Sorteren

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

prima

Maaike
    12-8-2018

Prima huisje. Prima camping om Kopenhagen en omgeving te bezoeken.

Relaxed hip hotel

Patricia
    21-7-2018

Super relaxed hotel. Schone standaard kamers. Heel aardig personeel. Ligging rustig en toch goed bij metro (Forum station) en dicht bij stad.

Download DOT app om openbaar vervoer kaart te kopen met je mobiel. Super handig: kan je trein, metro en bus mee in. En Rejseplanen App is handig om bustijden en route te plannen.

Kleinschalig en net

Bosma
    25-6-2018

Kleinschalig en netjes

Keurig en gezellig ingericht hotel. De badkamer is wel gedateerd en oud bollig (zie foto) mag wel eens ge-update worden. Bedden zijn heerlijk, echter is de slaapkamer aan de krappe kant. Prijs van de hotelkamer is fors vergeleken met de Nederlandse. Ongeveer 200,00 per nacht. Daarbij komt nog het ontbijt van 25,00 euro. Het ontbijt is overigens prima. Heerlijk zijn de aardbeien/banaan smoothies! Het hotel ligt wel een stukje van het centrum. Op de fiets is alles in Kopenhagen goed te ontdekken. In het hotel hebben ze een soort vouwfietsjes te huur. Door de kleine wielen is het gevaarlijk fiets bij stoepen en kinderkopjes klinkerwegen in Kopenhagen. Als je het hotel uitstapt en rechts 100 tot 150 mtr het centrum inloopt zit ook een fietsverhuur die normale fietsen verhuurd. Daarnaast zijn deze goedkoper! Een volgende keer zou ik liever nog wat meer in het centrum willen zitten, echter is dit aanzienlijk duurder!

Oude meuk

Haas4
    21-8-2015

Tsja..... Huisje was niet veel.erg oud allemaal. Maar de dames vermaakten zich prima bij zwembad. Jammer van de vele muggen en er was een plaag van torretjes! Dorpje erg leuk!