Sorteren

vakanties Seeland & Kopenhagen

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

P en B van Tol
    20-9-2018

Wat een mooie camping in schitterende natuur. Dichtbij de indrukwekkende, witte krijtrotsen.

Heerlijk gegeten in het restaurant. Prima sanitaire voorzieningen.

En de sterren : echt awesome !!

Møn is een prachtig eiland !

Echt een aanrader !

Fantastisch !

P en B van Tol
    20-9-2018

We hebben genoten ! Wat is dit een mooie camping !

Je kunt zien dat alles met liefdevolle aandacht tot in de kleinste details is gestyled.

Prachtige planten, bloemen en bomen.

Kaarsjes als het donker wordt.

TOP !!

Geweldig!! Een cijfer 10. Die geef ik zelden

CJansen
    22-8-2018

Super camping! Goed geregeld, goed verzorgd. Schoon sanitair. Op blote voeten of sokken lopen in de sanitair ruimtes. Blauwe overtrekhoesjes aanwezig om over de schoenen te trekken mocht je toch je schoenen aan willen laten. Zo blijft alles schoon en ontstaat er geen zandbak of grasmat binnen. Heel goed! Zeer vriendelijke campingeigenaren die van s'morgens vroeg tot 'savonds laat in de weer zijn om alles goed te houden voor de gasten.

Camping gunstig gelegen tov het centrum. Twee winkels voor de boodschappen op loopafstand.

Hillerod zelf is leuk om te bezoeken. Een half uur rijden vanaf Hillerod ben je aan de kust (west of noord of oost). Heerlijke en mooie stranden. Kopenhagen op half uur rijden met de auto en ook goed bereikbaar met de trein (opstappen in Hillerod).

Tevens prima camping als stop van of naar Zweden.

Wij gaan nog een keer terug op bezoek.

Oja, ik geef bijna nooit tienen. Ben kritisch

Geweldig

Mathijs
    22-8-2018

Super vriendelijke eigenaren, echt een heel fijne, gezellige, knusse en goed verzorgde camping. Ideaal voor uitstapjes door heel nord sealand incl kopenhagen (trein 30 min)

Goede uitvalsbasis voor centrum Kopenhagen

Fam. Broekhuis
    15-8-2018

Fijne stadscamping met goede (trein)verbinding naar centrum van Kopenhagen.

Sanitair is goed en schoon, maar te beperkt gezien de omvang van de camping.

Kleine speeltuin waarin kinderen zich prima konden vermaken. Jammer dat nabijgelegen zwembad net dicht was toen wij er waren.

Gedreven eigenaresse die met veel zorg voor haar gasten de camping runt. Dat is onder ander terug te zien in sanitair en de aankleding van camping (planten, fijne keuken om te gebruiken etc.)