Verenigde Staten van Amerika

We hebben een aantal aanbieders voor Verenigde Staten van Amerika voor je op een rij gezet:

• 27.884
    5.277

40.045

vakanties Verenigde Staten van Amerika

Reviews over accommodaties in Verenigde Staten van Amerika

Wij komen hier zeer zeker terug!

Patricia Cox,
    23-3-2019

Super fijn hotel, goede service. Heel vriendelijk personeel. Schone kamers, geweldig ontbijt. Uhm... tja alles was top! Zelfs als we naar de wallmart wilden gaan werden we door het gratis hotelbusje er naar toe gebracht. En dat het hotel niet in hartje New York lag was voor ons erg fijn. We waren er 6 nachten, dus tijd zat om alles te zien. Je wordt met het hotelbusje naar de bushalte gebracht ( gratis ) en vanuit daar in 30 min met de bus ( $ 9 retour) in hartje manhatten.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Top locatie & hotel , vriendelijk personeel

Petra van geest,
    11-3-2019

Toplocatie , zeker half pension boeken want het eten is voortreffelijk , voor iedereen zeker wat te vinden . Heerlijk vertoeven bij het zwembad en van daaruit ben je binnen 20 meter op het strand ... Met de gratis blauwe bus (stipt voor het hotel) ga je Miami Beach rond . De big tour bus stopt ook voor de deur... Ocean drive is te voet te bereiken over de boardwalk en als je terug niet wilt lopen pak je de blauwe bus weer . Winkels binnen loopafstand ... nee echt dit is het hotel om te verblijven als je naar Miami Beach gaat

Gereisd met vrienden in januari 2019

Aanrader!

Jane Brusket,
    10-3-2019

Heel fijn hotel, gelegen midden op Broadway en 5 minuten lopen van Time Square; de kamer is mooi en prima ruimte. Mooie badkamer met fijne douche; douchegel, shampoo, zeep, conditioner, body lotion, douchemutsen, föhn, scheer-/make-upspiegel, tissues, veel en grote handdoeken aanwezig. Water op de kamer, dagelijks bijgevuld. Personeel vriendelijk. Mooie lobby. Ontbijt was erg uitgebreid. Snelle liften. Transfer terug naar het vliegveld via het hotel geregeld; goedkoper dan de yellow cabs en we kregen zelfs een limousine! Geweldig afscheid van New York!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Kjeld Steiger,
    5-3-2019

Super hotel, vrij hip ook. Goede kamers, vriendelijk persooneel, gratis wifi. Einge minpunt was, aangezien ik aan de straatkant sliep, het verkeer wat je hoorde. Maar dat heb je overal in New York. Verder alles perfect!

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Prima hotel met ideale ligging.

Pien,
    28-2-2019

Fijn hotel qua prijs kwaliteit. Pand is uit 1904 en heeft zijn glorietijd gehad maar dat heeft zo z’n charme. Goede ligging, fijne bedden en vanaf 6.00 uur gratis koffie/ thee en muffins. Verwacht geen luxe, maar na een dag New York is een douche en een comfortabel bed het enige wat je echt nodig hebt. Metro station vlakbij en uptown alles op loopafstand. Voor een drankje en/of iets te eten genoeg te vinden in de directe omgeving van het hotel. Vriendelijk personeel. Al met al een prima verblijf voor een bezoek aan New York!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl