We hebben een aantal aanbieders voor Miami Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami Beach

Wel bijzonder

Schuiling,
    9-3-2019

Miami wordt overschat. Het is er druk, het is duur. Leuk om bijvoorbeeld Ocean Drive te bewandelen en het Art Deco district. Maar dat is het dan. Zit het weer tegen dan is er weinig te doen maar dan is de Sawgrass Mill Outlet een mooi alternatief

Gereisd met partner in februari 2019

Je kijkt je ogen uit maar veel en veel te duur

Frank,
    14-11-2018

Ben het zeer oneens met de vorige schrijven v.w.b. de prijzen. Wij vonden Miami Beach ontzettend leuk maar onbetaalbaar. 13 dollar voor een biertje, 35 dollar voor een cocktail. Een lunch voor zn tweetjes met een glaasje wijn kost je snel 100 dollar. Onze indruk was verder dat South Beach vooral bevolkt wordt door "foutje" gastjes (mannen van nog geen 30) met en foute uitstraling en veel te dure auto's. Navraag leerde ons dat de georganiseerde misdaad hier hoogtij viert.

Al met al een leuke ervaring voor maximaal 3 dagen. Daarna hadden wij het gezien.

Gereisd met partner in november 2018

Een hele leuke 'over the top' ervaring.

Angela,
    11-9-2018

Miami Beach is een ervaring als uit de serie Miami vice. Speedboten, prachtige auto's, mooie schone stranden, hoge gebouwen. Op elke hoek wel iets bijzonders. Onze ogen uitgekeken. Wij hebben veel gelopen maar ook met de bus naar het vaste land Miami. Op veel plekken staan huurfietsen in rekken die je voor een uur of langer kan meenemen en op andere plekken weer terug kan zetten. Genoeg restaurantjes waar je voor normale prijsjes lekker kan eten. Je krijgt grote porties. Het is een 24/7 cultuur. Voor een week genoeg om te zien.

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastisch mooi weer, overdag 32C, nacht 28C

Paul van der Zon,
    5-8-2017

Veel restaurants en winkels, alle prijzen zijn exclusief servicekosten en lokale belastingen, ff op letten. Heerlijk strand aan de atlantische oceaan. Full service (vh hotel); zonnebedden en parasol. Service op het strand, eten en drinken (betaald).

Ideaal voor een relax- / uitgaansvakantie, in Miami Beach is verder niet heel veel te doen. Natuurlijk wel een excursie maken naar de everglades.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

speciaal zeer gezellig

patricia,
    20-2-2017

zeer gezellig als je van nachtleven houd

winkeltjes en straten fleuren bij val avond gezellig op

neem de trollybusjes goedkoop of gratis en je komt op plaatsen waar je nooit anders komt

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2016