• 2.910
    1.182

3.813

vakanties Florida

Reviews over accommodaties in Florida

Mooi hotel maar afgelegen.

Schrammeijer,
    9-11-2018

Het is een heel mooi hotel met allerlei faciliteiten. Het enige wat mist is een koelkast en magnetron op de kamer. Wij hadden een kamer met een balkon, dat was wel heel fijn. De mensen zijn heel behulpzaam en er zijn bussen die je naar de parken Disney en Universal brengen. Seaworld is op loop afstand, heel handig. Ondanks dat het een mooi hotel is voor een goede prijs in de buurt van Seaworld, ga ik toch de volgende keer voor een ander hotel waar wij vaker naartoe gaan. Dat is toch vooral omdat hij net achter de international drive ligt dus iets meer afgelegen en omdat er geen magnetron en koelkast aanwezig waren. Koelkast kan je huren, dat hebben wij ook gedaan maar voor de kosten was het de moeite niet waard. De koelkast was heel klein.

Waanzinnig!

Jeroen,
    5-11-2018

Top plek. Hartelijk ontvangen, vriendelijk personeel. Veel te te doen sn te zien in de nabije omgeving. We komen gaan zeker nog een keer naar deze plek.

Geweldige bestemming, prima accommodatie!

Juliënne,
    4-11-2018

Geweldige vakantie gehad in Fort Lauderdale. Vooraf contact gehad met de eigenaresse ivm Springbreak. Ze was zeer behulpzaam en vriendelijk. Appartement eenvoudig maar schoon! 3 kleine zwembaden aanwezig, niet heel uitnodigend om aan te liggen ivm formaat. Maar het strand is dan ook op 5/10 min loopafstand! Fort Lauderdale is een leuke bestemming aan zee, waar je goed kunt shoppen, zonnen en een avond uit kunt.

Tevreden

Nina,
    25-9-2018

Super hotel. Door alle recensies hier heb ik bijna afgezien van het boeken van dit hotel. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en ze waren heel attent. Receptie heel behulpzaam, met extra handdoeken en uitleggen hoe wij het beste konden gaan reizen naar bepaalde plekken.

Hotel ligt gewoon aan het strand. Minpunt dat wij moesten betalen voor een ligstoel. Het zou makkelijker zijn geweest als het gewoon inbegrepen in de prijs zat net als bij de omliggende hotels.

Prima uitvalsbasis!

Jocebro,
    14-9-2018

Prima uitvalsbasis om Miami of rest van Florida te verkennen. Gratis Trolleybus (maar ook buslijnen naar AirPort) stopt voor de deur die regelmatig naar 17th Street Collins rijdt (Ocean drive op 15th st); via valletparking (ca $ 30/dag) geen omkijken naar auto en je zit zo op snelweg naar AirPort, noorden of richting Keys. Beetje jammer dat hotel blijkbaar werd gerenoveerd dus uitslapen zit er niet in maar hopelijk tijdelijk. Kamer is ruim en schoon. Deur sluit niet geluiddicht dus gasten die verderop bij de lift staan kan je bijna letterlijk volgen. Hou rekening met borg voor periode van verblijf dat hotel op creditcard reserveert. Klein zwembad met towelservice maar genoeg om even af te spoelen. Strand is aangrenzend. Bar en restaurant aanwezig maar prijzig. In de buurt leuk Italiaans restaurant en onvermijdelijke Starbucks en kleine supermarktjes. Receptie loopt niet over qua gastvrijheid maar overig personeel heel behulpzaam.