Sorteren

Reviews over Akamas / Polis

Cyprus is geweldig in deze tijd van het jaar!

Nina029
    4-10-2017

C&A-appartments is een fijne accommodatie in Polis, regio Paphos. Alles is aangepast voor mensen met een lichamelijke beperking d.w.z. badkamers, zwembad, ligbedden bij zwembad.

Elke dag is er een prima [veelal op Engelsen georiënteerd] ontbijt, en een door Eva klaargemaakt diner.

Polis is een klein plaatsje waar niet zo heel veel te doen is, afgezien van een aantal souvenirwinkels en restaurantjes. Je hebt óf eigen vervoer óf het vervoer van C&A nodig om ergens te komen. Wat ik persoonlijk jammer vond is dat écht voor álles betaald moet worden d.w.z. voor een ritje naar het strand = € 40,00. Ik sluit me wat dat betreft aan bij een eerdere beoordeling, waar geschreven werd dat je overal je portemonnee voor moet trekken.

Low budget hotel prima als je weinig eisen hebt

Muis
    1-10-2017

Op internet las ik de meest vreselijke recensies ( na het boeken van dit hotel) en wist dus niet wat ik moest verwachten.

Het is mij 100% meegevallen. Een low budget hotel maar prijs/ kwaliteit prima. Ik had een 2 persoonskamer voor alleen gebruik, dat was prettig. Helaas veel lawaai 's nachts door de straat waar hij aan staat ( mogelijk met zee zicht minder lawaai). Verder waren de kamers erg warm, durfde de airco niet te gebruiken daar alles erg gedateerd was ( bang voor schimmels). Badkamer was prima, wel oud maar schoon. Elke dag schone handdoeken. In polis veel eetgelegenheden en bussen naar veel andere plaatsen zodat je wat kunt zien ( polis zelf niet heel levendig) in latchi 10 minuten met de bus, kun je je beter vermaken.Hotelpersoneel weinig gezien, maar waren vriendelijk. Zwembad bij het hotel prima. Bar altijd gesloten? Enorme Supemarkt schuin tegenover hotel, met prima prijsjes. Kortom een zonnige vakantie voor weinig geld om even tot rust te komen!

Basic appartement maar harde bedden

Rene
    5-9-2017

Toeslag voor fan of airco is niet echt klant vriendelijk.

Kei hard en smal bed. Voor deze prys had ik meer verwacht.

Erg aardig personeel.

Dicht by knus centrum.

Prima hotel, waar voor je geld,

jac
    11-4-2016

Ligt wat afgelegen, maar voor mensen die van natuur houden perfect gelegen vlakbij akamas natuur trail. zijn hier maar twee nachten verbleven, als we in dit gbied terug komen, dan zeker een optie voor langer verblijf.

Ideaal, klein paradijsje

Cor de Bruyn
    26-5-2012

De gehele accommodatie is er op gericht om de bezoekers het naar hun zin te maken. Het wordt gerund door 1 familie, die je in de watten legt.

Fantastisch.

Akamas / Polis scoort een 8 uit 10, op basis van 13 reviews