Sorteren

vakanties Miami Beach

Reviews over Miami Beach

Een hele leuke 'over the top' ervaring.

Angela
    11-9-2018

Miami Beach is een ervaring als uit de serie Miami vice. Speedboten, prachtige auto's, mooie schone stranden, hoge gebouwen. Op elke hoek wel iets bijzonders. Onze ogen uitgekeken. Wij hebben veel gelopen maar ook met de bus naar het vaste land Miami. Op veel plekken staan huurfietsen in rekken die je voor een uur of langer kan meenemen en op andere plekken weer terug kan zetten. Genoeg restaurantjes waar je voor normale prijsjes lekker kan eten. Je krijgt grote porties. Het is een 24/7 cultuur. Voor een week genoeg om te zien.

Niet wat ik had verwacht

Mickey
    12-11-2017

Mooie stranden, maar het is heel erg druk en super toeristisch en erg duur!

Fantastisch mooi weer, overdag 32C, nacht 28C

Paul van der Zon
    5-8-2017

Veel restaurants en winkels, alle prijzen zijn exclusief servicekosten en lokale belastingen, ff op letten. Heerlijk strand aan de atlantische oceaan. Full service (vh hotel); zonnebedden en parasol. Service op het strand, eten en drinken (betaald).

Ideaal voor een relax- / uitgaansvakantie, in Miami Beach is verder niet heel veel te doen. Natuurlijk wel een excursie maken naar de everglades.

speciaal zeer gezellig

patricia
    20-2-2017

zeer gezellig als je van nachtleven houd

winkeltjes en straten fleuren bij val avond gezellig op

neem de trollybusjes goedkoop of gratis en je komt op plaatsen waar je nooit anders komt

zeker voor herhaling vatbaar

mooie art- deco stad

Marian
    1-5-2016

Miami Beach is prachtig. Mooie gebouwen en strand. Levendig uitgaansleven

Hangt een vakantiesfeer.

Natuur ziet er goed onderhouden uit

Miami Beach scoort een 8,1 uit 10, op basis van 181 reviews