Sorteren

Reviews over accommodaties in Seeland & Kopenhagen

Prachtige, natuurlijke gezinscamping

Remmert
    22-4-2018

Een prachtige camping, waar we jaren geleden een keer eerder hadden gestaan, maar toen zonder kinderen. Toen was het al prachtig (op het aparte tentenveld aan de overkant van de straat, heerlijk rustig), maar nu met drie kinderen van 3, 5 en 6 en een hond ook een topervaring. Niet de goedkoopste camping, maar daarvoor krijg je ook heel wat terug. Netjes en veel sanitair, lekker zwembadje, en het beste van alles: zelf je plek uitkiezen. Dit laatste echter was bij aankomst wel het enige minpuntje. Omdat door de regen van de voorgaande dagen niet alle plekken makkelijk bereikbaar waren voor auto met caravan, waren de dames die ons hielpen een plek te vinden erg gestresst. Ze wilden ons zo snel mogelijk een plek wijzen en dat is niet ontspannen als je er net een dag rijden op hebt zitten.

Verder echt een hele goede camping. Hondendouche, hondenbos waar je hond los kan lopen, mooie omgeving, veel speelgelegenheid, prachtige sterrenhemel.

Prima

L.
    15-4-2018

Klein hotel, gunstig gelegen. Vriendelijk personeel. Vanaf het hotel kun je lopend of met de bus naar het centrum.

Ontbijt is minimaal, maar prima om de dag mee te beginnen.

Kamers zijn erg klein en gehorig, niet voor herhaling vatbaar!

Fantastische mooie Kopenhagen!

Bernadette & Alie
    11-2-2018
    We hadden geluk met het weer. Leuke uitstapjes gedaan en alles was goed met de metro te doen. Hou er wel rekening mee dat alles erg prijzig is. We zijn zelf een dagje naar Malmö gegaan met de trein. Ook super leuk voor een dagje. Ook een fietstocht is aan te raden met een gids. We hebben veel gegeten in Fields dat is dicht bij ons hotel. En de Nyhavn was leuk om te zien. En een leuke boottocht ook aan te raden. Streetfood tov Nyhavn is ook aan te bevelen. Gezellig en lekker eten en drinken. En een aanrader de ronde toren te beklimmen in de wijk Cristianahaven. Waar ook de hippie wijk Christiania is.

Oude meuk

Haas4
    21-8-2015
    Tsja..... Huisje was niet veel.erg oud allemaal. Maar de dames vermaakten zich prima bij zwembad. Jammer van de vele muggen en er was een plaag van torretjes! Dorpje erg leuk!
Seeland & Kopenhagen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 306 reviews