Coral Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Bay voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Bay voor je op een rij gezet:

Reviews over Coral Bay

Mooie streek met veel mogelijkheden.

Antonie Zwennes,
    28-3-2019

Is een leuk klein plaatsje met een aantal goede restaurants, banken en een grote supermarkt. Strand ligt op 3 haltes met de bus ca 5 minuten. Met de bus in een half uur in Paphos. Van het busstation is de hele regio Paphos te bereizen. Soms moet wel via Paphos Harbour worden gereisd. Naast het bussation ligt een mooi strand. Wordt goed schoongehouden en ligbedden en parasols verhuur. Wij hebben heel veel met de bus gereisd en zo een goede indruk van de mooie omgeving gekregen. Dichtbij enkele archeologische parken en het plaatje Polis is met een mooie busrit binnen een uur te bereiken. Mogelijkheden om te wandelen. Voor winkels e.d. zul je naar Paphos moeten voor een breder assortiment. Is daar een mooie koopmall.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, maar druk zandstrand

Pieter,
    23-7-2017

Coral bay heeft een fraai zandstrand. Voorzien van nodige verhuur ligbedden en parasols. Water is mooi helder, maar niet interessant voor snorkelen: werkelijk niets te zien. Verder twee strandpaviljoens, die wat aan de ptijs zijn. Komen veel engelsen.in directe omgeving veel gezellige horeca gelegenheden, voor elk wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig strand

W.Florusse,
    8-10-2012

Coral Bay is een prachtig zandstrand zonder stenen. Ook in het water geen steen of kei gezien. Je hebt er beslist geen waterschoenen nodig. Er zijn diverse watersportaktiviteiten te doen. Voor € 7.50 huur je 2 bedden en 1 parasol. Het dorp zelf bestaat uit een straat met diverse bars, restaurants en winkels. In de bars is er á vonds meestal entertainment.

Gereisd met partner in Tue Sep 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Coral Bay scoort een 6,4 uit 10, op basis van 15 reviews