We hebben een aantal aanbieders voor Minnesota voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Minnesota

Echt een aanrader !!

heer Klumper,
    16-8-2013

Online geboekt voor 1 overnachting. Zeer goed bevallen, ter plekke opnieuw gereserveerd voor onze laatste dag in de States. Ook deze overnachting was prima. Schone kamer, vriendelijke ontvangst aan de balie.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed hotel

heer, mevrouw Dhr. T. Luesink,
    15-11-2012

Meermalen geweest en altijd in orde! Zeker aan te bevelen voor een verblijf in de Twin Cities.

Gereisd alleenreizend in november 2012

Uitnemende accomodatie

Steef ,
    20-12-2011

Ongebruikelijk vriendelijke accomodatie, met een perfect ontbijtbuffet, maar ook een smakelijk diner. Een goede grote kamer met bekende Amerikaans Kingsize bed. Voor onze bezoek aan een bruiloft het beste hotel, omdat de ligging gunstig was ook voor toeristische trips naar o.a. Minneapolis, Mall of America, etc.

Gereisd met partner in juli 2011

Goed Hotel

Dave,
    8-9-2011

Tijdens een zakelijke reis in dit hotel 2 weken gelogeerd, service is goed en ook de faciliteiten zijn prima. Zwembad, fitnessruimte.

Kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden.

Vlakbij een groot winkelcentrum en ook wat restaurants.

Gereisd zakelijk in juli 2010

Mooi hotel voor uitstekende prijs

Hanny Fluit,
    11-10-2010

Het Aloft Hotel is een 'arty' hotel met mooie ruime en goed verzorgde kamers. De kamers zijn sfeervol en modern ingericht en bieden veel comfort. Badkamers zijn modern en hebben prima douches. Artistiek ingerichte kamers die door de slimme indeling heel ruim aandoen. Beneden kan je apart ontbijt kopen. Geen hele uitgebreide keus maar wel voldoende en van hele goede kwaliteit. Hotel biedt mooi uitzicht, aan de voorkant op de skyline van Minneapolis en vanuit de achterkant op de Mississippi. Leuke bar ook die in het weekeind tot 02 uur openblijft.

Gratis hotelsshuttle tot 22 uur naar elk adres in Minneapolis. Het ligt bij een mooi park en op loopafstand van het theater en het Mill museum. Kortom een uitstekende keus. In deze periode waren de kamers zo'n $ 80,- per nacht en dat is het echt meer dan waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2010