Personeel is uiterst vriendelijk. In de receptie zitje met gratis koffie en koek.

Was redelijk

Marlies
    13-5-2018

We zaten in het appartement. Het was erg gehorig, en in de woonkamer waar ook een slaapbank was hing alleen vitrage, geen gordijnen dus al vroeg erg licht. Slaapbank was ook niet echt comfortabel. Wel lekker centraal in de stad, maar een paar minuutjes lopen naar de metro. Veel restaurantjes en supermarkten in de directe omgeving.

Oude meuk

Haas4
    21-8-2015

Tsja..... Huisje was niet veel.erg oud allemaal. Maar de dames vermaakten zich prima bij zwembad. Jammer van de vele muggen en er was een plaag van torretjes! Dorpje erg leuk!

Seeland & Kopenhagen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 307 reviews