We hebben een aantal aanbieders voor Miami Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami Beach

Gezellig knus hotel

Sheila,
    26-12-2018

Het hotelpersoneel is geweldig en behulpzaam vanaf je eerste contact. Tevens zijn de mensen in het restaurant net zo gezellig. Het hotel is gehorig maar prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zou zelf wel een andere kamer willen hebben omdat die er leuker uitzagen dan de mijne qua indeling en luxe.

Gereisd met vrienden in december 2018

Tevreden

Nina,
    25-9-2018

Super hotel. Door alle recensies hier heb ik bijna afgezien van het boeken van dit hotel. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en ze waren heel attent. Receptie heel behulpzaam, met extra handdoeken en uitleggen hoe wij het beste konden gaan reizen naar bepaalde plekken.

Hotel ligt gewoon aan het strand. Minpunt dat wij moesten betalen voor een ligstoel. Het zou makkelijker zijn geweest als het gewoon inbegrepen in de prijs zat net als bij de omliggende hotels.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima uitvalsbasis!

Jocebro,
    14-9-2018

Prima uitvalsbasis om Miami of rest van Florida te verkennen. Gratis Trolleybus (maar ook buslijnen naar AirPort) stopt voor de deur die regelmatig naar 17th Street Collins rijdt (Ocean drive op 15th st); via valletparking (ca $ 30/dag) geen omkijken naar auto en je zit zo op snelweg naar AirPort, noorden of richting Keys. Beetje jammer dat hotel blijkbaar werd gerenoveerd dus uitslapen zit er niet in maar hopelijk tijdelijk. Kamer is ruim en schoon. Deur sluit niet geluiddicht dus gasten die verderop bij de lift staan kan je bijna letterlijk volgen. Hou rekening met borg voor periode van verblijf dat hotel op creditcard reserveert. Klein zwembad met towelservice maar genoeg om even af te spoelen. Strand is aangrenzend. Bar en restaurant aanwezig maar prijzig. In de buurt leuk Italiaans restaurant en onvermijdelijke Starbucks en kleine supermarktjes. Receptie loopt niet over qua gastvrijheid maar overig personeel heel behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch we gaan zeker weer

Willeke noordhof,
    21-8-2018

Fijn hotel relaxte sfeer mooie locatie

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch hotel

Tania en jennifer,
    15-7-2018

Personeel is heel vriendelijk , eten is lekker en veel keuze, zwembad is proper een klein minpuntje is dat het niet geschikt is voor kleine kindjes

Overal airco is wel een aanpassing als je er juist bent want staat wel heel koel maar na een paar dagen ben je dat wel gewoon, en ben je blij dat het aanwezig is

De kamer was proper en verzorgt, goede bedden enkel de kast is wat aan vernieuwing toe maar zelf stoorde ik mij er niet aan.

Het leuke is er staat een klein koelkastje en een koffiezet.

Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018